XS400 Brat style project

Rogue

MF'er
17 jun 2002
231
0
Zaandam
Grrrrr ben ik ook effe bezig geweest met mijnXS400 brat style project,
kan ik geen foto's meer posten.
En heb ik wel 4x hier een heel verhaal ingetypt en steeds pleite :(
documenten lijst vol, en ik kan niks verwijderen?
Ik kijk wel of ik ze ergens anders kan hosten maar heb er nu effe geen zin meer in.
Dus foto's volgen.
(als er iemand nog een 16inch gespaakte achtervelg heb voor een XS 400 :) )

Toch gelukt.
 
Laatst bewerkt:
Plaatje he he

Nog één
De tank kan nog zakken, er zit nog bekabeling onder(met de bekabeling kan ik straks wel wat hulp gebruiken :? )



What to do,

Tank laten stralen, paintjob.
Zadel soloseat.
Stuur.
Deze

Of deze, hier gaat denk ik mijn voorkeur naar uit.

Kleine bullit knippers, achter waar ik het frame heb ingekort.
Korte schokdempers zo'n 26 a 27cm.
Achterspatbord.
Korte open dempers, of twee uitlaten naar één kant en dan omhoog.
Verlichting.
Open luchtfilters Delo's.
Kleine km teller voor in tank.
Misschien maak ik er een jockey shift op.eerst het bovenstaande maar, we zien wel.

Nou,
eerst dat spul maar bij elkaar zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Wat zal het mooi worden op de weg als al die projectjes gaan rijden... *O*


sux6


Misschien een idee? Als we nu eens een eigen forum gaan beginnen, en alleen maar Bratstyle choppers erin laten ?


(en natuurlijk bepalen we dan zelf wie we goed genoeg / lief vinden en wie niet...)

:X
 
_O- i'm there dude!! maar eh, Bratstyle forum, hoort BUGstyle daar wel bij? is natuurlijk niet helemaal puur bratstyle zoals het bedoelt is... _O-


@ rogue: zou je het frame waar je zadel komt niet verbouwen/verlagen net als ik gedaan heb? anders zit je zo hoog op de motor, vind het ook altijd mooier als het zadel lager ligt dan de top van het achterwiel.. 't is maar een idee....
 
Laatst bewerkt:
@ rogue: zou je het frame waar je zadel komt niet verbouwen/verlagen net als ik gedaan heb? anders zit je zo hoog op de motor, vind het ook altijd mooier als het zadel lager ligt dan de top van het achterwiel.. 't is maar een idee....~[/quote]

Verzagen kan altijd nog,terug brengen hoe het nu is lastiger.
Als ik 26cm schoks gebruik en een plat zadel monteer,
heb ik volgens mij hetzelfde effect.
We zien het wel, ik ben nog lang nie klaar :+

Trouwens als ik wat Roest plekken op het frame wil spuiten,
hoe pak ik dat het beste aan, schuren lak opspuiten(welke lak is het beste hiervoor?)
en dan blanke lak rover heen.
 
Yeah rusty bike _O-

oppervlakige roest wil ik van het frame verwijderen,
en dan weer zwarte lak erover heen.
 
Laatst bewerkt:
Juust, ik daggal....

Maar is poedercoaten geen optie, of is dit niet te combineren met het budget? Als je toch nog gaat lassen (zie Cooperboys voorstel), zou ik nu nog niet gaan spuiten (waarvoor je overigens gewoon hoogglans zwarte spuitbussen voor kunt gebruiken).
 
Zo nog geen tijd gehad om te knutselen.
Wel een mooie hefbrug gekocht :) 75Eurie
Ik ben opzoek naar een goed lasapparaat misschien iemand een suggestie.
Ik zat zelf te denken aan een inverter van Lincoln invertec v145-s en dan met Tig pakket erbij.
Is dit wat, ik las eigenlijk al een paar jaar niet meer.
 
geef iets meer uit en koop een klein tig apparaatje . maar niet zoeen die je aan moet strijken. Kun je tenminste echt mooi laswerk mee maken.
 
Ja hoor straal cabine gekocht :+
Ik moet eerst mijn werkplek opnieuw indelen/verbouwen, en wacht nog op een nieuw lasapparaat mig/tig :P en dan kan ik er weer vol tegenaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan