Vtr SP1 & SP2 Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou zeggen,"BEGIN DAN MAAR TE KRABBEN!!!" :9~ :9~~


Ja echt, vind je het geen overkill dan?
Mijn SB8K heeft ook een volledig carbon bodywork. Krab je toch ook niet af?

Ik vind wat carbon mooi, maar om nu echt 100% carbon te hebben, neen. Vind ik wat ordi worden eerlijk gezegd.
Daarenboven heb je nog het probleem dat carbon vergeeld door UV straling. Op den duur wordt het dus gewoon lelijk
 
Verbouwingspics...

Alu bak waar de electronica in komt, met korter subframe,

pics007.jpg


Compleet
pics008.jpg


Zelfgemaakte PAIRS afdekplaatjes...
pics009.jpg


Luchtinlaat geheel geopend, flappervalve verwijdert....

pics013.jpg


Van het plastic schot in de luchtinlaat een dekseltje gemaakt, waar eerst de vacuumklep zat....

pics014.jpg


*D
 
Ja echt, vind je het geen overkill dan?
Mijn SB8K heeft ook een volledig carbon bodywork. Krab je toch ook niet af?

Ik vind wat carbon mooi, maar om nu echt 100% carbon te hebben, neen. Vind ik wat ordi worden eerlijk gezegd.
Daarenboven heb je nog het probleem dat carbon vergeeld door UV straling. Op den duur wordt het dus gewoon lelijk

Vind em zo zwart echt mooi, kan zijn dat het er "reallife" anders uitziet, maar op die foto :9~ :9~ :Y
 
vanavond de laser dempers geprobeerd te monteren passen dus voor geen meter kan ze gelukkig terug brengen had ik van tevoren afgesproken.deze dempers komen van een sp 2 waar schijnlijk zijn de uitlaatbochten waar de dempers opkomen anders want daar zit volgens mij het probleem de linker demper staat namelijk ongeveer een halve meter naar buiten als ik hem erop zet weet iemand toevallig of de aansluiting van een sp1 anders is als van de 2 .
 
Kwestie van smaak. Overigens, gaaf hoor.
Vraagje, die flipper de flap in de airintake. Wat heeft/had dat voor een functie.

Die zit er ook weer in voor emissie eisen.... :(
Dit keer geluidsemissie.
De klep sluit tussen de 4500 tot 6000 toeren de luchtinlaat gedeeltelijk af, hierdoor heb je een dip in je vermogen.
Normaal kun je het slangetje van de vacuklep doorknippen en beide einden dichtstoppen met een schroefje, ik heb em er geheel en met alle slangen e.d. eraf gehaald.
 
vanavond de laser dempers geprobeerd te monteren passen dus voor geen meter kan ze gelukkig terug brengen had ik van tevoren afgesproken.deze dempers komen van een sp 2 waar schijnlijk zijn de uitlaatbochten waar de dempers opkomen anders want daar zit volgens mij het probleem de linker demper staat namelijk ongeveer een halve meter naar buiten als ik hem erop zet weet iemand toevallig of de aansluiting van een sp1 anders is als van de 2 .

Is anders!!
De hoek is anders, dus ze zouden wel eens van de 2 kunnen zijn.
Zijn de uitlaten nieuw?
Stuur Hakman anders eens een berichtje, die zocht volgens mij nog uitlaten voor een 2.
 
Die zit er ook weer in voor emissie eisen.... :(
Dit keer geluidsemissie.
De klep sluit tussen de 4500 tot 6000 toeren de luchtinlaat gedeeltelijk af, hierdoor heb je een dip in je vermogen.
Normaal kun je het slangetje van de vacuklep doorknippen en beide einden dichtstoppen met een schroefje, ik heb em er geheel en met alle slangen e.d. eraf gehaald.


Dat zou heel goed kunnen kloppen. Bij EURO 2 meten ze bij 5.000 rpm. Dus al die fabricanten creeren daar een dip. Zal bij EURO 3 wel weer anders worden.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er nou niet uit, ga nog een boel werk hebben met de bedrading...
H@nsie maar eens om een soldeerstation vragen.... :P

Ik kijk wel ff, als ik er 1tje over heb mag je 'm wel lenen.
Anders kom ik wel een keer ff helpen. :)

as zondag ga ik delen ophalen :)
 
Is anders!!
De hoek is anders, dus ze zouden wel eens van de 2 kunnen zijn.
Zijn de uitlaten nieuw?
Stuur Hakman anders eens een berichtje, die zocht volgens mij nog uitlaten voor een 2.

Klopt, met name in verband met circuitgebruik. Dus geen teringherrie (DB killers en of E4 keur), uiterlijk is geen hoofdzaak. En voor weinig natuurlijk :+
 
hakman,zoals gezegd ik kan de dempers terugbrengen wat ik wel kan doen is jou email adres aan die jongen geven zodat hij met jou contact opneemt over de dempers. 8-)
 
Die zit er ook weer in voor emissie eisen.... :(
Dit keer geluidsemissie.
De klep sluit tussen de 4500 tot 6000 toeren de luchtinlaat gedeeltelijk af, hierdoor heb je een dip in je vermogen.
Normaal kun je het slangetje van de vacuklep doorknippen en beide einden dichtstoppen met een schroefje, ik heb em er geheel en met alle slangen e.d. eraf gehaald.
Heb je alle onderdelen weggehaald ribbel?? ook die onderdelen die ergens halverwege het blok +onderaan verstopt zijn??? Of alleen dat aan de voor/bovenkant??
 
ribbel hoe heb je dat dekseltje gemaakt dan/vastgezet want dat is in elk geval een aanpassing die ik ook nog wilde doen, wist alleen nog niet hoe het gat te dichten...
 
Hey hallo ben nieuw hier, en heb een vraagje ben opzoek naar de originele stekker van 't knipperlichtrelais deze is bij mij afgeknipt en wil 't originele relais weer aansluiten heeft iemand een id of zo'n stekker??
 
Hey hallo ben nieuw hier, en heb een vraagje ben opzoek naar de originele stekker van 't knipperlichtrelais deze is bij mij afgeknipt en wil 't originele relais weer aansluiten heeft iemand een id of zo'n stekker??

Hoi en welkom. Goed gebruik, plaats eens een foto van je SP! Kom je meteen op de startpagina.

Over je vraag: óf iemand hier heeft zo'n stekker in een bakje liggen, óf je gaat even naar de dealer. Even rustig afwachten. :W
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo vaak te horen(lezen) op dit forum maar ik zal ook weer eens een foto van mijn sp er op zetten.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo vaak te horen(lezen) op dit forum maar ik zal ook weer eens een foto van mijn sp er op zetten.
[afbeelding]

Ziet er netjes uit.

Post zelf ook niet vaak wat, maar dat komt dat ik mijn SP wel gekocht heb maar nog niet heb, krijg hem pas in maart (wanneer het mooi weer is) staat bij de dealer in winter stalling.

Zijn er nog meer SP rijders die uit het oosten komen ? Misschien dat ik toch nog naar de SP meting ga als ik met iemand kan meerijden.

Groet,

Gerrit
 
Ziet er netjes uit.

Post zelf ook niet vaak wat, maar dat komt dat ik mijn SP wel gekocht heb maar nog niet heb, krijg hem pas in maart (wanneer het mooi weer is) staat bij de dealer in winter stalling.

Zijn er nog meer SP rijders die uit het oosten komen ? Misschien dat ik toch nog naar de SP meting ga als ik met iemand kan meerijden.

Groet,

Gerrit


Waar in het Oosten woon je dan.

Hier zijn er nog SP rijders uit Oldenzaal, Hengelo(ov) en Denekamp en nog uit Nijverdal volgens mij.


En welkom :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan