VT 750 ACE

plau

Rookie
24 jan 2007
1
0
Nijmegen
hee!
mijn motor gaat gepimpt worden :+ .. (in ieder geval.. dat is de bedoeling :Y ) en daar heb ik een paar vraagjes over :?
sowieso gaan de tassen eraf, windscherm eraf en achterzitje eraf..
maar ik vind van die witte banden ook supermooi!
white wall banden?
heb een beetje rondgezocht op internet, en kan ze nog niet vinden voor mijn motor '(
dus... heeft iemand tips? weet iemand misschien waar ik deze kan kopen??
(bandenmaten zijn: voor 120/90 - 17 M/C (64S) en achter 160/80 - 15 M/C (74S) )

en dan nog een vraagje..
de uitlaat die er op zit klinkt een beetje pussy.. :o
daar moet natuurlijk een mooi choppergeluid in! heeft iemand hiervoor tips?

groetjes laura

dit zijn wij nu: :]
motormeeting33sr.jpg
 
de banden die jij zoekt kan elke bandenboer leveren, er zijn zelfs van die hondas waar ze standaard al opzitten...

highway hawk levert ook wel brulpijpen voor die dingen maar dat klinkt niet altijd even mooi, in elk geval geen dragpipes nemen want dat klinkt en loopt sowieso kut...
 
Uitlaat geluidje is makkelijk aan te passen.
Boor 12mm en per demper een viertal gaten boren. (wel even netjes symetrisch)
Je hoeft dan ook niets af te stellen.
En inderdaad wat Dr Bral ook al schreef, neem niet van die open pijpen. Die dingen maken alleen maar een hoop herrie en is niets chopperachtigs aan.
Je krijgt er alleen maar last van je oren mee en bovendien loopt het super beroerd.

Banden kan je bij elke bandenboer krijgen.
Maar dat stond al hierboven.

Good luck met het pimpen.

Leuke fiets overigens.
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Mooie motor trouwens rij zelf ook 750ace. Ik zou oppassen met uitboren van de uitlaten want de mannen in het blauw worden steeds irritanter net als de buren. :(
Ik zou gewoon naar een zaak gaan en verschillende uitproberen. Als je een uitlaat hebt met een lekker geluidje dan koop je hem en wordt de politie lastig kun je snel weer omwisselen.
 
Hai hai ben hier net nieuw op het forum. zag dat je ook een ace hebt. ik heb mijn motor ook het liefst helemaal kaal, maar een windschermpje is toch wel lekker...heb wel de beugels voor tassen laten zitten, want als ik hem een keer wil gebruiken om naar mijn werk te gaan, moet ik toch mijn tas mee kunnen nemen.
Mocht je van je tassen afwillen....laat het me weten.
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan