Enduro/offroad Rijders Groningen en omstreeken

Frankyboy

MF'er
19 okt 2003
233
0
Net onder Groningen
Aangezien dat ik op dit moment steeds alleen rij ben ik nu opzoek naar mede enduro rijders die in het weekend mooie ritten willen maken. Ik zelf rij op een KTM Exc380.

Wie lijkt het leuk om eens af te spreken en elkaars routes uit te wisselen.
 
Dat je elk weekend alleen aan het rijden bent ligt ook een beetje aan je zelf. Ik heb je vorig jaar al gevraagd of je mee wou naar Westerbork, maar dat kon toen niet omdat je nog geen andere motor had.

Maar ik heb nog niks van je gehoord dat je ondertussen wel een andere motor hebt :Y
 
Hé kerel. Top dat je reageerd om mijn topic!!! Ik was je naam kwijt. Zoals je ziet ben ik gelukkig weer in het bezit van een enduro fiets. Na even een gsxr gehad te hebben kwam ik er toch achter dat mijn passie toch bij het offroad rijden blijft. Na veel gezoek op internet ben ik mijn huidige motor tegen gekomen!!! De ktm rijdt zo lekker. Vooral omdat hij lekker licht is. Ik zie dat jij nog steeds je Cr250 hebt!! Blijft ook een lekkere motor om op te rijden.

Waar rij jij het meeste??? Ik rij voornamelijk in Norg!
As zondag wil ik nog een paar uurtjes s'morgens rijden. Mischien kunnen we afspreken?

Laat me het maar weten
 
Dat je elk weekend alleen aan het rijden bent ligt ook een beetje aan je zelf. Ik heb je vorig jaar al gevraagd of je mee wou naar Westerbork, maar dat kon toen niet omdat je nog geen andere motor had.

Maar ik heb nog niks van je gehoord dat je ondertussen wel een andere motor hebt :Y
Dus bij deze laat ik je nu weten dat ik een Ktm GS380 heb gekocht en dat ik weer eens met jou wil afspreken.
 
Dus bij deze laat ik je nu weten dat ik een Ktm GS380 heb gekocht en dat ik weer eens met jou wil afspreken.

Harstikke mooi Frank, gefeliciteerd. Helaas gaat het voor mij zondag niet worden omdat ik de hele zondag weg ben.
Ik zal wel ff de motor weer voorzien van licht en de kentekenplaat zodat we een keer kunnen gaan rijden. (ik heb hem nu in de crosstrim staan)

Het wordt zowieso weer eens tijd dat ik ga rijden want Ruinen en De Wijk komen er ook weer aan.
Ik stuur je binnenkort wel ff een mailtje
 
Dus jij gaat de riiten in Ruinen en de wijk. Ik ga zowieso naar de Wijk (18maart). De rit in Ruinen moet ik helaas missen omdat ik dan op wintersport ben. Waarom heb jij je Cr in cross setting staan? Rij jij met je motor op het circuit? Laten we binnenkort eens afspreken op een zaterdag of zondag morgen.
 
Hier zitten dus ook wel rijders die De Wijk en Ruinen gaan rijden :)

Zijn allebei mooie ritjes en ook voor jullie redelijk dichtbij....

Miggel, kom je kijken? Kun je daarna wel een kop koffie bij me krijgen...
 
Laatst bewerkt:
Dus jij gaat de riiten in Ruinen en de wijk. Ik ga zowieso naar de Wijk (18maart). De rit in Ruinen moet ik helaas missen omdat ik dan op wintersport ben. Waarom heb jij je Cr in cross setting staan? Rij jij met je motor op het circuit? Laten we binnenkort eens afspreken op een zaterdag of zondag morgen.

Ik ben idd van plan om dit jaar wat vaker op de baan te gaan rijden als voorbereiding voor het laatste deel van de otr ritten.
Ik was dit al van plan om in november en december al op de baan te gaan rijden, maar dat is er nog niet van gekomen.
Maar binnenkort op een zondag ff rijden lijkt me wel wat. (zaterdags kan ik niet omdat ik dan aan het werk ben)
 
Aangezien dat ik op dit moment steeds alleen rij ben ik nu opzoek naar mede enduro rijders die in het weekend mooie ritten willen maken. Ik zelf rij op een KTM Exc380.

Wie lijkt het leuk om eens af te spreken en elkaars routes uit te wisselen.


Wij zitten morgen bij Groningen, we hebben al vaker samen gereden geloof ik....twee weken terug nog in Norg geweest
 
Wie wil samen met Respol en mij as zondagmiddag een mooie rit maken in Norg en omstreken. We kunnen dan evt. in Norg afspreken. Kunnen we alvast even trainen voor OTR Ruinen en de Wijk. *D
 
Nou Frank, het was gezellig vanmiddag. Jammer dat we iets eerder weer naar huis moesten omdat ik een lekke band kreeg.

Ik heb nu al weer zin in De Wijk.
 
Ik kan haast niet meer wachten!!!! Voor deze rit moet ik het volgende nog vervangen:

*Voorband (+er om leggen)
*Achterband (+er om leggen)
*ketting met een set Stealth tandwielen
*Remblokken
*Enduro demper monteren ipv van mijn Doma HD eind demper
*Afstelling carburateur

Dus nog veel tijd en geld zijn er nog voor nodig om 100% aan de start van deze rit te staan.

Wie weet een adres waar ik bovenstaande voor een goede prijs kan kopen!

En Repsol het was echt top!!! Alleen jammer van je lekke achterband. Ik bel je een deze dagen wel even over hoe we naar De Wijk gaan!!!!
 
och ja zit je natuurlijk ook mee want ik heb een supertrap uitlaat die ik ff moet vervangen voor een originele. ;(
 
Ik kan haast niet meer wachten!!!! Voor deze rit moet ik het volgende nog vervangen:

*Voorband (+er om leggen)
*Achterband (+er om leggen)
*ketting met een set Stealth tandwielen
*Remblokken
*Enduro demper monteren ipv van mijn Doma HD eind demper
*Afstelling carburateur

Dus nog veel tijd en geld zijn er nog voor nodig om 100% aan de start van deze rit te staan.

Wie weet een adres waar ik bovenstaande voor een goede prijs kan kopen!

En Repsol het was echt top!!! Alleen jammer van je lekke achterband. Ik bel je een deze dagen wel even over hoe we naar De Wijk gaan!!!!


Ik ga altijd naar folkers motoren in westerbork...
Is geen grote superdeluxe zaak,maar je kunt er alles voor crossmotoren krijgen.
Zelf doet hij denk ik ook mee met de rit in de wijk,s`woensdags is hij gesloten en de rest van de week vanaf 1 uur los en zaterdags de gehele dag.

Om aan zijn adres te komen google maar dan kom je hem wel tegen.
 
klopt die is wel dichter bij maar ook duurder :P
Het gaat mij vooral om goede kwaliteit tegen gunstige prijzen.
Weet iemand ook de beste enduro setting voor de tandwiel verhouding?
Standaard staat mijn Ktm op 14/50. Maar ik wil meer trekkracht in de hoogste versnelling. Zodra ik van de 4 naar de 5 ga moet ik hem echt op toeren houden. :?
Graag jullie input! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan