Harley softail springer vs Heritage or roadking

HuBit

MF'er
19 jun 2005
194
0
Heb bericht maar verwijderd. Blijkbaar heeft er niemand interesse in de rij eigenschappen van een harley.
 
Laatst bewerkt:
nee, dat zal wel niet, ze rijden allemaal even dwaas als je iets anders gewend bent, zeg een Guzzi Le Mans ofzo...
 
Degene die zecht dat ze dwaas rijden kunnen er zelf meeeeeeeeeeestel geen veroorloven :(
 
Heb bericht maar verwijderd. Blijkbaar heeft er niemand interesse in de rij eigenschappen van een harley.


flauw... was eigenlijk wel benieuwd :Y wil zelf ook Harley gaan rijden

rij regelmatig op een RoadKing. Vereist wel volle bandjes, maar dan rijden ze op zich wel goed imho. Ben een GS500 gewend, dat stuurt wel en tsja, daar is een Harley niet mee te vergelijken.
Ik vind ze wel lekker rijden, persoonlijke mening :)
 
Nog nooit op gereden en toch was ook ik wel geinteresseerd. Alleen kijk ik nooit in het weekend op het forum dus heb geen idee wat ik gemist heb.

groet

B
 
Rij al heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel jaar H-D verbouw zu ook al heel lang maar alle mensen die ik ken kopen eenmaal een H-D en daarna nooit meer iets anders het is ook een soort manier van leven zeggen wij altijd maarja zo hebben we allemaal ons ijgen merk en maar goet ook anders had ik het veelte druk met reparatie's want ik moet eerlijk zijn een jappaner is minder storings gevoelig dan een H-D :]
 
Ja hier ook zo een.
Jaren een HD gereden totdat mijn garage af fikte.
Aangezien het brandstichting was en niet bewezen kon worden wie of wat, liet de verzekering het afweten.
Gevolg, nooit meer een HD kunnen veroorloven.
Rij dus nu een jappenbak.

Maar om weer even on-topic te komen:
Zet gerust neer.
Misschien heb je geen reactie's, maar er zullen een hoop het ongetwijfeld wel lezen.
 
dat is kut als je dat mee maakt maar jij bent wel een van de wijnige die eerlijk is tenopzichte van een H-D
er zijn hier veel mensen die anti H-D zijn en waarom ik weet het niet
als ik iets niet goet vind heb ik er ook een reden voor ?
maar cooperboy hoop dat er nog een tijd komt dat je weer H-D kunt rijden
 
Degene die zecht dat ze dwaas rijden kunnen er zelf meeeeeeeeeeestel geen veroorloven :(
ik heb 15 jaar guzzi gereden en paar suzuki's erbij zo nu en dan en ik heb nu een hd maar reken er op dat het rijden wennen was in het begin....

alleen als je er eenmaal gewend bent (en je gaat ervoor) dan is het wel dikke fun..
 
it is a way of life
full
 
en daar heb ik dan geen last van, ik rij graag motor en ook graag hd maar ik ben niet zo'n "lifestyle biker"ofzo...er is meer in het leven dan motoren...niet veel maar toch... :+
:^ je moet iets aanschaffen omdat je het mooi vindt en fijn vindt rijden. Lifestyle :? niet zo relevant voor mij. Ik zou graag ook ooit nog een H-D rijden hoor. Het lijkt me wel wat om gedaan te hebben. En wie weet vind ik het zo maar eens briljant en wil ik niets anders meer....

De anti-H-D gevoelens vallen zover ik zie meestal wel mee. Er wordt zo af en toe wat over gezegd, maar als er dan een mooi H-D project voorbij komt, dan lezen we (bijna) allemaal gespannen mee.
 
ik had een GPZ500s, daarna een sportster gekocht, nu een vlx erbij, en een gs550
(vlx is van de vrouw)

ik persoonlijk vind de sportster veel fijner sturen dan de gs 550,
+ die kick van koppel van de 1200 v twin is vele malen groter!

moet eerlijk zeggen dat ik verder weinig ervaring heb met big-twins
 
Dat is toevallig Gijs jou ondertiteling van de herrie chopper is bijna de naam van onze MC scheeld maar 1 letter de s
full
 
ja daar heb je ook wel gelijk in Bugeater maar er zijn ook leuke dingen die met H-D te maken hebben
full
 
en ja deze kijkt ook niet boos en heeft geen kaal hoofd en ook geen zonnebril op maar ze rijden wel bij onze club maar sorry Bugeater dat ik in het begin de verkeerde foto geplaatst heb ;)
full
 
Laat ik het zo omschrijven:
Mijn ouwe HD heeft mij vaak genoeg laten staan, maar ondanks dat kon ik niet zonder.
Het is toch een bepaald gevoel wat je er bij hebt.
Eenmaal de bibbers onder je reet, nooit meer iets anders willen.
 
Leuke naam!
Maar eh, ff een vraagje uit interesse; een mc? Als in MotorClub? En als logo een schaapskop?

Ik denk dat jullie je naam meer eer aan doen, dan je wellicht zelf doorhebt.


:X


Ik zou niet met zo'n shirt of patch de straat op durven.. (nou kom ik uit Ede en zit dicht bij de bron) , maar ik denk dat het niet lang duurt voordat je van je brommer geschopt wordt door een Black Sheep.. "Echte" clubs zijn nogal gevoelig wat betreft logo's en 'MC' enzo..

( ofniet Floris??)
 
Ben vroeger een paar jaar met Harleyrijders (en bouwers) omgegaan en ik vond het altijd mooi spul, mits ontdaan van chroom en overbodige toeters en bellen. De reden dat ik niet overstag ging was de prijs en het vermogen (hard blaffen, niet bijten). Nu het van mij inmiddels niet meer altijd volgas hoeft en de Streetbob net zo duur is als een dikke Jap loop ik er toch regelmatig over te denken om het maar eens te gaan proberen als opvolger van mijn FJR.
 
Terug
Bovenaan Onderaan