superrally2007.nl

wel lekker in de buurt, ga je toch ergens in het gras liggen langs de kant om brommers te kieken. 8-)
 
http://www.superrally2007.nl/

is dit leuk of...eeuuhhh.....veul eeuuhh....life members enzo ?

Het 'HD only' event van het jaar is ongetwijfeld de Superrally. Sinds 1995 ( Valkenswaard ) voor het eerst weer in Nederland. Volgend jaar is het in Denemarken.
In elk geval zie je hier veel weiniger Hoggers dan op de jaarlijkse European Bike Week kermis :r in Faak am See Oostenrijk. De SR is meer iets voor HDC's dan het HOG. De Europese organisatie van HDC clubs ( Home | FH-DCE ) tekent ook voor de organisatie van dit gebeuren. Hiervan zijn een 12-tal Nederlandse Harley Davidson clubs lid en zij organiseren dus het feestje.

De toegangsprijs van €60,- is voor event van dit formaat ( 25000 bikers ? ) heel normaal. Bij de 2004 European HOG rally in st.Tropez was de entree €65,- !! De prijzen voor eten en drinken blijven zoals hier in Nederland gebruikelijk.
HD bikers uit heel Europa en omstreken die wel van een ruig feestje houden gaan hier een kleine 4 dagen helemaal uit hun dak. Wat is er te doen? Goede Bands, Booz, Babes, Bikers, Bikes en heel veel fun. :}

Er is dit jaar zelfs een aparte parking ( buiten het terrein ! ) aangelegd voor niet HD bikes. Over service gesproken :Y

Deze party wil je beslist niet missen!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Heb net eens op die site gekeken, vind het eerlijk gezegd niet zo duur.

Start op donderdagmiddag 12.00 uur en gaat door t/m maandagochtend en dat
voor 60,-- euro, denk niet dat er mensen zullen zijn die voor een uurtje gaan.

Jullie met je HD's als je voor 3 dagen gaat en spreek onderling de dagen af, bijv. vrijdags vanaf 17.00 uur verzamelen en dan tot zondagmiddag.
:} :] :} :] :} :]

Hebben jullie misschien eens echt de gelegenheid elkaar te ontmoeten op een toch wel hoogstaand evenement.
Ben vaker jaloers op die Harley's, maar nu toch wel even zeker :9~ :9~ :9~

Zij die gaan nu reeds heel veel plezier en foto's maken en die posten :9 :9
 
................ eigenlijk mag je dit niet missen.



Maar waarom nu nét in het pinksterweekend........ hoe ga ik dat verkopen hier in huis..
 
Heb net eens op die site gekeken, vind het eerlijk gezegd niet zo duur.

:9 :9

voor het hele weekend is het niet duur maar als ik ff een paar uurtjes wil kijken en een biertje drinken heb ik niet zoveel zin om 60 pleuro's neer te leggen...worden het wel erg dure biertjes...

waarom geen prijzen voor een dag...
 
voor het hele weekend is het niet duur maar als ik ff een paar uurtjes wil kijken en een biertje drinken heb ik niet zoveel zin om 60 pleuro's neer te leggen...worden het wel erg dure biertjes...

waarom geen prijzen voor een dag...

Wil niets verdedigen, maar wat is onze hobby: bikes, bikes & bikes.

Dochterlief kwam gisteren met het verzoek om wederom naar Rock Werchter te gaan, niets mis mee, ging vroeger zelf ook graag.
Wat kost een kaartje: 160,-- euro voor 4 dagen!! Waarom ??
"Je kunt toch ook 2 dagen gaan".....Ja dat kan, 75,-- euro per dag.

Weet het mag geen appels met peren vergelijken.


BTW Matt, de prijs van de Nederwiet is goed aan het stijgen!!, denk tegen de tijd dat die bijeenkomst is, de prijs rond de 10,-- euro per gram ligt!! 8-)
 
zit hier nu nog rond de 7,50, maar ik weet t...

trouwens, jullie begrijpen wel dat drank, drugs en rijden niet samen gaan, he..
gewoon netjes wachten tot je weer nuchter bent voordat je het gas weer los trekt.
 
voor het hele weekend is het niet duur maar als ik ff een paar uurtjes wil kijken en een biertje drinken heb ik niet zoveel zin om 60 pleuro's neer te leggen...worden het wel erg dure biertjes...

waarom geen prijzen voor een dag...

Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ze mischien uberhaupt geen dagjesmensen op het terrein willen hebben, die voor een paar euro s'middags 'aapjes' komen kijken? Aan de Superrally doe je volledig mee, of je gaat maar met Ma en de Kids naar de meubelboulevard met de rest van het klootjesvolk. _O-

Ik vraag me trouwens ook af wat er te zien is als je daar in de berm bij de SR zit. Behalve wat bikes die voorbij komen is daar toch geen action? :? Nou ja, ieder z'n meug!



Trouwens, drugs zijn niet toegestaan op het SR2007 terrein O-)

 
Zie hier alleen maar low budget choppers gebouwd worden. Dan kan die 60 euro er toch
zeker wel vanaf. OF kosten die projecten stiekem meer....

Denk aan de drie b's ( bier moters en tieten)



Jaja weet wel beer bikes boobs maar ik haat engelse termen. :+
 
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ze mischien uberhaupt geen dagjesmensen op het terrein willen hebben, die voor een paar euro s'middags 'aapjes' komen kijken? Aan de Superrally doe je volledig mee, of je gaat maar met Ma en de Kids naar de meubelboulevard met de rest van het klootjesvolk. _O-

Ik vraag me trouwens ook af wat er te zien is als je daar in de berm bij de SR zit. Behalve wat bikes die voorbij komen is daar toch geen action? :? Nou ja, ieder z'n meug!



Trouwens, drugs zijn niet toegestaan op het SR2007 terrein O-)

[~[url="http://m1.freeshare.us/128fs1313764.gif"]afbeelding~][/URL]


_O- _O- _O- _O- _O-

Als jij en Ultra er heen gaan dan gaat dus precies het "klootjesvolk"... hele dagen met de dikke pens op de bank en naar de vrouw luisteren... 1x per jaar een weekend "stoer"doen met de motor....

:r
 
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ze mischien uberhaupt geen dagjesmensen op het terrein willen hebben, die voor een paar euro s'middags 'aapjes' komen kijken? Aan de Superrally doe je volledig mee, of je gaat maar met Ma en de Kids naar de meubelboulevard met de rest van het klootjesvolk. _O-

Ik vraag me trouwens ook af wat er te zien is als je daar in de berm bij de SR zit. Behalve wat bikes die voorbij komen is daar toch geen action? :? Nou ja, ieder z'n meug!



Trouwens, drugs zijn niet toegestaan op het SR2007 terrein O-)

[~[url="http://m1.freeshare.us/128fs1313764.gif"]afbeelding~][/URL]


Als HD rijder distangeer ik me van dit soort eikels.... Walgelijke mannetjes! :r
 
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat ze mischien uberhaupt geen dagjesmensen op het terrein willen hebben, die voor een paar euro s'middags 'aapjes' komen kijken? Aan de Superrally doe je volledig mee, of je gaat maar met Ma en de Kids naar de meubelboulevard met de rest van het klootjesvolk. _O-

Ik vraag me trouwens ook af wat er te zien is als je daar in de berm bij de SR zit. Behalve wat bikes die voorbij komen is daar toch geen action? :? Nou ja, ieder z'n meug!



Trouwens, drugs zijn niet toegestaan op het SR2007 terrein O-)

[~[url="http://m1.freeshare.us/128fs1313764.gif"]afbeelding~][/URL]

ja da's waar, alleen echte stoere bikers mogen het hele weekend.. :Z
 
als ultra komt kunnen we hem mooi een keer flink in elkaar trappen, op zien drents....

"zak oe die dikke vieze bek es eem dichthouw'n mien jonge, ie hebt mij de bek net wat te wies"
 
Bral!!

je bent zelf dit topic gestart en nu begin je het langzaam maar zeker de nek om te draaien.
Zie alleen dat de HD-rijders het onderling niet echt eens zijn })

Kan me voorstellen dat ze inderaad willen voorkomen dat er het zogenaamde "aapjes kijken" gaat gebeuren. :o :o :o
Als ik al van donderdag bezig ben met "feesten" en er komen dan op de zondagmiddag enkele gasten eens kijken hoe ik me aan het vermaken ben, denk ik dat ze heel rap moeten vertrekken ;) ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan