Black K7 projectje

Pas als ik de stepjes heb, alles ligt al klaar in Belgie.....display, velgen, remmen, schijven, hendels, voorvork, achterschokbreker, staubli's, stuurdemper, etc. Maar om het ding daar af te leveren wil ik eerst de stepjes hebben dan kunnen ze het rempompje plaatsen en kan alles tenminste in één keer.


ps. Je bent er altijd snel bij als ik iets post....zeker mailnotificatie of niet? Voel me vereerd. :)
 
Laatst bewerkt:
Pas als ik de stepjes heb, alles ligt al klaar in Belgie.....display, velgen, remmen, schijven, hendels, voorvork, achterschokbreker, staubli's, stuurdemper, etc. Maar om het ding daar af te leveren wil ik eerst de stepjes hebben dan kunnen ze het rempompje plaatsen en kan alles tenminste in één keer.


ps. Je bent er altijd snel bij als ik iets post....zeker mailnotificatie of niet? Voel me vereerd. :)

Nee ik heb de pc gewoon aan staan op MF ;) en jij bent ook altijd snel *D
Heb zo me topics die ik in de gaten hou :Y

Maar ik ben echt benieuwd hoe het eindresultaat er uit gaat zien :)
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb de pc gewoon aan staan op MF ;) en jij bent ook altijd snel *D
Heb zo me topics die ik in de gaten hou :Y

Maar ik ben echt benieuwd hoe het eindresultaat er uit gaat zien :)


Meestal wel, maar de laatste tijd ben ik overdag niet meer online......te druk.



Ik ook ben benieuwd hoe lang ik het ding heel ga houden....denk toch dat ik voorzichtiger ga rijden met deze motor. :Y Lijkt me iig wel verstandig en is sowieso niet verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Yep, geld moet idd verdiend worden.... maar heb het wel naar me zin, ga nu voor 2 maanden naar Groningen.....heb besloten dat ik maar in een hotel ga zitten. :)

Nog maar even twee foto's!! Heb ik tenminste niet voor Jan xxx zitten poetsen. ;)

Achterkant nog maar eens met de schoorsteenpijpen
Ltforum03.jpg


Voorkant:
Ltforum04.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iedereen is tevreden met de Magische Ten Kate bank
...toverd er zo 10PK bij :+

_O- _O- _O-

ik wilde het niet zeggen _O- _O-

maar goed, testbank uitdraaien zijn opzich nutteloos, pas als je gaat tunen en het VERSCHIL in vermogen gaat meten, heb je pas wat aan je uitdraaien.

of een rechtstreekse vergelijking tussen motoren, ook altijd leuk.
 
Yep, geld moet idd verdiend worden.... maar heb het wel naar me zin, ga nu voor 2 maanden naar Groningen.....heb besloten dat ik maar in een hotel ga zitten. :)

Nog maar even twee foto's!! Heb ik tenminste niet voor Jan xxx zitten poetsen. ;)

Achterkant nog maar eens met de schoorsteenpijpen
[afbeelding]

Voorkant:
[afbeelding]

ik heb net het hele topic gelezen maar wat zitten hier een mooi spullen op :9~
m-f sticker mis ik nog wel :Y

ik zou zeggen neem je bike mee naar groningen er zijn hier genoeg leuke weggetjes
 
Helaas zit er nog niks moois op, maar daar komt wel snel verandering in! :Y

Lt. blijft mooi thuis, kan die op het huis passen. ;)
 
Yep, geld moet idd verdiend worden.... maar heb het wel naar me zin, ga nu voor 2 maanden naar Groningen.....heb besloten dat ik maar in een hotel ga zitten. :)

Nog maar even twee foto's!! Heb ik tenminste niet voor Jan xxx zitten poetsen. ;)

Achterkant nog maar eens met de schoorsteenpijpen
[afbeelding]

Voorkant:
[afbeelding]

:9~

Wanneer komen je niet schoorstenen binnen ? :+
 
Hey Bidle, ik heb je gister gespot op het keizer karel plein in nijmegen!
Ik liep daar met een vriendin van me en we staken de sint anna over.
T was rond 6 uur denk


Erg Vet pak heb je! Weer eens wat anders als een kuipruitstickertje!!
 
Laatst bewerkt:
Heey Bidle - 2 maanden in Groningen en je motor staat thuis ?

Hmmm ... waar woon je ookal weer ?

;)

Wordt een mooi fietsie kerel !

maar ik mis nog een Superbike stuur ...

Nope ik houd het tupperware erop! ;)



:9~

Wanneer komen je niet schoorstenen binnen ? :+

Voorlopig nog niet! :N Denk nog een dikke 2 maanden maar dan heb ik ook wel heel mooie bijzondere pijpjes. :Y *D



Hey Bidle, ik heb je gister gespot op het keizer karel plein in nijmegen!
Ik liep daar met een vriendin van me en we staken de sint anna over.
T was rond 6 uur denk


Erg Vet pak heb je! Weer eens wat anders als een kuipruitstickertje!!
Ik dacht al wanneer wordt ik nou eindelijk eens gespot. ;)

Ben erg blij met mijn pak, op mijn ruitje komt ook nog mijn nickname... ruitjes liggen momenteel bij de spuiter. Stickers heb ik niet z'n goede ervaring mee en spuiten is bijna net zo duur. :)


Kben benieuwd hoe die eruit gaat zien met al dat p*rn spul. Misschien is het ook een idee om t gras water te geven :9

Tja, dat kan er nu niet meer van af!! :+

Is mijn gras niet. :)
 
Laatst bewerkt:
Zoooo vandaag naar Assen geweest... damn wat was het gaaf. Dit dankzij Suzuki, waarvan ik een VIP kaartje had gehad. Alles netjes verzorgt eten/drinken/rondleiding met gids....

Het was er wel erg druk, in de VIP sectie. Ben boven, buiten en binnen geweest, uiteindelijk als laatste een stoel bemachtigd vooraan en niet meer opgestaan..... had wel dorst op een gegeven moment en ben echt goed verbrand!!! :)

Echt gave race de laatste Toseland gaf niet op!! Echt super....!!!


Suzuki bedankt voor alles!!!
:} :} :}



Wel grappig om te merken, dat hier veel meer mensen meelezen lid zijn of zelfs posten. Mijn pak is natuurlijk wel herkenbaar met Bidle voor en achterop, maar werd een paar keer aangesproken. Allemaal leuke reacties! :) Waarvoor dank!
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook op Assen :Y Damn wat was het koud in de wind :X

Wel leuke races gezien :}
 
Laatst bewerkt:
Koud,.....damn ik zat daar te snakken naar een beetje wind.... ik zat net uit de wind......met de zon in mijn gezicht ben echt goed verbrand.... :)


Begon idd behoorlijk te waaien na de eerste manche


@Melvin: Was leuk je ontmoet te hebben en bdankt voor je info! :)
 
Laatst bewerkt:
Koud,.....damn ik zat daar te snakken naar een beetje wind.... ik zat net uit de wind......met de zon in mijn gezicht ben echt goed verbrand.... :)


Begon idd behoorlijk te waaien na de eerste manche

Ja ik ben ook verbrand en daar heb ik niets van gemerkt |( , maar het was echt koud in de wind, ik zat op de winterdijktribune met de wind pal van voren.
Uit de wind was het warm ja dat merkte ik toen ik achter de tribune naar beneden liep om wat te halen :X
 
Klote is dat als er wind staat, dan is het bijna altijd te laat of iemand moet je er op wijzen.

Aangezien het in de VIP ruimte best druk was, ben ik niet meer opgestaan....had een mooi stoeltje te pakken naast twee gezellig gasten. Mooi niet dat ik die ging inleveren! :) Verderop had iemand wel een tube met zonnenspul bij zich..... was achteraf een goed idee!
 
Laatst bewerkt:
Klote is dat als er wind staat, dan is het bijna altijd te laat of iemand moet je er op wijzen.

Aangezien het in de VIP ruimte best druk was, ben ik niet meer opgestaan....had een mooi stoeltje te pakken naast twee gezellig gasten. Mooi niet dat ik die ging inleveren! :) Verderop had iemand wel een tube met zonnenspul bij zich..... was achteraf een goed idee!

Ja klopt ik werd erop gewezen toen het telaat was |(

Ik hoorde van een aantal mensen om me heen dat het goed geregeld was door suzuki :} had ik toch maar een nieuwe moeten kopen :X
 
Yep, zekers...... eens kijken of ik voor volgend jaar nog een keer z'n VIP kaart kan regelen met parkeerplek. Dat was echt super handig!!!


Waarom denk je dat ik een nieuwe heb gekocht.....?? ;)
 
Laatst bewerkt:
Yep, zekers...... eens kijken of ik voor volgend jaar nog een keer z'n VIP kaart kan regelen met parkeerplek. Dat was echt super handig!!!


Waarom denk je dat ik een nieuwe heb gekocht.....?? ;)


_O-

Misschien kunnen we dat volgend jaar met alle gsxr 1000 van dit topic bij Nimag afdwingen :+ dan maken we er gelijk een meeting van :Y
 
Laatst bewerkt:
_O-

Misschien kunnen we dat volgend jaar met alle gsxr 1000 van dit topic bij Nimag afdwingen :+ dan maken we er gelijk een meeting van :Y


Ik stem voor!!! :Y
*O* *O*


mocht het niet lukken dan iig voor ons. :X
 
Laatst bewerkt:
_O-

Misschien kunnen we dat volgend jaar met alle gsxr 1000 van dit topic bij Nimag afdwingen :+ dan maken we er gelijk een meeting van :Y
ik stem ook voor :Y
Heb helaas bidle gemist '( ben zondag's niet meer in het suzuki vip park geweest, wel om mijn motor daat te zetten maar ik had kaarten voor vrijdag.
Gelukkig kon iemand van suzuki parkeerstickers regelen voor zaterdag en zondag :}

Maar een meeting moeten we zeker eens doen, tellertje van mijn K7 staat ondertussen op 4300 :o ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan