Vtr SP1 & SP2 Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Tjechie wel, al was het niet heel veel... maar voor een beginnend skieer zoals ik leuk genoeg :Y 1-na-laatste nacht viel er zelfs weer nieuwe sneeuw! :}

Ja ik hou zelf niet zo van skieen, maar
ff een vraagje de sneeuw die valt is toch
altijd nieuw,of zijn er gebieden waar alleen
oude sneeuw valt,en is het daar dan
goedkoper?
 
Ja ik hou zelf niet zo van skieen, maar
ff een vraagje de sneeuw die valt is toch
altijd nieuw,of zijn er gebieden waar alleen
oude sneeuw valt,en is het daar dan
goedkoper?


Jij hebt zeker zo'n zelfde dag gehad als ik? En nu is het tijd om je af te reageren?
 


Is n leuke baan ledenon, alles onder helling, alleen een beetje lastig voor een zware 1000. de baan is beter geschikt voor n 600.

De weg naar de baan is zeer spectaculair. 17% stijging over 200 meter
 

Let eens op zijn teller 1ste filmpje vanaf 2.10 >> teller staat op 0 km/h :)
Steeds boven de 250 kapt het ding ermee...
Heeft de mijne ook weleens last van gehad, op Croix 3 ronden met 0~1 km/h afgelegd... daarna deed 'ie ineens weer normaal...

Enneeuh, let ff op het rauwe lopen na het starten.
Zou hij de verspanningstandwielen er ook af hebben ?
Schijnt 'ie net zo te gaan rammelen als een Duc. ! ;)
 
daarna gingen we met de topkuipsteunen aan de gang.

Het probleem met pisbakkenaluminium is dat het heel snel heel week wordt. Je moet dus een goede kwaliteit alu nemen.

Het materiaal is zo dun dat je er zo doorheen gaat. Ik moet dus een topkuipsteun aanpassen omdat ie door de hitte kapot is gegaan. Ik zal morgen weer een nieuw busje maken en het weer gaan proberen.

Voorlopig zit alles en kan ik weer door

[afbeelding]

Ziet er goed uit deeptone !!

Wat een zee van ruimte zonder dat gewei er bij voor ! :)

Wat betreft je stuurdemper: bij de complete en basic racer zit 'ie ook aan het frame vast... ik heb helaas geen detailfoto zodat je daar de maten ff kon bekijken/inschatten.
 
Laatst bewerkt:


Kweet niet wat hij er allemaal aan verspijkerd heeft maar hij klinkt wel bruut :9
full
 
Als ik GUUS zijn reactie zo lees heeft hij ze al gekocht of niet GUUS?
Hij had 2 setjes in de aanbieding, waarvan ik er 1 heb gekocht.
Ik heb het gebruikte zwarte setje gekocht (moet ze er nog opzetten), en hij heeft nu nog een set ongebruikte zilverkleurige liggen, helemaal nieuw.

Of het op een SP2 past? Lijkt me wel, maar eigenlijk geen idee.

Edit:
FF verder gelezen en denk dat Hakman ze al gekocht heeft :)
 
Laatst bewerkt:
Hij had 2 setjes in de aanbieding, waarvan ik er 1 heb gekocht.
Ik heb het gebruikte zwarte setje gekocht (moet ze er nog opzetten), en hij heeft nu nog een set ongebruikte zilverkleurige liggen, helemaal nieuw.

Of het op een SP2 past? Lijkt me wel, maar eigenlijk geen idee.

Edit:
FF verder gelezen en denk dat Hakman ze al gekocht heeft :)

Yep, kan ze ophalen. Niet in Zwitserland, beetje jammer ..
 
vanavond een paar laser dempers gekocht morgenavond monteren ben zeer beniewd naar het geluid de jongen waarvan ik ze gekocht heb had een paar two brothers erop zitten wat een heftig geluid echt kippevel. 8-)
 
vanavond een paar laser dempers gekocht morgenavond monteren ben zeer beniewd naar het geluid de jongen waarvan ik ze gekocht heb had een paar two brothers erop zitten wat een heftig geluid echt kippevel. 8-)


Als je ze tweede hands hebt gekocht is het wel handig om te weten hoeveel kilometer ze gelopen hebben. Als ze onder een SP hebben gezeten en ze hebben een 10.000 km gewerkt, is het niet onverstandig de vulling te wisselen. Het meeste zal er wel uitgeblazen zijn.
 
ze hebben er ongeveer 4000 onder gezeten dus ik kan nog even als het goed is. 8-)


Ja, dan kun je nog even. Hou ze wel in de gaten, zeker als het carbon is. Hebben we het eerder over gehad in dit deel 7. Succes ermee, en mocht je naar Duitsland of Frankrijk gaan: killers mee.
In Duitsland mag je het systeem TüV legaal maken waar die Polizei bij staat. In Frankrijk schijnt men vervelender te zijn (volgens zeggen).

Overigens zijn al mijn fietsen te luid, muv de Mondial. Never nooit niet problemen mee gehad in NL.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan