Dit onderwerp is gesloten.
quote:Jonesssss schreef op 20 maart 2007 @ 20:23:
Oké, dus als ik het goed begrijp sla ik de plank niet mis door een 2002 model aan te schaffen.
Nog even een vraagje, zal wel wat reacties losweken vermoed ik bij de mensen van dit forum.
Ik twijfel namelijk nog tussen 2 modellen. Ik heb het afgelopen weekeind zowel op een VTR SP2 (2002) proefgereden als op een CRR 1000RR (2004).
En noem mij maar gek, maar ik vond die SP2 gewoon een stuk TOFFER. Dat had ik zelf eigenlijk niet verwacht. Ik ben dus een beetje omgeslagen naar die SP2, terwijl ik vantevoren dacht dat die 1000RR het wel zou winnen.
Nog steeds een beetje vertwijfeld dus.
De 1000RR stuurde lekkerder, maar de SP2 had gewoon iets SPECIAALS.
Wie helpt me? Kan niet kiezen.......
Jonezzzzzzzzzz
quote:Jonesssss schreef op 20 maart 2007 @ 20:23:
Oké, dus als ik het goed begrijp sla ik de plank niet mis door een 2002 model aan te schaffen.
Nog even een vraagje, zal wel wat reacties losweken vermoed ik bij de mensen van dit forum.
Ik twijfel namelijk nog tussen 2 modellen. Ik heb het afgelopen weekeind zowel op een VTR SP2 (2002) proefgereden als op een CRR 1000RR (2004).
En noem mij maar gek, maar ik vond die SP2 gewoon een stuk TOFFER. Dat had ik zelf eigenlijk niet verwacht. Ik ben dus een beetje omgeslagen naar die SP2, terwijl ik vantevoren dacht dat die 1000RR het wel zou winnen.
Nog steeds een beetje vertwijfeld dus.
De 1000RR stuurde lekkerder, maar de SP2 had gewoon iets SPECIAALS.
Wie helpt me? Kan niet kiezen.......
Jonezzzzzzzzzz
quote:
quote:Hakman schreef op 20 maart 2007 @ 20:30:
[...]
Lijkt wel matzwart gefotoshopt Don. Dan zou ik eerder de kuip zijdeglans zwart doen en de letters hoogglans zwart of zo.
@Jonesssssssssssssss: een RR is meer allround, dus ook een toermachine. De SP is gemaakt om te gááán. Sowieso kun je een viercylinder heel slecht vergelijken met een twin. Is een gevoelszaak.
quote:
quote:Jonesssss schreef op 20 maart 2007 @ 20:47:
[...]
Okée, ik begrijp het. Ik vraag me wel af of het vermogensverschil ook merkbaar wordt.
RR heeft redelijk wat meer pk's dan VTR. Tijdens de proefritten natuurlijk lang niet alles uit de kast kunnen halen.
Hoe schat je dat vermogensverschil in. Ik wil me niet te snel gaan vervelen, zeg maar.
Hiervoor had ik een 600RR. Die ben ik redelijk beu ondertussen.
Vraag me dus af hoelang het duurt eer je kunt lezen en schrijven met de SP2, en of 'ie ook daadwerkelijk genoeg vermogen heeft om te blijven verbaze.
....
Jonezzzzzzzzzz
[...]
Okée, ik begrijp het. Ik vraag me wel af of het vermogensverschil ook merkbaar wordt.
RR heeft redelijk wat meer pk's dan VTR. Tijdens de proefritten natuurlijk lang niet alles uit de kast kunnen halen.
Hoe schat je dat vermogensverschil in. Ik wil me niet te snel gaan vervelen, zeg maar.
Vraag me dus af hoelang het duurt eer je kunt lezen en schrijven met de SP2, en of 'ie ook daadwerkelijk genoeg vermogen heeft om te blijven verbaze.
....
Jonezzzzzzzzzz
[...]
....
Jonezzzzzzzzzz
quote:Gobert schreef op 20 maart 2007 @ 21:02:
[...]
Altijd een 4-in-lijn kopen. Voor hetzelfde geld 2 extra cilinders, een heleboel paarden meer en ook nog eens een keer gemakkelijker te berijden met een hogere top. Ik begrijp die mensen niet die voor een V-twin kiezen. Mensen die toch de fout maken om een V-twin te kopen willen er naar 1.800 km al weer vanaf. Dat zag je wel aan die sukkel met z'n 1098. Dus, niet twijfelen, vier-in-lijn rules the world!
quote:modady schreef op 20 maart 2007 @ 21:18:
[...]
Ik dacht dat jij een vriend was van ons,wil jij ons
vergelijken met die "sukkel".Hé Gobert dimmen hé,
we komen je nog wel tegen op de meeting.
Of te zwaar getafeld vanavond?

quote:Gobert schreef op 20 maart 2007 @ 21:21:
[...]
Neen, een beetje een zwartkijkerd vanavond.
Maar je bent het neem ik aan wel met me eens dat je een V-twin moet ervaren. Als je klinische cijfers met elkaar vergelijkt wint die viercilinder altijd.
Het is niet voor niks dat al mijn motoren twins zijn en dat ik een vier-cilinder niet meer hoef. Experience......geen boekjes.
quote:donnybrasco schreef op 20 maart 2007 @ 21:53:
Pepe gaat marc ook mee pannenkoeken eten?
quote:modady schreef op 20 maart 2007 @ 22:07:
[...]
Cijfers zeggen mij niets,en klinische cijfers
al helemaal niks.Dat zwartkijken doe je
maar ergens anders.
quote:Gobert schreef op 20 maart 2007 @ 21:21:
[...]
Neen, een beetje een zwartkijkerd vanavond.
Maar je bent het neem ik aan wel met me eens dat je een V-twin moet ervaren. Experience......geen boekjes.
quote:pepe schreef op 20 maart 2007 @ 22:17:
[...]
klopt het leeft veel meer en het maakt van die verschrikkelijke grote stappen![]()
Dat is iets om vrolijk van te worden
quote:pepe schreef op 20 maart 2007 @ 22:17:
[...]
klopt het leeft veel meer en het maakt van die verschrikkelijke grote stappen![]()
Dat is iets om vrolijk van te worden
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3