sportster project

apehanger

MF'er
20 nov 2005
41
0
gouda
hallo ik ben martijn

ik en ben bezig met een sportster uit 1989 van een 180 band te voorzien en een ander achterspatbord.
Zijn er nog mensen in de buurt van gouda ook met projecten bezig ik hhor het graag.



mzzzl martijn aka apehanger
 
Niet in de buurt maar uit Gouda!
Ben net klaar met de eerste (verbouw)ronde, heb een Intruder 700cc uit '86 gekocht en totaal gereviseerd (lees: bijna alle draaiende onderdelen vervangen). Ga proberen dit voorjaar en zomer veel te rijden en zo min mogelijk te sleutelen, was vorig jaar namelijk pas eind mei klaar!!
Hoop vanaf november 2007 weer verder te gaan en dan de hele achterpartij kaal te slopen!
Daarbij gaat mijn meisje vrijdag afrijden en haar motor (CB1) staat al klaar, dat is weer een hap uit mijn verbouwingsbudget!
Laat eens wat foto's zien van je project
 
Laatst bewerkt:
he mede gouwenaar
bedankt voor reaktie heb je extreme plannen met je intruder?
als ik het voor elkaar krijg probeer ik wat van mijn projecten ,maar er was iets met de grote van de fotos.,
en aan gezien ik er weinig verstand van dat soort dingen heb moet ik nog ff pielen
mzzl apehanger
 
Voor de meeste sleutelaars hier niet echt heel erg extreem maar voor mij wel een hele opgave. De aanpassing van m'n Intruder zal voornamelijk de achterkant behelzen. Verlagen, verwijderen buddyseat, meer aansluitend achterspatbord, monteren sidemount kentekenplaathouder, alternatieve knipperlichten verzinnen (achter) en mocht ik er eentje tegenkomen een apehanger i.p.v het brede stuur dat ik nu heb.
Van waar uit Gouda kom je eigenlijk?
full
 
hallo ik ben martijn

ik en ben bezig met een sportster uit 1989 van een 180 band te voorzien en een ander achterspatbord.
Zijn er nog mensen in de buurt van gouda ook met projecten bezig ik hhor het graag.



mzzzl martijn aka apehanger



waarom wil jij eigenlijk een 180 band in je sportster?
Ik persoonlijk ben van mening, dat zo'n brede band helemaal niet past bij de rest van de lijn van een sportster,

maar smaken verschillen natuurlijk
 
hallo

ik vond het gewoon een gaaf gezicht een wat dikkere slof achterin en het ik vind het best smoelen
ja de een vind de sportster mooi om dat het een ranke fiets is en de ander vindt het leuk om hem te verbouwen
mzzl martijn
 
Voor de meeste sleutelaars hier niet echt heel erg extreem maar voor mij wel een hele opgave. De aanpassing van m'n Intruder zal voornamelijk de achterkant behelzen. Verlagen, verwijderen buddyseat, meer aansluitend achterspatbord, monteren sidemount kentekenplaathouder, alternatieve knipperlichten verzinnen (achter) en mocht ik er eentje tegenkomen een apehanger i.p.v het brede stuur dat ik nu heb.
Van waar uit Gouda kom je eigenlijk?
[afbeelding]

he mikk
de graaf van blois straat vlak bij de ziekenhuizen
een apehanger stuur right on
ik heb er een op mijn bobchop gs ik vind het super
mzzl martijn
 
en nog een fotootje
de plannen zijn iets gewijzigd
ik ga de wielen die nu in de xs zitten gebruiken omdat ik geen goed gelijk voorwiel kan vinden fotos volgen
full
 
Martijn,

Ziet er goed uit allemaal! Eindelijk eens iemand in de buurt die dezelfde ideeen heeft als ik. We moeten eens een keer afspreken misschien kan ik nog wat van je leren!

Groeten Mischa (uit Korte Akkeren)
 
Martijn,

Ziet er goed uit allemaal! Eindelijk eens iemand in de buurt die dezelfde ideeen heeft als ik. We moeten eens een keer afspreken misschien kan ik nog wat van je leren!

Groeten Mischa (uit Korte Akkeren)


hoi
dat is altijd goed sleutelen ondergenot van een biertje en dingen van elkaar leren .
mzzl martijn
 
ff een udate van het sportster project
aan gezien ik geen voorwiel kon vinden dat bij het achterwiel past gebruik ik een set cbr 1000 velgen.
das wel ff balen de hele bende kan op nieuw worden uit gelijnd maar ja het ziet beter uit als het klaar is hoop ik.
ik heb nieuwe schokbrekerophangpunten/fenderstruts gemaakt deze worden er van de week in gelast.
en het achterspatbord wordt verstevigd.

de fotos volgen

mzzl martijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan