*MegaMeeting* - 06 Mei 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Curver"]heeft dit topic ook weer ontdekt :W[/me]

Ik ben er bij de meeting weer bij, deze keer met Steadymount;

6f7b9a010ae1296f22b28fd2aa8d2ced


Bij deze meteen een filmpje van mijn eerste (korte :X) testritje...
Filmpje op YouTube

Heb nog wat te doen tot de lente... ;)
 
[me="Curver"]heeft dit topic ook weer ontdekt :W[/me]

Ik ben er bij de meeting weer bij, deze keer met Steadymount;

[afbeelding]

Bij deze meteen een filmpje van mijn eerste (korte :X) testritje...
Filmpje op YouTube

Heb nog wat te doen tot de lente... ;)

Net op youtube gekeken, mooi dingetje! Alleen moet je niet vergeten dat je niet kan KD'en met je steadymount achterop anders ben je je camera kwijt. Ik weet je in ieder geval te vinden op MM. Kom zeker even je steadymount bekijken.
 
En www.motormegameeting.tk is ook in de lucht is wat makkelijker doorgeven aan vrienden/ vriendinnen, misschien nog A4 tje maken om op te hangen voor wat meer bekendheid??? :) :Y :Y :Y of :N :N :N
 
En www.motormegameeting.tk is ook in de lucht is wat makkelijker doorgeven aan vrienden/ vriendinnen, misschien nog A4 tje maken om op te hangen voor wat meer bekendheid??? :) :Y :Y :Y of :N :N :N
.tk :X :X :X :X

En hoezo nog meer bekendheid :? Mensen die op MF komen zien t wel...mensen die niet op MF komen hoeven ook niet naar de MFMM :P
 
Laatst bewerkt:
en die naar de MFFM willen??? :?

Ik bedoelde eigenlijks dat het bij niet heel veel motorrijders bekent is, als ik het wel is zeg tegen motorrijders op mn werk bijv. weten ze er niet van vandaar de iets meer bekentheid. Er zijn nog een hoop motorrijders die er niet van weten maar er wel heen willen
 
Schrijf mij, Tank en RvV ook maar alvast in *D

@Curver, dat zioet er goed uit die steadycam :}
 
En www.motormegameeting.tk is ook in de lucht is wat makkelijker doorgeven aan vrienden/ vriendinnen, misschien nog A4 tje maken om op te hangen voor wat meer bekendheid??? :) :Y :Y :Y of :N :N :N
bleuh, popups en flauwekul reclame :S

[ZEIK MODUS]
overleg je zoiets van te voren met de mods? zou wel zo netjes zijn
[/ZEIK MODUS]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan