pezza novante//vegas

Het spuitwerk is wel mooi gedaan, behoorlijke klus.

Maar, Pezza, ik denk dat de meesten hier (waaronder ik) het een beetje gehad hebben met de multi-shine bikes. Als je iets langer hier had meegelopen, had je een kentering kunnen ontdekken naar de wat simpeler look fietsen. Dat wil niet zeggen dat er iets mis is met jouw motor, maar dat het overgrote deel van deze sectie meer gaat voor de "less is more" achtige look.

Ik vind je motor in ieder geval grappig (de details enzo), maar het zou ook nooit mijn keus zijn (............. zou ik het me al kunnen veroorloven...).

No hard feelings, ik hoop dat je er blij mee bent en veel prijzen in de wacht sleept.

natuurlijk vindt ik de excile achtige fietsen ook wat hebben en als ik geld genoeg zou hebben weet ik nog wel 2 verschillende fietsen te bedenken. nu moest ik kiezen en het werd dit. uiteraard wil ik mijn fiets niet verkopen heb er lang genoeg op moeten wachten.
heb hem ook niet laten bouwen om er prijzen mee te verdienen,maar gewoon omdat ik dit mooi vindt,wat niet wegneemt dat ik andermans fiets niet mooi vindt. vindt een oude vespa scooter van 200cc met 3 bak hand in nieuw staat net zo mooi als mijn motor bv.
tja en smaak ieder zijn meug.
 
met medewerking van:harley world,bozzies,jorn,mw designs en karin bentveld
pagina 1 dr. bral
(goede vakantie gehad zeker)
ja dus,
harley world kan niks behalve achterlijk lullen
ik ben nog nooit een grotere mongool tegengekomen dan die schele daar in apeldoorn [amsterdams accent]nee, een ouwe rotte evo wil ik je ook nog wel verpatsen maar ik doe toch het liefste twinkammetjes weetje[/amsterdams accent]
jorn heeft de vork geleverd
karin het zadel gemaakt, mw design het spuitwerk...ja ja ja

maar heeft hans bos hem nou gebouwd of niet ?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou enkel willen dat ik er het geld voor had...


Maar ja het is gewoon mijn smaak niet en ik haat gokken...en nep wapens zijn zo suf...maar fuck it ik ben nou eenmaal geen tandarts en ik ben ook nog onder de 50...
 
bral daar ga je weer , denk nou ff na. hans bos heeft de banden op gepompt!!!!!
tja en jorgen ,kan je het hem kwalijk nemen dat ie wat duurders wil verkopen?
 
vraag ik nou zoiets raars dan ?

iedereen blaat maar wat maar ik heb maar 1 vraag, wie heeft hem gebouwd ?

en als jorgen die schele is met dat amsterdamse accent dan is ie een schande voor de handel, die dwaas begrijpt echt niet hoe het werkt...

ik kom daar aan met mijn Guzzi...

"oh, we rijden nog geen Harley....?"
nee maar ik ben eigenlijk wel op zoek naar een HD..'
"nou wat hadden we in gedachten om te besteden dan"
we ? ik ben hier alleen hoor en wat ik wel besteden gaat je geen ruk aan maar ik zoek een ding uit de jaren 80
"nou weet je wat het is meneer, sjofels doen we niet en een ouwe rotte evo wil ik je nog wel verpatsen maar ik doe toch het liefste twinkammetjes"

1 minuut later zat ik beneden bij Safe aan de koffie, daar voelde ik met tenminste niet behandeld als een geestelijk gehandicapte kleuter uit een derde wereldland...
 
Laatst bewerkt:
o/t:

F'ing hell Elvis leeft!

pict_01.gif
 
A = nog geen antwoord op mijn vraag
B = bouwers genoeg , maar goede bouwers ?

en ja gisterren laten registreren dat klopt maar neemt niet weg dat ik voordat ik hier aan begon heel veel kromme en slechte rommel heb gezien.
natuurlijk kan het goedkoper als je alles zelf doet,maar dan had hij er niet zo bijgestaan.
ere wie ere toe komt , daarom noem ik deze mensen ook bij aanvang bij naam.
wat ik weet is dat waarschijnlijk alleen l&l choppers dit zelfde resultaat hadden kunnen berijken.

Now you're talking. :)

Ben benieuwd wat de doorslag heeft gegeven bij je keuze.
 
knoegjaern jij bent echt niet meer te redden of net 6 jaar geworden
 
Now you're talking. :)

Ben benieuwd wat de doorslag heeft gegeven bij je keuze.

vorig jaar met de springer van mijn vrouw op jullie show gestaan op de stand van willem van vliet. thema vlammen. heb toen diverse mooie fietsen van jullie zien staan , maar kwam bij bozzies terecht omdat de afstand 20 km is. zoals je waarschijnlijk weet is hans een ongeloofelijke norse boer de eerste keer,maar kon mij wel overtuigen van zijn vakmanschap. zo doende bozzies omdat ik mij weinig aantrok van hans. de keer daarop werd hans wel wat vrolijker was dus een soort van houding waar je doorheen moest.
en zoals ik al aangaf, wat ik weet zijn er maar 2 bouwers in nederland die dit soort projecten aan kunnen zonder dat je risico loopt dat ie krom scheef of electronish slecht in elkaar zit. moet er niet aan denken dat ik er net op rijdt en ie het in 1 keer niet meer doet .

by the way jullie website is uitnodiger om naar jullie toe te komen. was al een keer onder weg maar werd gek van het weer en ben toen omgedraaid en terug gegaan.
stond er toen niet zoveel wind was ik hoogst waarschijnlijk bij jullie geweest. :}

verder denk ik dat dit project wel in jullie visie past : men neme een jubileum model fatboy 100jarig bestaan harley en zetten er de slijpschijf in. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nuff said.
Je hebt je huiswerk inmiddels gedaan.

Kom eerste paasdag even langs, praten we verder.





die show wordt overigens door een lokaal motorclubje georganiseerd en niet door ons
 
vandaar dat je bij jou alle kabels ziet lopen en er een side mount voor je kenteken opzit.
ik denk dat ik voor dat geld wel 17 van die motors kan bouwen en dan nog steeds 35 ruggen kan verliezen


op de manier waarop je dit topic start vraag je om reakties op je bike,
Geef ik je die door gewoon mijn MENING te geven, ga je een beetje zielig lopen doen, en m met mijn motor vergelijken,

Nou daar geef ik geen Fuck om,
en Inderdaad 17X wat de mijne gekost heeft, is de prijs van de jouwe,

Als je ze wilt verkopen, heb ik leiver 17 x de mijne, weet ik zeker dat ik meer verdien dat jij een keer d ejouwe verkoop.

Ach ik ben blij met mn bike ook al weet ik zelf ook wel dat ie er niet uit ziet, Hij rijdt wel!
maar ik rijd tegenwoordig meer op mn andere motor, heb ik erg veel plezier aan, koste in aanschaf waarschijnlijk nog minder dan jij per jaar aan verzekering betaald
 
en net zoals jij je mening geeft doe ik dat ook en als jij van kaal strak en simpel houdt vindt ik dit niet terug op jouw motor . op de beugel boven je koplamp na dan , die is kaal strak en simpel,wat ik zelf ook wel mooi vindt,zelfs als er geen bagage op zit.

en choppacase snapt nu in iedergeval dat ik niet zomaar in de ruimte loop te lullen en mijn huiswerk gedaan heb , zelfs ikzelf kan niet op de foto`s zien wat er allemaal gebeurd is ,terwijl ik het weet!!

en geld ,jullie maken daar zo een ophef over niet ik. ik weet wat ik er voor moet laten om mijn,juist mijn droom motor te verwezelijken.
 
en net zoals jij je mening geeft doe ik dat ook en als jij van kaal strak en simpel houdt vindt ik dit niet terug op jouw motor . op de beugel boven je koplamp na dan , die is kaal strak en simpel,wat ik zelf ook wel mooi vindt,zelfs als er geen bagage op zit.

en choppacase snapt nu in iedergeval dat ik niet zomaar in de ruimte loop te lullen en mijn huiswerk gedaan heb , zelfs ikzelf kan niet op de foto`s zien wat er allemaal gebeurd is ,terwijl ik het weet!!

en geld ,jullie maken daar zo een ophef over niet ik. ik weet wat ik er voor moet laten om mijn,juist mijn droom motor te verwezelijken.

Ik geloof ook echt wel dat er ontzettend veel aan je motor gedaan is, en dat vind ik vaak juist wel interessant, alleen vind ik persoonlijk het totaalplaatje niet mooi,
bv die revolvers en dat soort dingen hadden naar mijn mening beter achterwege kunnen blijven.

de stijl van bozzies violater e.d. is gewoon niet mijn smaak, te overdone,
Overigens bouwen zij volgens mij meer fietsen naar hun eigen smaak, en komen er bij hun vooral klanten die ook die smaak hebben,
En zijn er bij L&L meer klanten met diversere smaken, zodat er ook bikes uitkomen van meer diversiteit,

overigens zei ik eerder al dat mijn bike ook helemaal niet voldoet aan wat ik mooi vind,
er zijn nog zo veel dingen die ik wil veranderen....
Maar de tijd en dat waar "wij" te veel ophef over maken houdt me tegen,
 
Laatst bewerkt:
gijs ben blij dat je het kan relativeren .
wat ik al aangaf er zijn volgens mij 2 bouwers die zo een project aan kunnen. die anderre moet je vragen welke glas verzekering die heeft , moet een hele goeie zijn.
bozzies is zeker in het begin niet makkelijk , maar als je daar door heen kan prikken en de utrechtse humor aan kan heb je een wereld gozer aan hem. heb nog nooit in mijn leven zulke mooie lasnaden gezien . de motor van mij is niet zijn stijl maar mijn stijl, en inderdaad je moet 3x per week langs om te zorgen dat . hans kan wel tegen kritiek want wat ik hier zeg of liever schrijf heb ik hem ook in zijn gezicht verteld. verder ben ik 43 geen diploma ,dus ook geen tandarts , laat staan een snob. verder ben ik ook geen boef of vrolijke tuinder. moet net als iedereen werken voor mijn centjes. dus om dit te realiseren ook meerdere jaren jezelf anderre dingen ontzeggen. en dat ik mijn fiets hier heb gepost = als eerbetoon aan de mensen die mij geholpen hebben om mijn droom te verwezelijken.
 
Grappig hoe dit topic verlopen is.
Pezza, gezien je lengte, gewicht en gevaarlijke dochter wil ik je even melden dat je een mooie fiets hebt. Ik ben zelf ook in den verre beginne eens bij hans geweest. Idd even door de ruwe bolster heen prikken... 't kost wel wat dus heb ik nu een Yamaha xs van 750eurootjes.

Wat betreft het bouwen en technisch in orde zijn... daar moeten we het nog maar eens over hebben. Wat voor blok heb je nu precies?
ride it like you stole it!
 
Grappig hoe dit topic verlopen is.

ja dat vindt ik nou ook.heb het idee dat de mensen dachten ,die komt ff bijdehand doen


Pezza, gezien je lengte, gewicht en gevaarlijke dochter wil ik je even melden dat je een mooie fiets hebt. Ik ben zelf ook in den verre beginne eens bij hans geweest. Idd even door de ruwe bolster heen prikken... 't kost wel wat dus heb ik nu een Yamaha xs van 750eurootjes.

iedereen mag er van vinden wat hij of zij zelf wil , alleen het vakmanschap van bozzies , jorn , mw designs en karin bentveld mag wel gewaardeerd worden

Wat betreft het bouwen en technisch in orde zijn... daar moeten we het nog maar eens over hebben. Wat voor blok heb je nu precies?

mijn blok een gewone twincam wel een honderd jarige uitvoering omdat ik het zelf ook geinig vindt om in een voor zoveel mensen verzamel model de slijpschijf te zetten.

en ik kom eigenlijk nooit boven de 100km p/h plus ook nog is een berm tourist die als hij 20 km moet rijden op de helft stopt om ff te roken.

tuurlijk zullen er nog mensen zijn die goed kunnen bouwen maar die hebben hoogst waarschijnlijk bij 1 van deze 2 bedrijven gewerkt , heb van de zomer nog met een jongen gesproken in amersfoort ook lang en had een toppie high neck met 2,4 liter blok er in , zag laats ergens op internet dat hij ook voor zich zelf werkt . maar zei van de zomer nog dat hij bij l&l .......

ride it like you stole it!
 
nee man, dat is Rudi...huppeldepup, van vroeger...

Sukkel, je kunt toch zo zien dat de vader van Dries Roelvink is
_O-



.........wat ik al aangaf er zijn volgens mij 2 bouwers die zo een project aan kunnen. die anderre moet je vragen welke glas verzekering die heeft , moet een hele goeie zijn.

Toch denk ik dat er wel een paar meer zijn die dit soort kunstjes kunnen, maar ze wonen idd wel wat verder weg dan 20 km bij je vandaan. Zo ken ik er één uit Frieslân die je zonder gevaar voor eigen leven een pot met geld kunt geven en een tijdje later wegrijden met iets écht unieks (of niet....).............. en hárd als je wilt.
Dat wil niet zeggen dat Bozzie z'n werk niet goed gedaan heeft, maar dit soort werk is echt niet iets wat hij alleen zou kunnen in ons landje.

By the way, glasverzekering? Leg'es uit?
 
The Sicilian Dialect & Language: Common Words :


Pezza Novante - Literal meaning is a big gun or cannon, it means someone that is a big shot.

Was even benieuwd naar 'jouw' naam...
past wel bij jouw fiets....
 
Terug
Bovenaan Onderaan