SR500 Bug-style

Bugeater

MF veteraan
9 okt 2003
3.146
4
Meppel
Joegei!! De meuk is in the house.
Vanmiddag de boel uit vlaaieland opgehaald, het prutsen kan gaan beginnen.

Zoals eerder vermeld heb ik een SR-500 gekocht, in onderdelen. Het paste allemaal net in een Berlingo, en die stinkt nu als een beer (sorry, Pa...).

Alles in dozen en kratjes gepleurd, en op het eerste gezcht zit zo'n beetje alles erbij, en nog een beetje. Zo heb ik 2 frame's; 1 verzaagd..... en roze mét kenteken, en eentje origineel maar dan zonder kenteken. 2 tanks; een origineel (beetje café racer-achtig) en een aangepaste Kreidler. Ook zat er nog een verroest eepje bij, een nieuwe Bates-style koplamp, een groot glimmend, geperforeerd luchtfilter etc etc etc.

full



Jaaaa, ik weet't k#tfotoo's; is gemaakt met m'n geeësemmetje; 'koop een dezer dagen wel ff een nieuwe digitale camera, de oude is kaduuk.
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets, maar euh ...een rose frame???? Afijn, het wordt wel een leuk projectje, vermoed ik. Succes ermee! We blijven dit topic volgen.
 
Het verschil in balhoofden:

full


Wél netjes afgelast allemaal, ziet er behoorlijk af-fabriek uit (op de kleur na, waarvan ik hoop dat deze na het stralen ook het framenummer weer zichtbaar maakt....)
 
.................... wat'ie nou hiermee van plan was....?

full


:? Ik denk iets van een forwardscontrolhouder ofzo..
 
Tja, roze.................. maar what's in a colour? Nee, 't is een soort primer die er nu opzit; ik ga'm stralen en warschijnlijk poedrcoaten (glimmie zwart).
 
Laatst bewerkt:
En natuurlijk het '78 er blokje, wat volgens de vorige eigenaar 100% in orde zou zijn......

full
 
Laatst bewerkt:
Kijk, nog een SR500 in de verbouwing. Ik ben benieuwd wie de moto het eerst af heeft. :P Misschien dat dit kan helpen bij het project: Reiding.com Fiches en onderdeelnummers.

En mocht je nog onderdelen nodig hebben, ik heb nig wat over van mijn project. Reiding.com
 
Leuke fietsen die SR's, je kan er gave choppers of caferacers van maken. Ik heb er zelf ook 1 gehad maar een dikke 1 cilinder aankicken is toch niet aan mij besteed :o .
Ben benieuwd hoe die gaat worden,mzzzls,Rob.
 
leuk! ben erg benieuwd, maar wat voor stijl wordt ie? bug-style??? :? :? wtf is dat? :?

Bug-styl, als in BratBugstyle, capice?

soms denk ik echt dat je niet helemaal honderd bent matt,
kijk dan naar z'n avatar, zo word ie!!!

Hè ja, nóg een verhuisbak in de schuur; dacht het toch niet. Nee, we gaan voor de minimal look (more = less)

....... maar een dikke 1 cilinder aankicken is toch niet aan mij besteed.

Och, zo 'dik' is die halve liter nou ook weer niet. 'k Heb een paar jaar op een verchopte DR-500 rondgekacheld, ging ook goed.
 
Oh ja; question:

"Wat is de overeenkomst tussen ChopperDave en ondergetekende"?























:?






























We hebben allebei sinds deze week onze eerste SR500 gekregen *O* *O*


............ helaas zal daar de vergelijking wel ophouden....


-O-


En als iemand FD (ooit) nog (eens) spreekt; hij moest de groeten hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan