Enduro/offroad Rijders Groningen en omstreeken

jo kibbe, mijn collega rijders zijn jou dan al een keer in norg tegengekomen..

wanner zijn jullie dan weer in norg?

Wij rijden alleen als het honderweer is, lekker rustig dan, zoals ik reeds zij.
Hier een filmpje van ons laatse Ritje te norg, het wast te mooi weer trouwens.
 
Hey Repsol,

Alles goed met je? Het is alweer een jaar geleden dat we voor het laatst met elkaar hebben gereden '(

Heb je de Cr nog steeds? Ik ben onlangs overgestapt van een 2takt KTM naar een brute 4 takt van Yamaha (yzf426)

Heb je zin om binnenkort weer een ronde te doen?? :]

Oja ik rij nu regelmatig op de crossbaan van Vledderveen en Zuidwolde.
Echt een aanrader.

Groet,

Frank :W

Vorig jaar werd er gecontroleerd op de banden (dot nummer) en natuurlijk op speling van de achtervork en balhoofd, de remmen en ze zeggen altijd dat ze op geluid controleren (heb ik alleen nog nooit meegemaakt)
 
Hey Repsol,

Alles goed met je? Het is alweer een jaar geleden dat we voor het laatst met elkaar hebben gereden '(

Heb je de Cr nog steeds? Ik ben onlangs overgestapt van een 2takt KTM naar een brute 4 takt van Yamaha (yzf426)

Heb je zin om binnenkort weer een ronde te doen?? :]

Oja ik rij nu regelmatig op de crossbaan van Vledderveen en Zuidwolde.
Echt een aanrader.

Groet,

Frank :W

Hey Frank,

Ja ik heb de CR nog steeds, alleen rij ik er erg weinig op. Vorig jaar maart heb ik de motor compleet gereviseerd en sindsdien heeft tie denk ik een 20 minuten draaitijd. Eind oktober wou ik hem klaar maken voor de otr in Westerbork, alleen toen ging mijn schakelwals stuk en kon het blok dus weer uit elkaar.
Ik geloof dat ik ergens in mei de motor nog ff uitgelaten heb over een paar zandpaden en daar is de 20 minuten draaitijd ook gerealiseerd dus. Thuis heb ik hem alleen maar een paar x warm laten draaien.
Ik was wel van plan om naar Vledderveen te gaan, maar dat is er nog steeds niet van gekomen. (tijd, tijd, tijd, tijd................en dan vooral het gebrek eraan.

Maar ik wil het wel weer eens proberen op de baan in Vledderveen. Kunnen dus idd wel weer eens iets afspreken. Maar dat wordt dan wel na Trilcoe want daar ga ik wel weer heen dit jaar. (maar nog niet als deelnemer ;( wat ik eigenlijk van plan was)

Richard
 
Richard,

Wij gaan morgenvroeg (zondag) naar Marum toe om daar te rijden! Ga je morgen ook mee rijden!

Hey Frank,

Ja ik heb de CR nog steeds, alleen rij ik er erg weinig op. Vorig jaar maart heb ik de motor compleet gereviseerd en sindsdien heeft tie denk ik een 20 minuten draaitijd. Eind oktober wou ik hem klaar maken voor de otr in Westerbork, alleen toen ging mijn schakelwals stuk en kon het blok dus weer uit elkaar.
Ik geloof dat ik ergens in mei de motor nog ff uitgelaten heb over een paar zandpaden en daar is de 20 minuten draaitijd ook gerealiseerd dus. Thuis heb ik hem alleen maar een paar x warm laten draaien.
Ik was wel van plan om naar Vledderveen te gaan, maar dat is er nog steeds niet van gekomen. (tijd, tijd, tijd, tijd................en dan vooral het gebrek eraan.

Maar ik wil het wel weer eens proberen op de baan in Vledderveen. Kunnen dus idd wel weer eens iets afspreken. Maar dat wordt dan wel na Trilcoe want daar ga ik wel weer heen dit jaar. (maar nog niet als deelnemer ;( wat ik eigenlijk van plan was)

Richard
 
Richard,

Wij gaan morgenvroeg (zondag) naar Marum toe om daar te rijden! Ga je morgen ook mee rijden!

Was wel leuk geweest, maar gister Trilcoe gehad en daarna nog naar Kropswolde geweest. Dus lag beetje laat in m'n nest en niet in staat om er vroeg uit te komen. Volgende x maar dan, als de agenda het toelaat tenminste.

Richard
 
Repsol,

Wil je a.s. Zaterdag met me mee naar de crossbaan in Zuidwolde?
Ik was van plan om te gaan rijden maar alleen vind ik niet zo'n leuk.
Als je mee wilt kan ik je komen halen! De baan gaat om 13.00 uur open.

Laat het me maar weten of je mee wilt.

Was wel leuk geweest, maar gister Trilcoe gehad en daarna nog naar Kropswolde geweest. Dus lag beetje laat in m'n nest en niet in staat om er vroeg uit te komen. Volgende x maar dan, als de agenda het toelaat tenminste.

Richard
 
Hee Frank,

Als het een beetje normaal weer is, dan wil ik wel. Volgens de weersverwachting wordt het donderdag en vrijdag pokkeweer en zaterdag al niet veel beter.
Nou heb ik 1 x in Trimunt gereden toen het ook strondnat was en dan ben je meer bezig met overeind blijven dan met crossen.

Ik laat het dus ff afhangen van het weer.

Richard
 
Vandaag was het aardig droog!

Geef me je mobiele nummer zodat we morgen effe kunnen bellen en wellicht afspreken! :W

Hee Frank,

Als het een beetje normaal weer is, dan wil ik wel. Volgens de weersverwachting wordt het donderdag en vrijdag pokkeweer en zaterdag al niet veel beter.
Nou heb ik 1 x in Trimunt gereden toen het ook strondnat was en dan ben je meer bezig met overeind blijven dan met crossen.

Ik laat het dus ff afhangen van het weer.

Richard
 
hallo

ik zal mezelf eerst eens even voorstellen

ik ben Roy woonachtig in de regio hoogezand
heb 7 jaar ervaring in de motorcross
toen ik daar mee gestopt ben wegens zwaar ongeval
heb ik mijn 125 cc verkocht
toen ik 18 werd heb ik me motor rijbewijs gekocht
en was mijn eerste motor een xt600 e uit 2000
nu heb ik een yamaha xtx 660 uit 2004
en ben op zoek naar een enduro maar deze vind ik wat teduur om als 2de motor tegebruiken nu zit ik al een tijdje tedenken aan een
Yamaha xt 600 uit de oudere jaren die zijn vele tekoop tussen de 900 en 1400 euro
dat past mij beter om offroad mee te gaan rijden

alleen 1 vraag :::

zullen deze motoren niet wat tezwaar zijn ??

met vriendelijke groet







 
Hoi Roy,

Deze motoren zijn absoluut niet geschikt voor offroad te rijden! :N Ze zijn veelste zwaar.
Wil je een goedkope enduro ga dan kijken naar een Honda cr250 met kenteken.

hallo

ik zal mezelf eerst eens even voorstellen

ik ben Roy woonachtig in de regio hoogezand
heb 7 jaar ervaring in de motorcross
toen ik daar mee gestopt ben wegens zwaar ongeval
heb ik mijn 125 cc verkocht
toen ik 18 werd heb ik me motor rijbewijs gekocht
en was mijn eerste motor een xt600 e uit 2000
nu heb ik een yamaha xtx 660 uit 2004
en ben op zoek naar een enduro maar deze vind ik wat teduur om als 2de motor tegebruiken nu zit ik al een tijdje tedenken aan een
Yamaha xt 600 uit de oudere jaren die zijn vele tekoop tussen de 900 en 1400 euro
dat past mij beter om offroad mee te gaan rijden

alleen 1 vraag :::

zullen deze motoren niet wat tezwaar zijn ??

met vriendelijke groet

[~[url="http://img54.imageshack.us/img54/2326/schuinindebocht.png"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img441.imageshack.us/img441/9168/polsen2.png"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img188.imageshack.us/img188/452/bild0459.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img79.imageshack.us/img79/154/bild1073.jpg"]afbeelding~][/URL]
 
na het denken denken en denken

heb ik besloten een yamaha 350 tt
tekopen de motor is in prima staat voor off road
alleen mist hij een kilometer teller iemand hier een oplossing voor ?



 
na het denken denken en denken

heb ik besloten een yamaha 350 tt
tekopen de motor is in prima staat voor off road
alleen mist hij een kilometer teller iemand hier een oplossing voor ?

[~[url="http://img11.imageshack.us/img11/4269/tt1o.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img36.imageshack.us/img36/6923/tt3d.jpg"]afbeelding~][/URL]

Das een mooie fiets. Ziet er zeker op de foto niet verkeerd uit. Voor een teller kun je heel gemakkelijk een fietsteller gebruiken, alleen zal je dan waarschijnlijk het kabeltje moeten verlengen. Een draadloze is denk ik niet echt een goeie oplossing omdat je ontsteking daar op kan storen. Heb ik tenminste gehad met mijn CR250
 
voor dat je ergens off road bent is er vast wel een stukje wegdek
als er weer ergens een ritje in de buurt is laat het me maar eens even weten
ik kom uit hogezand


ik zal zeker eens even kijken of er een geschikte fiets teller is die over de 100 km/h
gaat


groetjes
 
Ik heb nog wel een kilometerteller liggen. Alleen deze is van een Husqvarna geweest.
Hij is compleet met kabel. Kan je iedergeval laten zien dat er een teller op zit.

voor dat je ergens off road bent is er vast wel een stukje wegdek
als er weer ergens een ritje in de buurt is laat het me maar eens even weten
ik kom uit hogezand


ik zal zeker eens even kijken of er een geschikte fiets teller is die over de 100 km/h
gaat


groetjes
 
maar de vraag is dan werkt hij ook nog of dat niet meer ?
ben nu 3 avonden wat rondes gaan doen even de bossen van slochteren in en ook rondje zuidlaardemeer is goed tedoen hier en daar wat asfalt maar het meeste zand,gras ik ben bij de fietsen zaak langs geweest om tekijken of die wat hadden liggen
alleen het probleem zijn de spaken deze zijn tedik voor dat magneetje

;(



 
maar de vraag is dan werkt hij ook nog of dat niet meer ?
ben nu 3 avonden wat rondes gaan doen even de bossen van slochteren in en ook rondje zuidlaardemeer is goed tedoen hier en daar wat asfalt maar het meeste zand,gras ik ben bij de fietsen zaak langs geweest om tekijken of die wat hadden liggen
alleen het probleem zijn de spaken deze zijn tedik voor dat magneetje

;(

[~[url="http://img182.imageshack.us/img182/436/p1000818.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img179.imageshack.us/img179/7066/p1000819g.jpg"]afbeelding~][/URL]


De meeste monteren het magneetje in de remschijf, vaak word er ook voor een sterkere magneetje gekozen.
 
krisskross en kribbe zijn jullie een beetje bekend in de omgeving van
zuidlaardermeer, harkstede en slochteren ??

anders kunnen we zaterdag/zondag wel eens een route rijden
 
zaterdag ben ik van het pad af, zondag wil ik best eem blazen.
laat maar horen waar/wanneer,
misschien is het beter als je me smst, de berichtjes op mf zie ik meestal te laat.
tot zondag :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan