Vtr SP1 & SP2 Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus als ik het goed begrijp willen de dempers nog wel eens ploffen en dan vooral de carbon.hierbij nog ff een fotootje van 1 van de motoren uit mijn verzameling een keer wat anders tussen al die prachtige bimotas van gobert. 8-) gr ivo.
full
 
Zo gaat hard dit deel! Pagina 6 alweer, goed bezig.
:)

Gister heeeerlijk een stukkie wezen rijden...op een Pan European. Ook leuk!
De SP heeft momenteel geen knippers en de rechter zijkuip ligt bij de stikkerplakboer, was nog garantie.

Nog een R6 van de dijk afgeraapt, omdat hij onderuit was gegaan.
Hij had zelf gelukkig niks, motor was alleen geschaaft aan de zijkant.

En die achterlijke juten stonden ook weer met hun Laserpistooltje te spelen op de dijk van Hattem naar Deventer. Wat een fli**ers!!
2 zonnestralen en een droge weg en ze staan er weer hoor.... Eik**s!:(
Gelukkig, werd ik gewaarschuwd door enkele mede motoristie, niks aan de hand dus :)
 
gister ook een stukkie wezen toeren.
kan niet nalaten jullie even te laten meegenieten

full



:] :] :]
Echt supermooi weertje, en dat in januari
 
In reactie op de discussie in deel 6 heb ik inderdaad nog een set nieuwe Spiegler V+A stallflex remleidingen voor Honda VTR1000 SP1 liggen. Ik woon weliswaar in Zwitserland (dat is de reden dat ik de set weer kan verkopen; even een Zwitserse regeltje over het hoofd gezien…), maar de remleidingen liggen in Naarden bij mijn vader. Prijs nu 90 Euro, dat is minder dan de helft!

Tekst op Marktplaats:
Honda VTR1000 SP1 RC51 3-delige set nieuwe Spiegler staalflex remleidingen.

Spiegler Bremstechnik topkwaliteit 3-delige staalflex remleidingset V+A. Maatwerk speciaal voor Honda VTR1000 SP1.
Korte remweg met minder handkracht en remkracht perfect doseerbaar door keihard drukpunt. Binnenleiding van Teflon, aansluitingen verdraaibaar, krimpkous tegen beschadigingen/krassen en gemakkelijk te reiningen.
De voorzijde is uitgevoerd in 2-delige ’race set-up’; 2 leidingen lopen parallel vanaf de remcylinder direct naar de beide remklauwen voor. Uitgevoerd met aluminium hard geeloxeerde aansluitingen (zilverkleurig) en beschermende doorzichtige kripkous.
Levering inclusief speciale aluminium dubbele banjobout ter vervanging van de originele enkele banjobout aansluiting op de remcylinder. Verder een hulpstukje om de aansluitingen eventueel gemakkelijk te kunnen verdraaien voor een spanningsvrije montage.

De set is nieuw en ongebruikt. Alleen een leiding voor de voorzijde is zonder olie provisorisch gemonteerd geweest om te passen. Nieuwprijs 180 Euro, nu voor 90 Euro.


Groeten uit Reinach,
Erwin
 
ben je een weekje op wintersport, moet je gelijk 17 pagina's erbij lezen...

leuk te zien dat iedereen weer volop aan het posten is...
ook maar eens gauw zorgen dat de sp weer kan rijden...
 
ik ben eens aan het snuffelen naar uitlaatsysteempjes (leuk voor de zomer zeg maar) niet dat mijn huidige iets tekort schieten, maar gewoon iets voor erbij.

wat vinden jullie van dit blueflame systeempje (icm met mijn blauwe movistar kappen)
SP2%202%20WITH%20SHADOW%20web%20upload%202(1).jpg
 
ik ben eens aan het snuffelen naar uitlaatsysteempjes (leuk voor de zomer zeg maar) niet dat mijn huidige iets tekort schieten, maar gewoon iets voor erbij.

wat vinden jullie van dit blueflame systeempje (icm met mijn blauwe movistar kappen)
[afbeelding]
Hele mooie dempers. :Y Alleen dat pre-flamed ben ik niet kapot van. :N
 
In reactie op de discussie in deel 6 heb ik inderdaad nog een set nieuwe Spiegler V+A stallflex remleidingen voor Honda VTR1000 SP1 liggen. Ik woon weliswaar in Zwitserland (dat is de reden dat ik de set weer kan verkopen; even een Zwitserse regeltje over het hoofd gezien…), maar de remleidingen liggen in Naarden bij mijn vader. Prijs nu 90 Euro, dat is minder dan de helft!

Tekst op Marktplaats:
Honda VTR1000 SP1 RC51 3-delige set nieuwe Spiegler staalflex remleidingen.

Spiegler Bremstechnik topkwaliteit 3-delige staalflex remleidingset V+A. Maatwerk speciaal voor Honda VTR1000 SP1.
Korte remweg met minder handkracht en remkracht perfect doseerbaar door keihard drukpunt. Binnenleiding van Teflon, aansluitingen verdraaibaar, krimpkous tegen beschadigingen/krassen en gemakkelijk te reiningen.
De voorzijde is uitgevoerd in 2-delige ’race set-up’; 2 leidingen lopen parallel vanaf de remcylinder direct naar de beide remklauwen voor. Uitgevoerd met aluminium hard geeloxeerde aansluitingen (zilverkleurig) en beschermende doorzichtige kripkous.
Levering inclusief speciale aluminium dubbele banjobout ter vervanging van de originele enkele banjobout aansluiting op de remcylinder. Verder een hulpstukje om de aansluitingen eventueel gemakkelijk te kunnen verdraaien voor een spanningsvrije montage.

De set is nieuw en ongebruikt. Alleen een leiding voor de voorzijde is zonder olie provisorisch gemonteerd geweest om te passen. Nieuwprijs 180 Euro, nu voor 90 Euro.


Groeten uit Reinach,
Erwin
Topspul! En hele goeie koffie daar in Naarden. :W
 
ik ben eens aan het snuffelen naar uitlaatsysteempjes (leuk voor de zomer zeg maar) niet dat mijn huidige iets tekort schieten, maar gewoon iets voor erbij.

wat vinden jullie van dit blueflame systeempje (icm met mijn blauwe movistar kappen)
[afbeelding]

ieder zijn smaak is persoonlijk, maar die Vier gaten zijn echt lelijk, gaat er gewoon over. Ik denk ook dat deze uitlaten redelijk wat weerstand geven. Verder zijn de linkstukken niet conisch wat niet zo goed is. Als je toch voor iets speciaal wil gaan zou ik in jouw plaats (aangezien je een SP2 hebt) opteren voor een ingewerkt systeem, twee dempers vanonder ingewerkt. ;)
 
ik ben eens aan het snuffelen naar uitlaatsysteempjes (leuk voor de zomer zeg maar) niet dat mijn huidige iets tekort schieten, maar gewoon iets voor erbij.

wat vinden jullie van dit blueflame systeempje (icm met mijn blauwe movistar kappen)
[afbeelding]


Vraag me af of dat op een goed moment niet gaat vervelen?
 
ieder zijn smaak is persoonlijk, maar die Vier gaten zijn echt lelijk, gaat er gewoon over. Ik denk ook dat deze uitlaten redelijk wat weerstand geven. Verder zijn de linkstukken niet conisch wat niet zo goed is. Als je toch voor iets speciaal wil gaan zou ik in jouw plaats (aangezien je een SP2 hebt) opteren voor een ingewerkt systeem, twee dempers vanonder ingewerkt. ;)


Als er vier killers inzitten, kun je wel eens gelijk hebben
 
even een vraagje,

Waar kun je terecht voor een dagje op het circuit te rijden i.c.m. wat instructies. Is dat alleen op assen of zijn er meer locaties waar dat kan?

Wil ik dit jaar eens proberen, lijkt me verstandiger dan de weg als circuit te gebruiken wat ik nu soms doe (als ik me weer eens niet in kan houden )
 
Laatst bewerkt:
ik ben eens aan het snuffelen naar uitlaatsysteempjes (leuk voor de zomer zeg maar) niet dat mijn huidige iets tekort schieten, maar gewoon iets voor erbij.

wat vinden jullie van dit blueflame systeempje (icm met mijn blauwe movistar kappen)
[afbeelding]

IDD smaken verschillen ik vindt het erg kitserig staan.Nee niet mooi.
 
ik heb nu low-mount uitlaten. deze zijn heel erg mooi, maar wil er toch iets bij (highmount dus) zodat ik kan afwisselen (vandaar ook 2 kappensets).

andere oplossing (en veel beter betaalbaar;) ) is om een high-mount bochtenset aan te schaffen.
iemand een adresje waar ik deze linkpijpjes kan vinden?
 
FF een paar piccies.....

pics001.jpg


De "Nicky-mod" om je tandwiel snel te kunnen verwisselen, met nieuw tandwiel,direct maar ff geborgd,

pics002.jpg

pics005.jpg


Doos met onderdelen wat ik nu al over heb, met een stuk subframe,

pics006.jpg


Nog veel werk te doen dus... ;)
 
Laatst bewerkt:
even een vraagje,

Waar kun je terecht voor een dagje op het circuit te rijden i.c.m. wat instructies. Is dat alleen op assen of zijn er meer locaties waar dat kan?

Wil ik dit jaar eens proberen, lijkt me verstandiger dan de weg als circuit te gebruiken wat ik nu soms doe (als ik me weer eens niet in kan houden )

Is een absolute aanrader, daarom is mijn motor nu in deze staat *D
Er zijn verschillende aanbieders, google maar eens op "circuitdag"

www.circuitagenda.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan