Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 27

Moet de beginpost persoonlijker worden

  • Ja, toevoegen Voornaam

    Stemmen: 4 17,4%
  • Ja, toevoegen Voornaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, achternaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, Woonplaats en Mods

    Stemmen: 2 8,7%
  • Ja, maar dan nog meer info

    Stemmen: 1 4,3%
  • Nee, vindt dit voldoende

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hijs besteld *O* Een groene Z750 '07 om precies te zijn :)

Eerst langs Horeon gegaan, klein zaakje en een iets beter bod als van Wijk. Na de offerte gemaakt te hebben wou mijn pa eventjes langs wat fam wat er 2 straten vanaf woonde, echter bleek er niemand thuis.... Tja was nog vroeg in de middag en ik wou dan toch nog wel graag kijken wat Motorport Uithoorn zou bieden. Dus huppa dan maar naar Uithoorn :) Daar liep ik gelijk Bas al tegen het hoofd, iemand met wie ik al is flink had lopen praten en bekijken wat er allemaal mogelijk was voor zowel de GSR als de Z750. Zijn offerte zat meteen al lager als de andere en na inspeling op een andere offerte kreeg ik dan ook mijn eerste beurt gratis. Tevens krijg je bij hun 20% korting op alle accesoires (kleding, helmen, uitlaten etc etc). Omdat het een nieuw model is krijg ik een bon met daarop de 20% korting die ik kan besteden wanneer ik wil. Dan krijg ik voor wat ik dan koop op alles 20% korting en word er ook bij gemonteerd. In mijn ogen dus een erg mooie deal en het klikte goed (net als bij Horeon trouwens voor de die hards onder ons). Nu eventjes mijn aanbetaling doen en dan wachten tot maart om op mijn Ztje te spelen. En owja wat ik ook fijn vond is dat ze een afstelbank hebben en ik dus mijn motor meteen erbij kan laten afstellen wanneer ik er een andere uitlaat onder gooi.

@ Dick, ik heb de groeten gedaan aan Ger!


gefeliciteerd!!!, eindelijk hé, motoport Uithoorn is een prima winkel, Bas ken ik ook en is een makkelijke jongen en fijn om mee te praten, hij neemt lekker de tijd voor je, nogmaals gefeliciteerd, en nu maar wachten en wachten en wachten............ :P
 
Hallo Zetters

Lukkes heeft de hint begrepen!!

Op algemene aavraag komt De Ardennen rit nr 4 er op Zondag 2 september.

Kan er iemand de meting op de kalender van 2007 ZETTEN.Details volgen later.

Wegens omstandigheden kan ik mij in het voorjaar moeilijk vrij maken.

De 1 April meeting in Nederland daar en tegen staat wel in mijn agenda als de weer goden het toe laten.

Het is leuk om te horen dat de vorige belgische ritten bij julie zo zijn mee gevallen.

Daarom hoop ik dat er nog Belgen zijn die eens een meeting organiseren.

Groetjes Lukkes(Zboy)
Hey Lukkes, perfect man! (bijna) Precies in een weekend dat ik nachtdienst zou hebben maar in plaats daarvan met vakantie ga..... ;(

25 aug. ook een mogelijkheid?

Maar om positief af te sluiten; Fantastisch dat je het gaat organiseren. :} :}
 
Hey Lukkes, perfect man! (bijna) Precies in een weekend dat ik nachtdienst zou hebben maar in plaats daarvan met vakantie ga..... ;(

25 aug. ook een mogelijkheid?

Maar om positief af te sluiten; Fantastisch dat je het gaat organiseren. :} :}


jij hebt ook altijd wat hé, maar voor zover het er nu uit ziet, wordt het voor mij de eerstkomende jaren ook weinig tot niet rijden, misschien wel verkopen ;( , ligt er even aan hoe de onderhandelingen vorderen, en uitpakken....eigen toko komt nu wel heeeeelll erggg dicht bij......
 
Hey Lukkes, perfect man! (bijna) Precies in een weekend dat ik nachtdienst zou hebben maar in plaats daarvan met vakantie ga..... ;(

25 aug. ook een mogelijkheid?

Maar om positief af te sluiten; Fantastisch dat je het gaat organiseren. :} :}

zoek een ander baas joh, tis iedere keer wat
25/8 kan ik dus niet, 2/9 wel *O*
 
Hijs besteld *O* Een groene Z750 '07 om precies te zijn :)

Eerst langs Horeon gegaan, klein zaakje en een iets beter bod als van Wijk. Na de offerte gemaakt te hebben wou mijn pa eventjes langs wat fam wat er 2 straten vanaf woonde, echter bleek er niemand thuis.... Tja was nog vroeg in de middag en ik wou dan toch nog wel graag kijken wat Motorport Uithoorn zou bieden. Dus huppa dan maar naar Uithoorn :) Daar liep ik gelijk Bas al tegen het hoofd, iemand met wie ik al is flink had lopen praten en bekijken wat er allemaal mogelijk was voor zowel de GSR als de Z750. Zijn offerte zat meteen al lager als de andere en na inspeling op een andere offerte kreeg ik dan ook mijn eerste beurt gratis. Tevens krijg je bij hun 20% korting op alle accesoires (kleding, helmen, uitlaten etc etc). Omdat het een nieuw model is krijg ik een bon met daarop de 20% korting die ik kan besteden wanneer ik wil. Dan krijg ik voor wat ik dan koop op alles 20% korting en word er ook bij gemonteerd. In mijn ogen dus een erg mooie deal en het klikte goed (net als bij Horeon trouwens voor de die hards onder ons). Nu eventjes mijn aanbetaling doen en dan wachten tot maart om op mijn Ztje te spelen. En owja wat ik ook fijn vond is dat ze een afstelbank hebben en ik dus mijn motor meteen erbij kan laten afstellen wanneer ik er een andere uitlaat onder gooi.

@ Dick, ik heb de groeten gedaan aan Ger!


full


En veel plezier ermee


 
jij hebt ook altijd wat hé, maar voor zover het er nu uit ziet, wordt het voor mij de eerstkomende jaren ook weinig tot niet rijden, misschien wel verkopen ;( , ligt er even aan hoe de onderhandelingen vorderen, en uitpakken....eigen toko komt nu wel heeeeelll erggg dicht bij......


ist weer die tijd van de maand :?

verkopen was je al eerder van plan, niet doen......
 
jij hebt ook altijd wat hé, maar voor zover het er nu uit ziet, wordt het voor mij de eerstkomende jaren ook weinig tot niet rijden, misschien wel verkopen ;( , ligt er even aan hoe de onderhandelingen vorderen, en uitpakken....eigen toko komt nu wel heeeeelll erggg dicht bij......



Niet weer he, weet niet meer waar maar er staan nog wel ergens een aantal redenen om dit niet te doen.
Ga na het eten wel effe zoeken :P
 
rustig hé jullie trouwens!!!, hij is nog niet weg, en als het aan mij ligt blijft hij ook hoor.........., ik doe mijn best........



















Laat mij eens met rust, anders vertel ik jullie nooit meer wat... :( :( :(





pppffff... familie :r







:+ :+
 
Hijs besteld *O* Een groene Z750 '07 om precies te zijn :)

Eerst langs Horeon gegaan, klein zaakje en een iets beter bod als van Wijk. Na de offerte gemaakt te hebben wou mijn pa eventjes langs wat fam wat er 2 straten vanaf woonde, echter bleek er niemand thuis.... Tja was nog vroeg in de middag en ik wou dan toch nog wel graag kijken wat Motorport Uithoorn zou bieden. Dus huppa dan maar naar Uithoorn :) Daar liep ik gelijk Bas al tegen het hoofd, iemand met wie ik al is flink had lopen praten en bekijken wat er allemaal mogelijk was voor zowel de GSR als de Z750. Zijn offerte zat meteen al lager als de andere en na inspeling op een andere offerte kreeg ik dan ook mijn eerste beurt gratis. Tevens krijg je bij hun 20% korting op alle accesoires (kleding, helmen, uitlaten etc etc). Omdat het een nieuw model is krijg ik een bon met daarop de 20% korting die ik kan besteden wanneer ik wil. Dan krijg ik voor wat ik dan koop op alles 20% korting en word er ook bij gemonteerd. In mijn ogen dus een erg mooie deal en het klikte goed (net als bij Horeon trouwens voor de die hards onder ons). Nu eventjes mijn aanbetaling doen en dan wachten tot maart om op mijn Ztje te spelen. En owja wat ik ook fijn vond is dat ze een afstelbank hebben en ik dus mijn motor meteen erbij kan laten afstellen wanneer ik er een andere uitlaat onder gooi.

@ Dick, ik heb de groeten gedaan aan Ger!


Helemaal top en nu maar wachten.
Ik zelf ben ook druk aan het kijken en begrijp dus dat ik zeker even langs Uithoorn moet rijden.
Ik ben en blijf toch wel een beetje benieuwd wat hun aanbod was zodat ik een beetje weet waar ik een gesprek heen kan sturen, aangezien ik niet zo'n handelaar ben ;(
Om het oftopic te houden mag(als je het wilt) ook prive mailen b.tuijn@versatel.nl

Alvast bedankt en veel fun met de nieuwe bike
 
Zoals beloofd de foto's van men nieuwe Z :9

Verleden week geleverd en al een paar dingen aan verandert zoals nummerplaathouder,witte pinkers en Seat-Cover.

In Juni komt er waarschijnlijk een Full-System van Akrapovic ,Rapidbike module,K&N luchtfilter en spiegels bij.

Zelfs origineel is de Z Bloedmooi :P :9 :P :9 :P :9

Grtzzzzzzzzz 8-)

[~[url="http://img162.imageshack.us/img162/7427/afbeelding003tm1.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img248.imageshack.us/img248/5751/afbeelding004zt6.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img248.imageshack.us/img248/5751/afbeelding004zt6.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img266.imageshack.us/img266/8379/afbeelding011rt9.jpg"]afbeelding~][/URL]

Mooie bike hoor boa 8-) Ik zie dat ie van Wauters uit Eeklo komt, woon je daar in de buurt? Ik woon in Hulst(Z-Vlaanderen he) is niet zo ver uit de buurt :)
 
rustig hé jullie trouwens!!!, hij is nog niet weg, en als het aan mij ligt blijft hij ook hoor.........., ik doe mijn best........


Laat mij eens met rust, anders vertel ik jullie nooit meer wat... :( :( :(


pppffff... familie :r







:+ :+

Van je familie moet je t hebben :+ :+ ;)

Wij willen dat oranje monster gewoon niet kwijt ;)

Maaaaaar kan me voorstellen met deze evt. nieuwe uitdaging dat je keuzes moet maken :Y
 
Laatst bewerkt:
Hijs besteld *O* Een groene Z750 '07 om precies te zijn :)

Eerst langs Horeon gegaan, klein zaakje en een iets beter bod als van Wijk. Na de offerte gemaakt te hebben wou mijn pa eventjes langs wat fam wat er 2 straten vanaf woonde, echter bleek er niemand thuis.... Tja was nog vroeg in de middag en ik wou dan toch nog wel graag kijken wat Motorport Uithoorn zou bieden. Dus huppa dan maar naar Uithoorn :) Daar liep ik gelijk Bas al tegen het hoofd, iemand met wie ik al is flink had lopen praten en bekijken wat er allemaal mogelijk was voor zowel de GSR als de Z750. Zijn offerte zat meteen al lager als de andere en na inspeling op een andere offerte kreeg ik dan ook mijn eerste beurt gratis. Tevens krijg je bij hun 20% korting op alle accesoires (kleding, helmen, uitlaten etc etc). Omdat het een nieuw model is krijg ik een bon met daarop de 20% korting die ik kan besteden wanneer ik wil. Dan krijg ik voor wat ik dan koop op alles 20% korting en word er ook bij gemonteerd. In mijn ogen dus een erg mooie deal en het klikte goed (net als bij Horeon trouwens voor de die hards onder ons). Nu eventjes mijn aanbetaling doen en dan wachten tot maart om op mijn Ztje te spelen. En owja wat ik ook fijn vond is dat ze een afstelbank hebben en ik dus mijn motor meteen erbij kan laten afstellen wanneer ik er een andere uitlaat onder gooi.

@ Dick, ik heb de groeten gedaan aan Ger!

Hey JDB PROFICIAT MET JE AANKOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weer een groene erbij ;) Met of zonder ABS? Nu nog even wachten :z
 
Helemaal top en nu maar wachten.
Ik zelf ben ook druk aan het kijken en begrijp dus dat ik zeker even langs Uithoorn moet rijden.
Ik ben en blijf toch wel een beetje benieuwd wat hun aanbod was zodat ik een beetje weet waar ik een gesprek heen kan sturen, aangezien ik niet zo'n handelaar ben ;(
Om het oftopic te houden mag(als je het wilt) ook prive mailen b.tuijn@versatel.nl

Alvast bedankt en veel fun met de nieuwe bike

Weeral iemand die zin heeft in een nieuwe Z, volgens mij word het een bestseller. Opschieten hoor Tuinis, straks is de 1e voorraad uitverkocht en moet je mss tot juli wachten '( .
 
jij hebt ook altijd wat hé, maar voor zover het er nu uit ziet, wordt het voor mij de eerstkomende jaren ook weinig tot niet rijden, misschien wel verkopen ;( , ligt er even aan hoe de onderhandelingen vorderen, en uitpakken....eigen toko komt nu wel heeeeelll erggg dicht bij......
Gelijk heb je :Y ... verkopen dat oranje zwarte lichtgevende hok *O*



















heb nog een hele strakke rode in de aanbieding :X
:P
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mijn eerste motor en eerste Kawa Z750S aangeschaft. Wist eigenlijk van te voren dat ik em wilde kopen, maar was na de proefrit helemaal verkocht. Voor de vorm nog even op een Honda CBR 600 gestapt, maar die reed als een vrouw met hoofdpijn, had er eigenlijk geen zin in.

De Z750 oogde goed, klonk goed en reed helemaal geweldig, zo soepeltjes! Had meteen vertrouwen in het apparaat en eigenlijk rijdt hij helemaal vanzelf, heeft er ook echt zin in.

Nu nog anderhalve week wachten en smachten op het kenteken... pffff... waarom is het hinderlijk om rond te rijden en niet geflitst kunnen worden?
 
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mijn eerste motor en eerste Kawa Z750S aangeschaft. Wist eigenlijk van te voren dat ik em wilde kopen, maar was na de proefrit helemaal verkocht. Voor de vorm nog even op een Honda CBR 600 gestapt, maar die reed als een vrouw met hoofdpijn, had er eigenlijk geen zin in.

De Z750 oogde goed, klonk goed en reed helemaal geweldig, zo soepeltjes! Had meteen vertrouwen in het apparaat en eigenlijk rijdt hij helemaal vanzelf, heeft er ook echt zin in.

Nu nog anderhalve week wachten en smachten op het kenteken... pffff... ?waarom is het hinderlijk om rond te rijden en niet geflitst kunnen worden

dat gaat best lukken... ZtrakZ ;) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan