SR500 Bug-style

Doe gewoon wat jezelf het mooiste en beste vindt.
Wat een ander er van vindt is leuk om te weten, maar jij moet er een goed gevoel bij hebben.
Maar iets anders dan dat iedereen heeft maakt hem wel uniek.

Ben je trouwens al van die gore rose kleur af of laat je dit zo. :X
 
Helemaal mee eens, die ziet er goed uit, echt Brat-verantwoord :Y

............ eh, Bugverantwoord, toch hoop ik? *D
Ben je trouwens al van die gore rose kleur af of laat je dit zo. :X
_O-

....sorry, nee, ben ik nog niet vanaf; moet'm nog ff laten stralen. Dan weet ik ook precies waar er allemaal 'vulsel' (het zal wel niet allemaal 'gewone' plamuur zijn, her & der) zit. Zo mis ik de originele stepjes-gaten onder de achterbrugas (zit een héééle dikke laag meuk overheen..... hoop ik), en kan ik ook eens kijken hoe het balhoofd gelast is. Maar maak je geen zorgen; roze blijft'ie niet.
 
Nee, nog niet (moet nog naar de straler...),

'k heb het ff te druk met de sponsor, de laatste tijd. -O-
 
Wat dag jij dan?


........'werk' kan ik het niet noemen...
 
Laatst bewerkt:
Nee, nog steeds geen progressie; ook nu weer de hele avond achter de pc voor de sponsor.

Als het een beetje meezit gaat morgen het frame en de brug (en nog wat andere roze deeltjes) naar de straler.

Inmiddels al wel want cruciale dingetjes besteld; balhoofdlagers, kettingset, rvs-spaken, accu, schokbrekertjes, ontluchtingsfilter enzomeer.


Heb geduld........................ ik heb het ook. -O-
 
Kleine up-date (want er gebeurd wél wat, maar allemaal achter de schermen; het vergaren van meukjes etc).

Het eitje mag weg, dus als er nog gegadigden zijn.....

Verder vandaag gescoord een geil stuurtje:

full
 
........... en een vervanger voor het eitje, een sportietenkie:

full


Nu zoek ik nog iemand die voor mij de tunnel wil aanpassen naar 8 cm ipv de 6 die hij nu heeft, en een bitskie hoger.

 
Kleine up-date (want er gebeurd wél wat, maar allemaal achter de schermen; het vergaren van meukjes etc).

Het eitje mag weg, dus als er nog gegadigden zijn.....

Verder vandaag gescoord een geil stuurtje:

[afbeelding]
eBay.de? Had ik ook nog op geboden, maar vergeten bij te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan