Vtr SP1 & SP2 Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké, dus als ik het goed begrijp sla ik de plank niet mis door een 2002 model aan te schaffen.

Nog even een vraagje, zal wel wat reacties losweken vermoed ik bij de mensen van dit forum.

Ik twijfel namelijk nog tussen 2 modellen. Ik heb het afgelopen weekeind zowel op een VTR SP2 (2002) proefgereden als op een CRR 1000RR (2004).
En noem mij maar gek, maar ik vond die SP2 gewoon een stuk TOFFER. Dat had ik zelf eigenlijk niet verwacht. Ik ben dus een beetje omgeslagen naar die SP2, terwijl ik vantevoren dacht dat die 1000RR het wel zou winnen.
Nog steeds een beetje vertwijfeld dus.
De 1000RR stuurde lekkerder, maar de SP2 had gewoon iets SPECIAALS.
Wie helpt me? Kan niet kiezen.......

Jonezzzzzzzzzz


Ga voor de 1000rr :Y

en nu maken dat ik hier weg ben :W

Donny groetjes van crazy :W
 
Oké, dus als ik het goed begrijp sla ik de plank niet mis door een 2002 model aan te schaffen.

Nog even een vraagje, zal wel wat reacties losweken vermoed ik bij de mensen van dit forum.

Ik twijfel namelijk nog tussen 2 modellen. Ik heb het afgelopen weekeind zowel op een VTR SP2 (2002) proefgereden als op een CRR 1000RR (2004).
En noem mij maar gek, maar ik vond die SP2 gewoon een stuk TOFFER. Dat had ik zelf eigenlijk niet verwacht. Ik ben dus een beetje omgeslagen naar die SP2, terwijl ik vantevoren dacht dat die 1000RR het wel zou winnen.
Nog steeds een beetje vertwijfeld dus.
De 1000RR stuurde lekkerder, maar de SP2 had gewoon iets SPECIAALS.
Wie helpt me? Kan niet kiezen.......

Jonezzzzzzzzzz


Volg je verstand,desnoods nog een proefrit
op beide motoren,toch wel verschillende karakters.
SP gaat niet gauw vervelen hóór,en op dit forum
niet te vergeten prima kerels..
 
Laatst bewerkt:
En guys vinden jullie het wat??
[afbeelding]

Lijkt wel matzwart gefotoshopt Don. Dan zou ik eerder de kuip zijdeglans zwart doen en de letters hoogglans zwart of zo.

@Jonesssssssssssssss: een RR is meer allround, dus ook een toermachine. De SP is gemaakt om te gááán. Sowieso kun je een viercylinder heel slecht vergelijken met een twin. Is een gevoelszaak. :9
 
Klopt! Ik heb een complete set kuipwerk+tank reserve liggen en wil een andere look voor 2007 of :X 2008 :X

Ben er nog niet uit hoe ik hem ga maken maar denk daar nog even rustig over na ik heb immers maar 1 setje reserve en wil het echt heel mooi hebben uiteraard :9
 
Laatst bewerkt:
Lijkt wel matzwart gefotoshopt Don. Dan zou ik eerder de kuip zijdeglans zwart doen en de letters hoogglans zwart of zo.

@Jonesssssssssssssss: een RR is meer allround, dus ook een toermachine. De SP is gemaakt om te gááán. Sowieso kun je een viercylinder heel slecht vergelijken met een twin. Is een gevoelszaak. :9
 

Okée, ik begrijp het. Ik vraag me wel af of het vermogensverschil ook merkbaar wordt.
RR heeft redelijk wat meer pk's dan VTR. Tijdens de proefritten natuurlijk lang niet alles uit de kast kunnen halen.
Hoe schat je dat vermogensverschil in. Ik wil me niet te snel gaan vervelen, zeg maar.
Hiervoor had ik een 600RR. Die ben ik redelijk beu ondertussen.

Vraag me dus af hoelang het duurt eer je kunt lezen en schrijven met de SP2, en of 'ie ook daadwerkelijk genoeg vermogen heeft om te blijven verbaze.

....

Jonezzzzzzzzzz
 
Okée, ik begrijp het. Ik vraag me wel af of het vermogensverschil ook merkbaar wordt.
RR heeft redelijk wat meer pk's dan VTR. Tijdens de proefritten natuurlijk lang niet alles uit de kast kunnen halen.
Hoe schat je dat vermogensverschil in. Ik wil me niet te snel gaan vervelen, zeg maar.
Hiervoor had ik een 600RR. Die ben ik redelijk beu ondertussen.

Vraag me dus af hoelang het duurt eer je kunt lezen en schrijven met de SP2, en of 'ie ook daadwerkelijk genoeg vermogen heeft om te blijven verbaze.

....

Jonezzzzzzzzzz

Hangt ervan af wat je met die PK's wil. Een typ hier op het forum verkoopt z'n 1098 omdat ie het boven de 200 verliest van een ZX10. Dat had ie ook op de folder kunnen zien.
Maar de bocht uit, mooier nog, met een stelletje snelle bochten achter mekaar, hangt het op een SP alleen maar van jezelf af of er iemand in de buurt komt. En je bent er een tijd mee bezig totdat je 'los' bent op de SP. Dus vervelen ... neuh.
 
Okée, ik begrijp het. Ik vraag me wel af of het vermogensverschil ook merkbaar wordt.
RR heeft redelijk wat meer pk's dan VTR. Tijdens de proefritten natuurlijk lang niet alles uit de kast kunnen halen.
Hoe schat je dat vermogensverschil in. Ik wil me niet te snel gaan vervelen, zeg maar.
Hiervoor had ik een 600RR. Die ben ik redelijk beu ondertussen.

Vraag me dus af hoelang het duurt eer je kunt lezen en schrijven met de SP2, en of 'ie ook daadwerkelijk genoeg vermogen heeft om te blijven verbaze.

....

Jonezzzzzzzzzz


De SP moet je leren kennen,een motor die
je niet gauw verveeld,is een brute motor.
Heb een Fireblade gehad,was vergeleken met de SP
gewoon een lief motortje,dit is pure power.
De eerste weken dacht ik shit,maar daarna krijg
je respect voor dat monster,althans mijn ervaring.
Mannen kom op, met jullie eerste ervaring op de SP.
 
Okée, ik begrijp het. Ik vraag me wel af of het vermogensverschil ook merkbaar wordt.
RR heeft redelijk wat meer pk's dan VTR. Tijdens de proefritten natuurlijk lang niet alles uit de kast kunnen halen.
Hoe schat je dat vermogensverschil in. Ik wil me niet te snel gaan vervelen, zeg maar.
Hiervoor had ik een 600RR. Die ben ik redelijk beu ondertussen.

Vraag me dus af hoelang het duurt eer je kunt lezen en schrijven met de SP2, en of 'ie ook daadwerkelijk genoeg vermogen heeft om te blijven verbaze.

....

Jonezzzzzzzzzz

Altijd een 4-in-lijn kopen. Voor hetzelfde geld 2 extra cilinders, een heleboel paarden meer en ook nog eens een keer gemakkelijker te berijden met een hogere top. Ik begrijp die mensen niet die voor een V-twin kiezen. Mensen die toch de fout maken om een V-twin te kopen willen er naar 1.800 km al weer vanaf. Dat zag je wel aan die sukkel met z'n 1098. Dus, niet twijfelen, vier-in-lijn rules the world!
 
full
 
Altijd een 4-in-lijn kopen. Voor hetzelfde geld 2 extra cilinders, een heleboel paarden meer en ook nog eens een keer gemakkelijker te berijden met een hogere top. Ik begrijp die mensen niet die voor een V-twin kiezen. Mensen die toch de fout maken om een V-twin te kopen willen er naar 1.800 km al weer vanaf. Dat zag je wel aan die sukkel met z'n 1098. Dus, niet twijfelen, vier-in-lijn rules the world!

Ik dacht dat jij een vriend was van ons,wil jij ons
vergelijken met die "sukkel".Hé Gobert dimmen hé,
we komen je nog wel tegen op de meeting.
Of te zwaar getafeld vanavond?
 
Ik dacht dat jij een vriend was van ons,wil jij ons
vergelijken met die "sukkel".Hé Gobert dimmen hé,
we komen je nog wel tegen op de meeting.
Of te zwaar getafeld vanavond?


Neen, een beetje een zwartkijkerd vanavond.
Maar je bent het neem ik aan wel met me eens dat je een V-twin moet ervaren. Als je klinische cijfers met elkaar vergelijkt wint die viercilinder altijd.
Het is niet voor niks dat al mijn motoren twins zijn en dat ik een vier-cilinder niet meer hoef. Experience......geen boekjes.
 
Heb het al vaker gezegd...
De SP heb ik mijn hart gekocht, niet met mijn verstand.
Welliswaar op de gok ivm mijn lichaamlengte. (Van tevoren had ik nooit gedacht het 400 km achter elkaar uit te houden op me Speentje.)
Als ik mijn verstand had gebruikt dan had ik weer een VFR of Blackbird gekocht, omdat ik weet dat dat goed is. Maar ik moest het toch ff proberen.
Al met al, na een gewennings periode van zeker 3 tot 4 maanden, werd ik verliefd..........

Hmmmmm.......


Alleen die mods zijn zo verrekte duur :(
Maar ja.....

Ik héb een SP!
:)

(en hij is betaald!) :P
 
Laatst bewerkt:
sp is een karakter fiets, de RR weer een 4 cylinder zoals zovelen
 
Laatst bewerkt:
Neen, een beetje een zwartkijkerd vanavond.
Maar je bent het neem ik aan wel met me eens dat je een V-twin moet ervaren. Als je klinische cijfers met elkaar vergelijkt wint die viercilinder altijd.
Het is niet voor niks dat al mijn motoren twins zijn en dat ik een vier-cilinder niet meer hoef. Experience......geen boekjes.

Cijfers zeggen mij niets,en klinische cijfers
al helemaal niks.Dat zwartkijken doe je
maar ergens anders.
 
Neen, een beetje een zwartkijkerd vanavond.
Maar je bent het neem ik aan wel met me eens dat je een V-twin moet ervaren. Experience......geen boekjes.
klopt het leeft veel meer en het maakt van die verschrikkelijke grote stappen :9
Dat is iets om vrolijk van te worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan