quote:marteineken schreef op 31 januari 2007 @ 23:35:
Eej maar peter waar kom je vandaan? En is die van jou ook een 87''ger ik denk dat ik nog welleens problemen zou kunnen krijgen met onderdelen en dergelijke of valt het mee?? Hij bevalt me prima idd voeg me anders toe op msn als je wilt martijnkleine82@hotmail.com. Ik heb nog geen foto s gemaakt maar die plaats ik binnenkort wel ff op dit drukke topic![]()

quote:mohonda schreef op 06 maart 2007 @ 09:11:
Hallo Hier nog een 1000 rx rijder
nou ja rijder ben tot nu toe alleen nog maar aan sleutelen geweest
deze heb ik gekocht als opknapper.
Hij is intussen helemaal zwart gespoten (nog geen plaatjes van)
[afbeelding]
quote:ronald66 schreef op 02 maart 2007 @ 02:44:
nee topic nog niet dood
hier is nog iemand met een gpz1000rx
ik heb de mijne nu een jaar en 4 maanden. ik had de eerste maanden last dat hij rottig liep
ben er na veel vloeken en tieren achter gekomen dat mijn rubbers van me carbs naar luchtfilterhuis niet goed zaten .
maar nu rijd hij prima.
Kawasaki GPZ1000RX

quote:Bassie1111 schreef op 29 maart 2007 @ 16:36:
Hoi,
Ben net overgestapt van Honda Sabre 700 naar Kawa GPZ 1000 RX.
Heb de motor via marktplaats gekocht. Tijdens de proefrit geen bijzonderheden, echter nu ik er iets langer op rijdt maakt de motor toch wel veel lawaai. Alsof er iets meedraaid of rateld. Heb alles al aangedraaid maar het geluid blijft. Suggesties over wat het zou kunnen zijn?
Er moeten nog nieuwe banden onder maar als ikeen dure reparatie tegemoet zie dan verpats ik hem weer voor een andere. Ben nl wel erg gecharmeerd van de motor.
Gr Bas
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3