Project Harley

Vandaag de uitlaat afgemaakt,ik heb inmiddels een idee hoe ik het achterspatbord wil maken dus dat wordt het volgende project.
full

full
 
Ik heb wel een Engels wiel,maar ook een Trumph recipro machine dit spatbord ga ik op de Trumph maken .
full
 
Guys,

Check this out;

http://www.tequilla-riders.com/

Geweldig verhaal het opknappen en verbouwen van een bike, ik heb helaas de kennis, de plaats, de tijd en . . . de euri's er niet voor ;)

Het verhaal van de tequilla-riders is er ook zo een om te volgen.

Succes!

Ton ;)
 
Vanavond nog even aan het spatbord gewerkt ,de vorm begint de goede kant op te gaan .In de eerste foto heb ik de radius van het spatbord kleiner gemaakt als de wieldiameter. Op het moment dat ik hem weer terug werk naar de wielradius komt er meer bolling aan de zijkant .Op de derde foto heb ik het spatbord al wat uitgedeukt.
full

full

full
 
Mooi project hoor
Toch zit ik dagelijks te wachten op een update van de CB!!! Hoe staat het daar mee? O-)
 
Met de cb ga ik weer verder als dit project plus een tank die verlengt en verbreed moet worden klaar zijn. Ik heb ook nog een suzuki 1150 caferacer staan waar het een en ander aan moet gebeuren .En dan moet ik ook nog 36 uur naar de baas toe zoveel te doen en zo weinig tijd.
 
Vandaag nog wat aan het spatbord gewerkt stuk van de achterkant afgehaald en ruimte gemaakt voor de ketting.Ook nog een keer door de Trumph gehaald alle deuken zijn er nu uit en het spatbord is zo glad als een paar baby billetjes.Vanavond ga ik de zijkanten wat meer naar binnen werken en met de bevestiging beginnen
full

full
 
Dat de radius nog niet hetzelfde is als de band komt omdat het spatbord nog niet klaar is .De breedte van het spatbord is ook nog niet goed maar geloof me dat komt allemaal
prima in orde.
 
Goaaff handwerkje 8-)

Worden weer vele uurtjes als ik het zo bekijk maar wel mooi gemaakt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan