Matt Gold ?

Blits kleurtje hoor. Ziet er wel gaaf uit zo. 8-)

Ik had eerst het idee dat mat goud waarschijnlijk niet op goud zou lijken, maar valt nog niks tegen.
 
Blits kleurtje hoor. Ziet er wel gaaf uit zo. 8-)

Ik had eerst het idee dat mat goud waarschijnlijk niet op goud zou lijken, maar valt nog niks tegen.
wat nou dan, geen vertrouwen meer in mijn voorstellingsvermogen ?? .... 8-)
 
Vóór!!!

Tenminste als je 'Full Monty' gaat. Dus ook met die etser-meuk die erbij zit; dat vreet echt alles weg, veel te link met een mooie paint-job.

.......... zo begon er bij mij pas na 2 jaar weer een beetje gras te groeien op de plek waar ik die etser had gemorst.....

nogmaal o/t:
Thanks... maaruh ik heb de voorwas en de hoofdwas maar niet de conditioner...
Dus ik heb niet de sealer..zodat moeten..of is het verstandig.. is een stocktank die al eerder gebruikt is maar nu 1,5 jaar droog staat en een paar beuken heeft gehad...
 
nogmaal o/t:
Thanks... maaruh ik heb de voorwas en de hoofdwas maar niet de conditioner...
Dus ik heb niet de sealer..zodat moeten..of is het verstandig.. is een stocktank die al eerder gebruikt is maar nu 1,5 jaar droog staat en een paar beuken heeft gehad...

Wacht even; als ik het goed begrijp heb je alleen de etser (voorwas) en de washer (etser verwijderaar), maar niet de sealer?
Dan heeft het niet veel zin. Die twee eersten zorgen er nl. voor dat alle troep (roest en andere meuk zoals afgebroken stukjes vorige sealer) verwijders worden, en de sealer maakt het allemaal weer een (beetje) dicht. Althans de kleine scheurtjes.
Kreem is geen uitdeuker ofzo, dus die batsen die je er nu in hebt zitten gaan er dus niet mee uit. En hem eerst tot op het bot schoonetsen en er daarna niets mee doen, lijkt me niet echt verstandig.
 
Weer goed bezig brallemans. Toch maar niet de brand erin? 8-)

en lees je mail even :).
 
Hehehehe ....... die ene keer was al mooi zat (de bruiloft dan).
Maare ..... speaking of ..... jij al plannen???
17 augustus 2004 was het feestje, maar heel klein, vandaar ook dat je geen kaartje hebt gehad... O-)
 
geen wonder dat daar nooit es een motor klaar af komt.......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan