Project GN250

Stimpie

MF'er
15 nov 2006
119
0
Schoonhoven
2,5 jaar geleden heb ik deze Suzuki GN250 gekregen. Op dat moment had ik nog geen motor rijbewijs en de motor was in niet al te beste staat. Dus uit mekaar die zooi...

Heftig bezig geweest in me vrije uurtjes met zelf spuiten, verven, passen enz. Helaas kan ik zelf niet lassen, anders was ik al verder geweest. Vorig jaar een huis gekocht dus het hele project is stil komen te liggen. Maar nu begint het toch wel weer te kriebelen om de draad op te pakken. Hier de foto's tot dusver;


De eerste foto nadat ie al half uit mekaar hing, vergeet altijd foto's te maken van hoe het er eerst uitzag...


Aangezien ik meteen al een beeld in mijn hoofd had van het eindresultaat ben ik gelijk begonnen met schone opbouw. (Grote fout dus... |( )


Originele luchtfilter huis verwijderd, zijkap aangepast, hier komen 2 'platte' powerfilters.

Wil nu nog de bevestiging voor de passagier voetsteunen verwijderen. Handschakel mechanisme erop zetten. En met hout gaan werken. Komt vast goed. Eerst maar weer es ruimte maken in de schuur... :+
 
Laatst bewerkt:
Idd, dingetje...

Ach het is een leuke projectje om mee te beginnen. Kan weinig aan mis gaan en het is maar voor de fun of voor vrouw lief als ik die ooit nog es zo ver krijg... '(
je kan altijd nog beter met dit bij albert hein/kroeg/zwembad voor komen rijden als met een opel toch...
 
Goed bezig! _O- 8-) Vroeg mij van tevoren al wat je in hemelsnaam met een GN250 moest. *O*
 
je kunt veel zeggen, origineel is het zeker! En persoonlijk vind ik het er goed uit zien! Erg betrouwbare motortjes, alleen de distributieketting moet je op letten,verder geven ze geen/weinig problemen! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan