CB1100(FR)

honda 750

Die hard MF'er
16 jul 2006
306
0
lienden
Toch maar begonnen met een topic over m'n verbouwing van een 1100f
bij deze mijn dank voor EDJEK voor zijn tips
Ik wil de motor gaan verbouwen maar moet toch zijn boldor uitstraling behouden .
full
 
Is teveel eer Ed :o ,ben benieuwd hoe hij verder opgebouwd gaat worden.
Topic gemarkeerd en we houden contact :Y

Gr
Ed :W
 
Ah, nog een 1100 project! ik ben ook bezig met als basis een 11r motor })

wat zijn je verdere plannen? ik zie dat jij ook een monoshock hebt gebouwd, al een wereld van verschil, ook met die R-tank zo!

Ben benieuwd! :)
 
Laatst bewerkt:
KAn geen kwaad om iedeeën op te doen hier ,en er zijn hier meer bol liefhebbers die ook zo'n projectje hebben lopen .
Heb je in ieder geval niet het idee dat je er alleen voor staat. *D

Gr
Ed :W
Die R In de (FR) gaat over het blok en een beetje over de tank ,het blok wat er nu in hangt is niet zo fris meer
 
heee rob,

waaanzinnig geworden met de nieuwe vork !! :P
nog meer plannen ?


Hee Rene,

Bol verbouwing staat nu even stil, alleen nog wat kleine aanpassingen, misschien nog een setje Ohlins schokbrekers achter en remschakelsetje later dit jaar, ben nu met nieuw project bezig ; Suz. GT550 tweetakt uit '74 restaureren en een "beetje" aanpassen.

Hoe staat het met jouw Bol ?

Groet,

Rob :)
 
Hee Rene,

Bol verbouwing staat nu even stil, alleen nog wat kleine aanpassingen, misschien nog een setje Ohlins schokbrekers achter en remschakelsetje later dit jaar, ben nu met nieuw project bezig ; Suz. GT550 tweetakt uit '74 restaureren en een "beetje" aanpassen.

Hoe staat het met jouw Bol ?

Groet,

Rob :)
full
 
aha, dacht al dat het gsxr was maar twijfelde nog tussen 750 en de 1100, ik heb zelf de fzr1000 erin, net zo langs als de kawi zx9r(B) vork en die hoeft ook niet verlengd!

Hoe rijdt het nou met zo'n USD? die van mij rijdt voorlopig nog niet, maar ik was die wiebelvork zo zat, zelfs met progressieve veren en dikke olie was ik er nog niet tevreden over..
 
aha, dacht al dat het gsxr was maar twijfelde nog tussen 750 en de 1100, ik heb zelf de fzr1000 erin, net zo langs als de kawi zx9r(B) vork en die hoeft ook niet verlengd!

Hoe rijdt het nou met zo'n USD? die van mij rijdt voorlopig nog niet, maar ik was die wiebelvork zo zat, zelfs met progressieve veren en dikke olie was ik er nog niet tevreden over..



Vork zit er pas een paar dagen in en ben nog niet echt tot het uiterste gegaan met de fiets, alles is nog vers, banden, remmen en het weer was ook nog niet super om echt strak te sturen.
Als ik wat meer uitgeprobeerd heb laat ik je het wel weten !

:]
 
ik kom zeker nog ff een keer kijken , ben ook benieuwd naar je lakset.
da carbs doen het erg leuk klinken ook lekker
Oeh, maar een R is ook wel leuk om wat mee te doen toch ;) ik heb ook weer wat voortgang geboekt, kom gerust een keertje kijken op de achterstraat! :)
 
Hee Rene,

Bol verbouwing staat nu even stil, alleen nog wat kleine aanpassingen, misschien nog een setje Ohlins schokbrekers achter en remschakelsetje later dit jaar, ben nu met nieuw project bezig ; Suz. GT550 tweetakt uit '74 restaureren en een "beetje" aanpassen.

Hoe staat het met jouw Bol ?

Groet,

Rob :)
hee rob,

bussen zijn gedraaid en de brug zit erin. voor mijn gsx 1100 achterwiel wacht ik nog steeds op een tandwiel houder en een schijf, komt er aan ( hoop ik ) maar duuurt lang !!
600F voorwiel is ook binnen en moet ik eerst een passende as voor laten draaien voor de org. vork. maar ben ook een beetje aan ,t sparen voor een 1100 upsd. komt goed maar zit reg. op zee. ben trouwens ook bezig met een 2- tact soes 'GT 750 ' van een collega voor een relaxe prijs !! blijft leuk zo,n waterkoker, maar eerst de bol. afmaken. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan