My Road King

Status
Niet open voor verdere reacties.
van een road king kun je best een chopper bouwen, maar dan is t geen roadking meer

maaruuh. wat is nu eigenlijk een chopper???????? :z :?
 
wat is nu eigenlijk een chopper???????? :z :?

Het woord "Chopper" komt van het Engelse "To chop" oftewel "kappen".
Letterlijk betekend een chopper dus een motorfiets waar al het overbodige vanaf "gekapt" is.

Aangezien ik ook alle overbodige luxe van mijn Road King heb afgehaald kun je dus wel stellen dat mijn Road King een Chopper is.
 
it's getting better by the minute.....

"al het overbodige" ??? laat mij maar ff een half uurtje los met de black en decker dan...pak er zo nog 150 kilo af en dan kun je er nog mee rijden.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Het woord "Chopper" komt van het Engelse "To chop" oftewel "kappen".
Letterlijk betekend een chopper dus een motorfiets waar al het overbodige vanaf "gekapt" is.

Aangezien ik ook alle overbodige luxe van mijn Road King heb afgehaald kun je dus wel stellen dat mijn Road King een Chopper is.


dus:
road king = chopper
chopper = motor waar alle overbodige dingen vanaf zijn gehaald.

dus elke motor waar alle overbodige dingen vanaf zijn gehaald = roadking???


goh, moet ik mn gs brik uit 1980 toch eens gaan verkopen als roadking
 
Laatst bewerkt:
dus sapiens is "kut" want homo sapiens is normaal mens en homo(zonder sapiens) is dus hij dus "hij die geen kutje neukt" ofzo ?
 
Whahaha, is weer zo ver.
Dacht dat Ultra geval verbannen was?
Wat was het ook al weer HOG rulezzz. _O-

Maar van die stellingen hierboven snap ik niks meer.
 
Mijn chopper.Hardcore.Badas bike |(
~
full
 
goed bezig met zijn allen |( mooie bike!

Voor de gewone mens, die niet helemaal wil wroeten in elke mogelijke betekenis van het woord en geen stijlneuker is, is een chopper gewoon elke motor die niet in het segment toer, sport of naked valt (en elke andere categorie die ik vergeet). Officieel heet het een cruiser, maar de meesten noemen het een chopper.

@ TS: mooie fiets! Volgens mij ben ik er al eens ergens plaatjes van tegengekomen. "Meine Meinung nach" is het gewoon een leuk aangepaste motor, veel plezier ermee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan