Project Harley

Weer wat aan het spatbord gewerkt ik heb er gaten in gemaakt ben wel tevreden met de looks tot nu toe.
full

full

full
 
mooi spatbord wordt dat zo zeg!

maar wat ik me afvraag, je gebruikt 2 slangen als afstandhouder tussen spatbord en band.

maar je werkt aan een model met vering ipv een hardtail, dan zou het spatbord toch veel hoger moeten komen omdat de boel nog inveert tijdens het rijden?

of zie ik iets over het hoofd mischien?
 
Het spatbord word vast gezet op de achterbrug dan is het geen probleem om het spatbord erg dicht op de band te monteren.
 
Laatst bewerkt:
Vanavond alvast een beetje zitten klooien met de achterlicht bevestiging deze wordt gecombineerd met een side mount.

full

full
 
Vandaag het spatbord afgemaakt ik heb er een versteviging ingelast en de bevestiging voorzien van lock-wire .
full

full

full
 
Mooi stukje handwerk. Maar blijft de afstand tussen zadel en achterspatbord nu zo hoog? Dat lijkt me een redelijk groot gat. Want als je het zadel star hebt gezet zakt het ook niet echt veel in of wel?
 
weer wat qaan de project bike gewerkt er beginnen steeds meer onderdelen af te raken. Morgen vroeg begin ik een de sisybar en aan een nieuwe plaat om het stuur vast te zetten de oude van aluminium was afgebroken.
full

full

full

full

full
 
Vandaag de sissybar gemaakt en bevestigd voor mij is dit project nu ten einde. Aanstaande zaterdag breng ik de motor terug naar de eigenaar.
Op het moment dat de boel in de lak staat en gemonteerd is zal ik foto's posten van het eindresultaat.
full

full

full
 
Mooi werk maar dat achterlichtje vind ik "te gezocht". Zo'n Spartotje hoort daar gewoon niet.
 
De Honda wordt weer uit het ''archief '' gehaald ik heb met de opbrengst van dit project een AC/DC tig lasaparaat aangeschaft. Het is wel een heel oud beestje maar last prima Aluminium en is een hele goede aanvulling op m'n Lorch lasaparaat.
Ik heb nog wel een klusje aan Project Harley er moeten nog dempers gemaakt worden maar die plaats ik pas als de motor bijna klaar is. Dan kan ik de carburateur en geluidsproductie ook afstellen op de nieuwe uitlaat .
 
De Honda wordt weer uit het ''archief '' gehaald ik heb met de opbrengst van dit project een AC/DC tig lasaparaat aangeschaft. Het is wel een heel oud beestje maar last prima Aluminium en is een hele goede aanvulling op m'n Lorch lasaparaat.
Ik heb nog wel een klusje aan Project Harley er moeten nog dempers gemaakt worden maar die plaats ik pas als de motor bijna klaar is. Dan kan ik de carburateur en geluidsproductie ook afstellen op de nieuwe uitlaat .

Gaaf man, een goed tig las apparaat, goede investering ;)

Als je het Honda project weer uit het archief haalt, hou ons op de hoogte van de vorderingen. Ben benieuwd naar het eindresultaat :Y
 
Kwil de af foto's ook wel zien. Maar ben nog steeds van mening dat dat zadel te hoog staat. Alhoewel de sleutel-rol het gat aardig afdekt.

Voor de rest thumbs up!
 
Terug
Bovenaan Onderaan