Alchemie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Dr. bral, heb je dit trouwens al eens bij staalbedrijven gevraagd? Soms wordt in staalland ook iets bewust geoxideerd om de binnenkant te beschermen (dooroxideren kost dan meer tijd). Misschien dat zij daar wat middelen voor kennen? Ik zal mijn vader ook eens vragen, die heeft in de staalsector gewerkt.

groet

B
 
was bij Thijs (ccr95.nl) in Hasselt and let it be stated, "he was no friend of mine" !!
De woorden van Judas. Judas beweerde dat hij Christus niet kende, uit schrik, uit lafheid.
Voor wapens en munitie één adres, Meppel. Er zal ook een stand zijn op de Super Rally.
 
Ultra,

een vraag: "waarom zit jij telkens olie op het vuur te gooien?"

Je moet er na al die tijd toch wel een beetje achter zijn dat je niet echt geliefd bent op dit forum; kan me best voorstellen dat er een ander forum is waar je meer je ei kwijt kunt.

Wil ook niet dat het forum afd. choppers een sekte wordt, maar JIJ hoort hier toch echt NIET thuis!
Vind jouw uitlatingen helemaal niet gepast, eigenlijk ben je een kwal, ik ken je niet, wil je nog niet eens leren kennen, maar met dr. Bral zou ik best eens door Meppel en omgeving willen zwerven.

Weet dat ik zo een topic verneuk, vind dat ook jammer. :X :X :X
 
Beste Swagman, Bilzen;lees alles, alle topics en probeer het te begrijpen. Lees topic" Super Rally ".Waarom wordt ik daar door Dr B nog maar eens bedreigd op zijn Drents? Live and let live.
Dus wie giet olie op het vuur?
Back to the topic: Dr. Bral kan aan zijn wapenmaker vragen om het staal te "blauwen", dat is een gecontroleerde oxidatie, die kan ontaarden in een ongecontroleerde roest als het niet onderhouden wordt.
 
Iets wat ik niet graag doe, reageren op iets wat al gezegd is; kan natuurlijk niet voor
dr. Bral spreken.

Jouw HOG-gehalte is natuurlijk erg hoog; de meeste HD-rijders hier hebben het niet zo op dat membership. Zoiets is ook goed te verklaren, het imago van die HOG's is alles behalve.

Als dr. Bral zegt:
als ultra komt kunnen we hem mooi een keer flink in elkaar trappen, op zien drents....

"zak oe die dikke vieze bek es eem dichthouw'n mien jonge, ie hebt mij de bek net wat te wies"

Heeft dit een geschiedenis, welke we niet gaan ophalen, maar je zou misschien er wat luchtiger op kunnen reageren.

Ben zelf ook een dialect-spreker, heeft 1 voordeel, je kunt altijd beter je gevoelens onder woorden brengen.
:} :} :}
 
Heeft die knuppel uut Drenthe die tank nou al aan het roesten of niet :?

Wil dhr. Brallemans zich even melden alstublieft 8-)
 
ja dat wil ik en bij deze, als ik Ultra tegenkom beuk ik hem niet in elkaar, ik wil zijn hondebloed niet aan mijn klauwen hebben, ik verkracht alleen zijn wijf en laat hem vastgebonden toe kijken.....terwijl mijn maatjes zijn HD bbq'en...

en mocht die sukkel dit als een bedreiging zien, dat is het niet, het is een belofte !
 
Laatst bewerkt:
ja dat wil ik en bij deze, als ik Ultra tegenkom beuk ik hem niet in elkaar, ik wil zijn hondebloed niet aan mijn klauwen hebben, ik verkracht alleen zijn wijf en laat hem vastgebonden toe kijken.....terwijl mijn maatjes zijn HD bbq'en...

en mocht die sukkel dit als een bedreiging zien, dat is het niet, het is een belofte !

Bral, bral....

Ultra z'n wijf :r .... jij legt de lat ook niet echt hoog...
 
Slotje op verzoek van TS.

en aan Ultra de complimenten dat hij een topic kapot heeft gemaakt :(
 
De woorden van Judas. Judas beweerde dat hij Christus niet kende, uit schrik, uit lafheid.
Voor wapens en munitie één adres, Meppel. Er zal ook een stand zijn op de Super Rally.


Als je de bijbel niet kent ge(mis) bruik hem dan ook niet om interessant te doen

Hier een linkje, kun je ff het correcte verhaal lezen

Mat 26:74

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan