*MegaMeeting* - 06 Mei 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk initiatief om dit topic te openen, maar als er net zo veel mensen (of zelfs meer) komen als vorig jaar dan is er echt niet genoeg parkeerruimte. Bovendien is een rit sowieso kansloos met zoveel mensen Voor hetzelfde geld ga je achter een groepje aan, blijken ze heel ergens anders heen te gaan... :P

Met zoveel man is het gewoon ieder voor zich :+

Zonder dit topic komt er geen megameeting, lijkt me, hoe wil je anders iedereen op dezelfde dag aanwezig hebben? :)
 
Veenendaal,
here we come ... again. })
(Kunnen die letters echt niet groter?) :+


Verzamelen doen we vanaf 11:00u.
Vertrekken voor de rit doen we rond 13:30u.
(Ja, verrek joh, ik regel een rit. Anders ... ehm ... verzin ik wel wat als tegenprestatie.)​

T plaatje van den locatie:

[afbeelding]

Safety Guidelines and Disclaimer:

- Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er geen automobieltjes staan. Zorg ervoor dat je motor niet te veel ruimte inneemt, zodat we proberen iedereen op die parkeerplaats een plek kunnen geven.
- Ruim rommel op waar het hoort, zodat we volgend jaar misschien ook zonder problemen terug mogen komen.
- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme is minder.
- Rij altijd in baksteenformatie oftewel dakpansgewijs!!! De voorrijder rijdt ALTIJD op 2/3 van de rechterkant van zijn rijstrook. De tweede op 1/3, de derde rijder terug op 2/3, etc. De voordelen zijn legio. Meer en verdere kijk op het verkeer voor elke rijder, meer reactietijd, meer remafstand, meer uitwijkmogelijkheid, meer frisse lucht. Houd hierbij wel voldoende afstand van elkaar!!! Zowel op de rijder die schuin voor je rijdt, als de rijder die recht voor je rijdt. De voorrijder moet steeds op 2/3 van de rechterkant van het rijvak rijden omdat hij dan duidelijk zichtbaar is voor zowel de tegenliggers (met eventuele inhalers) als automobilisten die de groep inhalen (alhoewel dit bij een erg grote groep niet snel zal gebeuren). Indien de voorrijder slechts op 1/3 zou rijden, dan is de kans heel groot dat een inhalende autobestuurder hem over het hoofd zou zien.
- Een kruispunt of rotonde nemen en naar rechts en links afslaan
Indien de groep niet in één keer voorbij deze kritieke punten geraakt, dan zijn er twee opties.
Ofwel de groep die er wel voorbij geraakte stopt net voorbij dit kritieke punt. Dit is een goede optie als de groep niet te groot is en als er voldoende veilige parkeerruimte is. Bij een grote groep is dit meestal geen optie, omdat je zelden voldoende parkeerruimte vindt voor een groep van bijv. 30 motorrijders en het wegrijden kan gevaarlijke situaties opleveren alsmede een tweede breuk.
Ofwel deze groep rijdt gewoon verder maar laat bij elk punt waar afgeslagen wordt iemand achter. Zo kan de achtervolgende groep weten waar afgeslagen moet worden. Zolang er dus rechtdoor gereden wordt of de doorgaande weg gevolgd wordt (ook al gaat deze links of rechts moet uiteraard wel echt goed duidelijk zijn dat dit doorgaande weg is), blijft er niemand achter. De achteropkomende groep weet dat er nergens afgeslagen hoeft te worden en rijdt gewoon rechtdoor en zal vanzelf weer aanhaken aan de eerste groep.
- In het laatste geval is het dus van heel groot belang dat je goed spiegelt voordat je het kritieke punt gaat nemen en nadien om te kijken of je achterrijder je nog steeds volgt.
- Motor-Forum.nl of TS zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag. })

Nagenieten van vorige edities kan hier:
24 Sept 2006
07 Mei 2006
21 Aug 2005
08 Mei 2005
09 Mei 2004

En den aanmelderslijst ... volledig OVB natuurlijk. ;)

1 TS
2 Baas C
3 Svijf
4 Stumoto
5 Spider
6 Faithy
7 Lemmy
8 Deadeye
9 Nocturna
10 Mosibi
11 Liessy
12 ChaserBoZ
13 ian (+7)
14 VMM
15 Dark Vision
16 V Fred S
17 Racekip #1
18 Bizzje (+1)
19 meisje
20 Brennel
21 margreet
22 IKBENGEK
23 pretpiloot
24 Hasseman
25 Xtra
26 Degids
27 Stefan--
28 PatrickH
29 Foamy
30 Scodie
31 gixxerdave
32 VaVaVonne
33 Jornf1
34 Boos B
35 aardbei
36 mr Q (+1)
37 RML
38 BlackBeauty
39 CadCatz
40 Nickz
41 Banditpro
42 DeKleef
43 mijn r6
44 Party Marty
45 GreenLabel
46 Edxr
47 Pindkaas
48 Gerrie-Tuono
49 blue bull
50 jhsproducts
51 4honderd
52 sparkplug patrick
53 Nightbat®
54 Fully
55 BarrySV
56 gRRaafieHonda
57 the-hell
58 the_bladerunner
59 jro
60 Vodkat
61 …


Wel verrassend, was het vorig jaar niet Phreak die van de aardbodem verdween na het openen van een MFMM topic?

Nu is die rode duvel ook zoek! -O-
 
Ik ben ook weer van de partij!

Nu met andere kleur motor :) hopelijk is hij dan een beetje af.... bling bling zwart en gepolijste velgen ... racegaas en wie weet meer ...
 
Ja nu ik weer een motor heb ga ik ook mee!

Nog meer mensen vanuit Eindhoven of langs de route van de A50, misschien wel leuk om dan te verzamelen.
 
Komen officieel nog maar 60 mensen volgens de begin post moeten de 2000 is een keer halen dit jaar :)

Ik krijg net een memo van de administratie... Ze willen versterking bij het maken van de presentielijst. :+
 
Hee, gezellig zo'n MM *D
Ik ben er weer bij hoor! Hopelijk wordt het weer net zo gezellig als de vorige keer..

OK, ietsjes minder gezellig mag ook (Frasier vindt die leuke dame van de vorige MM nog steeds leuk ;) ) _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan