Motorpleisterplaatsen: een overzicht

het pleinboulevardje(centrum) in Breskens(Zeeuws-vlaanderen) is ook een grote trekpleister voor motorrijders.
met diverse terrasjes en veel parkeergelegenheid.
HPIM1007.jpg
 
Jezus, die plaats in Epen bij die ijskraam is in heel Nederland bekend volgens mij

ik ben er dit jaar iig al 1x geweest :+
 
het pleinboulevardje(centrum) in Breskens(Zeeuws-vlaanderen) is ook een grote trekpleister voor motorrijders.
met diverse terrasjes en veel parkeergelegenheid.
[afbeelding]


Pfff dat was effe zoeken, maar ik hou wel van een speurtochtje zo op de vrijdag haha *D

Ik ben dus het plekje van jou foto gaan zoeken in Breskens. Ik ben er nog nooit geweest. Veel houvast had ik niet, ik focuste op het rijtje huizen achter die motor. Op de foto zie je van links naar rechst eerst nix, dan drie smallere huizen en dan een lange en dan weer een smalle. Het tweede van links breede huis heeft bovendien een dakkapel. Enfin als je kijkt naar waar het pijltje op de google-map staat (zie ) dan zie je ten Zuiden daarvan (eigenlijk zuid-zuidwest) dat rijtje huizen staan.

Heb ik het goed?
 
Laatst bewerkt:
Pfff dat was effe zoeken, maar ik hou wel van een speurtochtje zo op de vrijdag haha *D

Ik ben dus het plekje van jou foto gaan zoeken in Breskens. Ik ben er nog nooit geweest. Veel houvast had ik niet, ik focuste op het rijtje huizen achter die motor. Op de foto zie je van links naar rechst eerst nix, dan drie smallere huizen en dan een lange en dan weer een smalle. Het tweede van links breede huis heeft bovendien een dakkapel. Enfin als je kijkt naar waar het pijltje op de google-map staat (zie [~[url="http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/470620/5b0fb7bf879fcc178d4597fead4a1527"]afbeelding~][/url]) dan zie je ten Zuiden daarvan (eigenlijk zuid-zuidwest) dat rijtje huizen staan.

Heb ik het goed?

klopt .
zijn terrasjes en parkeerterrein.
alles is nu al een paar weken/maanden overhoop gehaald door de gemeente maar voor de zomer is het allemaal klaar(zeggen ze) ;)
 
8-) In Duitsland is op Parkplatz Kaiserberg van Duisburg Zoo elke zomerzondagmorgen een meeting van 8.00 uur tot 13.00 uur voor motoren en andere verhikels.
Deze meeting is in de jaren uitgegroeid met een kleine onderdelenmarkt voor allehande motoren.
Er is koffie te verkrijgen en een fritestent is aanwezig. Tevens een groot informatiebord voor eventuele boodschappen, die je achter wilt laten voor als je onderdelen zoekt of wilt verkopen.
Verder vind je er: Streetfighters (de echte), choppers, Harley`s, trikes, zelfbouw en zeldzame motoren.
Na 13.00 uur moet dit deel van de parkplatz weer vrij zijn, voor de bezoekers van de Zoo.
Je komt er via grensovergang Zwanenberg bij Venlo (A40) richting Duisburg.
Na +/- 40 km Duisburg Zoo (Kaiserberg) rechts aanhouden, afrit Kaiserberg aanhouden, boven bij stoplichten rechtdoor, dan scherpe bocht naar beneden links naar meetingplaats.

Greetz V }) mpiremax.
 
Laatst bewerkt:
Postelse abdij.
Paar ` frietkotten ` staan erbij, ideaal... :Z

Wat je een "paar frietkotten"noemt......het is bijna één en al frietkot daar :+ Alleen van die frietlucht daar heb je al gegeten en gedronken.
Maar wel erg gezellig in de zomer! :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo wij van omgeving Leiden-Alpen a /d Rijn topic hebben onze eigen pleisterplaats ,namelijk de Mac in Leiderdorp waar wekelijks meestal zondag soms zaterdag en in de zomer de woensdagavond verzameld wordt tijdstip wordt altijd op het topic bekend gemaakt. Heb je een sportieve rijstijl een supersport /sporttour/ nakedbike ben je van harte welkom op 1 van onze ritjes of om lekker lullen op ons topic. :W



*O* klik op de onderstaande link *O*

"Welkom bij het levendige Leiden, Alphen ..."
 
Laatst bewerkt:
========== bijgewerkt ===============
 
dit wordt een belangrijk en goed informatief topic.
zeker als je denkt dat je al op veel plekjes geweest bent. :]
 
Laatst bewerkt:
dit wordt een belangrijk en goed informatief topic.
zeker als je denkt dat je al op veel plekjes geweest bent. :]


ha ha leuk he? Meestal rijd ik maar wat rond als ik een dagje eropuit ga maar dit jaar ga ik gewoon de plekken af die je hier voorbij ziet komen. :Y
 
ha ha leuk he? Meestal rijd ik maar wat rond als ik een dagje eropuit ga maar dit jaar ga ik gewoon de plekken af die je hier voorbij ziet komen. :Y


kijk dat bedoel ik.
als je richting Zeeland komt geef je maar een seintje.
kunnen we misschien een stukje oprijden. :}
 
Sinderen, Kapelweg

dit kun je weghalen omdat deze weg afgesloten is voor motoren
 
Amerongen: Cate = Cafe

en Wijk bij Duurstede, niet terrasjes aan de lekdijk, maar Het Terras (is naam van de toko) is een klein cafeetje met alleen buiten tafeltjes (op de stadsmuur), bij de molen langs de lekdijk.

Ik heb de omschrijving bij de link aangepast voor Cafe Het Terras, of bedoelde je dat de pijl in google-maps verkeerd staat?

Typo uiteraard ook aangepast, bedankt!
 
vergeet niet bij de nordschleife vooral de cirquitoprit/parkeerplaats van breidscheid te noemen. daar staan de meeste motoren altijd.
 
Duitsland

Bikertreff Felsenmühle Ochtrup

Net over de grens bij Enschede

Let op !!! (Der Rennleitung kontrolliert oft, auch am Sonntag)
(de wedstrijdleiding/Politie controleert vaak, ook op zondag)

Op de B54 is regelmatig Snelheids controle
Op de L582 (ochtrup - Metelen) is regelmatig snelheids en geluids controle.
 
Terug
Bovenaan Onderaan