My Road King

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus:
road king = chopper
chopper = motor waar alle overbodige dingen vanaf zijn gehaald.

dus elke motor waar alle overbodige dingen vanaf zijn gehaald = roadking???


goh, moet ik mn gs brik uit 1980 toch eens gaan verkopen als roadking

Wordt nog lachen dan bij de Harley dagen, met al die strenge 'anti-Jappen' bewaking. "Maar dit is een RoadKing meneer, zie je dat niet?"
whahaha _O-
 
_O- L.O.L. _O- wat men allemaal een chopper durft te noemen, hoorde laatst ook al van iemand, die was ook een chopper aan het bouwen: hij had al nieuwe spiegels, knipperlichten, koffers en een windscherm besteld.... _O- _O- _O-
 
_O- L.O.L. _O- wat men allemaal een chopper durft te noemen, hoorde laatst ook al van iemand, die was ook een chopper aan het bouwen: hij had al nieuwe spiegels, knipperlichten, koffers en een windscherm besteld.... _O- _O- _O-
Deze dus. En om op de vraag van Murph te antwoorden: de broer van Griet rijdt met een Suzuki, of wat dacht U?
full
 
Deze dus. En om op de vraag van Murph te antwoorden: de broer van Griet rijdt met een Suzuki, of wat dacht U?[afbeelding]
zie !

het is gewoon een vieze belgische patathoer !!!!

als ik zo'n bek had dee ik ook een integraal helm op.....

en bedankt he stuk vette stront, jij maakt elke motorrijder te schande met je smerige mayo bek en klaphelm, ga asteblieft golven joh, oh ja en als ik je een keer in levende lijve tegenkom trap ik je helemaal in mekaar, volgens oud drents gebruik !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan