me nieuwe speeltje

Hellrider

MF veteraan
28 okt 2003
2.231
0
zo afgelopen zaterdag gekocht. mooi dingetje ben er erg blij mee.

het strippen en verbouwen kan weer beginnen.

full
 
Gááááf .... GPz 750 blok, zo te zien!?

En wat zijn de plannen?
 
ja ik strip em eerst. en dan eens kijke. blijft wel dit model ongeveer. alleen dan kaal en strak haha
 
haha nee 1 motor met vachtje is genoeg.gewoon minimale kabels int zicht. en noem maar op. wat er niet an zit kan ook niet kapot.

kheb ondertusse de carbs er al onderweg. hele huis meurt naar peut. kank lekker
slapen vannacht haha.
 
Leuk fietsje!

Maar je hebt um zelf toch niet naar huis gereden?
Want zo groot ben je niet, ik geloof nooit dat je bij het stuur kunt!

Vast een komisch gezicht geweest.

Ajuh die pijp eraf haalt, mot ik ff nadenken, maar ik heb nog een kudde nieuwe hd eind dempers liggen, zou daarop niet misstaan
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!

Maareh, thuis? Waarom niet lekker prutsen in het Noorderpark? Ik denk dat ik nog wel iemand weet voor dat klimrekzadel; lekker periode correct....

O-)
 
inderdaad een cool cing. pijp kan wel beter denk ik, en een smaller voorbandje misschien? bekabeling kan inderdaad ook wel beter weggwerkt zo te zien. maar, zeker leuk speelgoed
 
ja ding word toch gestript. kan bij mij opt werk alles maken duss.

nee ging op de aanhanger mee trug. is wel ff anders rije zo'n ding. nu moet je sturen, bij die WOl D'or ging sturen vanzelf haha

mooie vette RVS uitlaten ga ik maken, RVS forward controls enzo. anders seatje erop.
stuur hou ik erop. kabels gaan allemaal doorheen. ding moet gewoon strak en kaal worden, maar toch beetje die old scool look hebben..

komt vast wel goed hahah
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm.

Strak en kaal?
Ja, kaal ben ik wel, maar strak niet helemaal.
En old scool?
Yep, voel me af en toe redelijk oud worden! _O-

FF zonder dollen, die fiets ziet er goed uit, daar valt idd veel mee te doen.
Ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien.

Foto's???? :9~

Hardtails rouleren! :}

Heb zelf een XS hardtail, dus weet hoe het voelt.

Ik ga deze topic goed in de gaten houden!
 
zo kga vandaag eens beginnen met dat ding kaal te plukken.

en dan eens ff bedenken wat er allemaal weer aan geknoopt word.

denk datk beetje een bobber ofzo van ga maken.
 
zo boel ligt uit elkaar. pff hoe minder erop zit hoe mooier die wordt haha.

nu ga ik eerst blokkie weer mooimake en klaarmaken, en alle electro. kan dat weer trug en dan weer opbouwen dat ding.
 
Gaaf ding Stads :} , en dat dikke voorwiel vind ik ook heel vet :9 , bobber idee klinkt ook hee goed,mzzzls,rob.
 
pff van de week hele meuk eraf gesloopt. ding staat al in de matzwarte paint haha.
een en ander er al weer opzet, mooi van rvs enzo.

alles al opgemeten watk moet maken, dus binnenkort lekker bezig. ff electra en accu box maken van Alu. stuk uit de tank slijpen enzo want de bobines zitte nu onder de tank.

joost uit zwartsluis verkoopt alle soorte zweefzadels dus zon ding komt erop.

moet alleen nog bedenken watk met de spatborden enzo doe, maar dat komt vanzelf.
eerst blokkie maar eens weer aan de praat zien te krijgen.
 
joost uit zwartsluis verkoopt alle soorte zweefzadels dus zon ding komt erop.

http://www.jvmotors.nl/images/nieuweonderdelen/zadelduits.jpg (Neeeeee!)

Had je beter afgelopen zaterdag ff de markthal in kunnen lopen; daar had je zát van die plastic, uitgedroogde oostblokmeuk, voor wainug......

Ik heb nog met een paar Brooks fietszadels in de hand gestaan, maar die waren echt te slecht / oud. Maar d'r zit wel een goede vorm en lijn in die dingen.
 
Laatst bewerkt:
ja ik wou dr wel heen ma kon niet dus jah. eind maart is dr weer motormarkt hardenberg
 
Terug
Bovenaan Onderaan