Motorpleisterplaatsen: een overzicht

Tilburg: Daar had je de Baars en de Spinder, maar daar heeft de politie tegenwoordig 'n stokje voor gestoken (samenscholingsverboden e.d.)

Baarle-Nassau: Kruising Singel/St Annaplein. Ideale plaats om je motor neer te zetten en een terrasje te pikken.
 
Tilburg: Daar had je de Baars en de Spinder, maar daar heeft de politie tegenwoordig 'n stokje voor gestoken (samenscholingsverboden e.d.)

Baarle-Nassau: Kruising Singel/St Annaplein. Ideale plaats om je motor neer te zetten en een terrasje te pikken.

Baarle Nassau......... Bere gezellig. Den Toerist met echte Belse frutten met curry worst!!!!
 
denk dat je renesse er ook wel bij kan zetten, is zondags retedruk daar in het seizoen
 
denk dat je renesse er ook wel bij kan zetten, is zondags retedruk daar in het seizoen


En ja hoor alles doorgelezen of renesse er al bij staat, ja staat er bij :P .
Is zekers erg druk daarzo op een mooie dag.
Op de maasvlakte (europoort) bij het reebok gebouw kan het in het weekend ook wel lekker druk zijn met motoren.
 
En ja hoor alles doorgelezen of renesse er al bij staat, ja staat er bij :P .
Is zekers erg druk daarzo op een mooie dag.
Op de maasvlakte (europoort) bij het reebok gebouw kan het in het weekend ook wel lekker druk zijn met motoren.

Tzal wel aan mij liggen maar ik zie Renesse niet in het lijstje staan. :?

Tis daar in het seizoen echt retedruk met motoren.
Iets specifieker, straten; 'Hogezoom' en 'Ring'
 
Laatst bewerkt:
Zo, weer een aantal bijgewerkt:

  • Renesse
  • Vlissingen
  • Scheveningen

Check effe of ik de juiste locatie in de google-map aangewezen heb.

nb: volgens mij ben ik "bij" nu, dus de berichten hierboven lees ik niet meer terug. Mocht ik er toch een gemist hebben, dan even opnieuw posten.
 
Tzal wel aan mij liggen maar ik zie Renesse niet in het lijstje staan. :?

Tis daar in het seizoen echt retedruk met motoren.
Iets specifieker, straten; 'Hogezoom' en 'Ring'


Nee sorry klopt, staat niet in het rijtje maar in de reacties.
Bedoelde het zo dat ik alle (4) pagina`s doorgelezen had en bij de 1 na laatste renesse tegenkwam :z .
En ja specifieker, je rijdt renesse binnen en niet te hard want dan ben je er doorheen en dan heb je al die motoren niet zien staan die overal opgesteld staan :P .
Maar de meeste staan bij de kerk (volgens mij de enige in het dorp) en de terasjes eromheen.
 
Nee sorry klopt, staat niet in het rijtje maar in de reacties.
Bedoelde het zo dat ik alle (4) pagina`s doorgelezen had en bij de 1 na laatste renesse tegenkwam :z .
En ja specifieker, je rijdt renesse binnen en niet te hard want dan ben je er doorheen en dan heb je al die motoren niet zien staan die overal opgesteld staan :P .
Maar de meeste staan bij de kerk (volgens mij de enige in het dorp) en de terasjes eromheen.

Dan rij je waarschijnlijk toch aan de verkeerde kant het dorp weer uit hoor! Kijk eens op het 'plaatje'
 
Die leuke Parkplatz in de Pfalz, Duitsland, met Café Nicklis aan die 'leuke' :] B48 > www.johanniskreuz.de 8-)

De B48 loopt van Kaiserslautern naar het zuiden.


Weer bijgewerkt (Thunderroad en Cafe Nicklis).

Zeg dat café nicklis, daar ben ik toevallig afgelopen augustus geweest! Haha leuk om terug te zien, op de parkeerplaats stonden inderdaad -tig motoren!
We hebben daar met een toertje vanuit het werk 4 dagen rond gereden, met als basis een motorvriendelijk hotel in Rodalben.
 
Die leuke Parkplatz in de Pfalz, Duitsland, met Café Nicklis aan die 'leuke' :] B48 > www.johanniskreuz.de 8-)

De B48 loopt van Kaiserslautern naar het zuiden.


ken ik ook, is dat daar in de buurt met die waarschuwingsborden met afbeelding van doodshoofd en motorrijder langs de weg?
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat hangplek "De Baars" A65 Tilburg richting 's Hertogenbosch bij de Afrit Tilburg Noord niet meer gedoogd is. Was enkele jaren geleden echt supergezzelig en altijd spektakel.
 
Laatst bewerkt:
Weer bijgewerkt (Thunderroad en Cafe Nicklis).

Zeg dat café nicklis, daar ben ik toevallig afgelopen augustus geweest! Haha leuk om terug te zien, op de parkeerplaats stonden inderdaad -tig motoren!
We hebben daar met een toertje vanuit het werk 4 dagen rond gereden, met als basis een motorvriendelijk hotel in Rodalben.
Hey mooi! *D In 4 dagen heb je het Pfalzerwald aardig doorkruist denk ik. ;)
ken ik ook, is dat daar in de buurt met die waarschuwingsborden met afbeelding van doodshoofd en motorrijder langs de weg?
Hm, zou best kunnen :? Ze zijn er de laatste jaren wat strenger omdat er toch wel een paar flinke klappers zijn geweest..met dodelijke afloop..vorig jaar nog een prent gekregen daar..als je vanaf Kaiserslautern naar Johanniskreuz rijdt is er op een gegeven moment een hele grote 'S'-bocht..op de B48 mag je 70km/u, maar daar mag je 50km/u..wij gas dicht maar reden toch te hard..ieder €10, boete..had nix met veiligheid te maken, meer het spekken van de (bier-)pot! :P
 
Gelukkig, het Belgische Durbuy staat er bij. Zonder zou het lijstje zeker niet compleet zijn 8-) . Goed initiatief overigens :) .
 
Vierhouten, de terrasjes midden in het dorp (hoek Gortelsweg/Nunspeterweg/Elspeterbosweg) staan er nog niet bij geloof ik?
 
Als het voor boulevard Scheveningen te koud is dan in Den Haag naar ijssalon Florencia in de Torenstraat. Daar schenken ze voor weinig geld een goede kop koffie. Is tevens ontmoetingsplek voor MF Den Haag eo bij slecht weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan