Het grote BANDIT topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

hhrulez

MF veteraan
24 apr 2006
2.001
1
Hoevelaken
topic_logo.png


Wil je de foto van jouw Bandit (wijzigen) in het starttopic?
Mail dan je foto (minimaal 600 x 450 pixels) naar hhrulez@hotmail.com en dan zorg ik ervoor dat je foto in het starttopic komt.

Heb je nog andere handige Bandit-sites, tests, etc. mail deze dan naar mij op hhrulez@hotmail.com


Techniek & Tests

Werkplaats Handboek GSF600 en GSF1200 '95-'01 (Haynes service & repair manual)
Download PDF file (50 MB)

Tests (Gesorteerd op bouwjaar)
1998 Bandit 1200S door Motorsports-europe
1998 Bandit 1200S door Autochannel
2000 Bandit 1200S door Insidebikes
2004 Bandit 1200 Yoshi door Motorfreaks
2005 Bandit 650 door Motorfreaks
2005 Vergelijking Bandit 650 en ER-6N door Motorfreaks
2006 Bandit 1200S door Motormaniacs
2006 Bandit 1200S door Motorfreaks
2006 Bandit 1200S door Wunschauto24.com
2006 Multitest Bandit 1200S met FZ1 en CBF1000 door Motorfreaks

Andere tandwielverhouding
Gearing Commander

Suzuki Bandit specificaties
MotorBikes lijstje

Bandit gerelateerd websites & onderdelen

Onderdelen (Nederland)
Goparts.nl
Mdi-online.nl

Onderdelen (Buitenland)
Alpha-sports.com
Ronayers.com
Oemmotorparts.com
Bikebandit.com
Banditmania.co.uk
Bike-design.com
Justbandits.com

Overige Sites
Bandit Meeting Motor-Forum
Suzuki Bandit Club Nederland
Suzuki Owners Club NL
Suzuki Bandit site op Hyves
Suzuki Bandit Club Belgie
Suzuki Bandit Forum Duitsland

De vorige delen
Het grote BANDIT topic Deel 1
Het grote BANDIT topic Deel 2
Het grote BANDIT topic Deel 3
Het grote BANDIT topic Deel 4

De MF-Bandits
Aleko
aleko.jpg

Amadee
amadee.jpg

Bandietje1200
bandietje1200.jpg

Bandito1200
bandito1200.jpg

BangBandit
bangbandit.jpg

Bazzz66
bazzz66.jpg

B.B.I.L
bbil.jpg

BeeGee
beegee.jpg

Boboga
boboga.jpg

Brains77
brains77.jpg

Bright
bright.jpg

Chilio
chilio.jpg

Cruzer
cruzer.jpg

Darkened Soul
darkenedsoul.jpg

Darth Rui
darthrui.jpg

DJ TJ
djtj.jpg

Djuro
djuro.jpg

Douweh
douweh.jpg

DrWh00
drwhoo.jpg

Eleven57
eleven57.jpg

Ferrycool
ferrycool.jpg

Firebreath
firebreath.jpg

Frosties
frosties.jpg

Gaint
gaint.jpg

Haplo
haplo.jpg

Hhrulez
hhrulez.jpg

Hicham
hicham.jpg

Jasperb
jasperb.jpg

Juupke
juupke2.jpg

KristianT
kristiant.jpg

Maik1
maik1.jpg

Mbikermouse
mbikermouse.jpg

Micheilo
micheilo.jpg

Minmex
minmex.jpg

Neel
neel.jpg

Niens
niens.jpg

Pallie42
pallie42.jpg

Prairy
prairy.jpg

RacingRick
racingrick.jpg

Reuffneck
reuffneck.jpg

Riksz
riksz.jpg

Rizzo 01
rizzo01.jpg

Sinned
sinned.jpg

Skiperror
skiperror.jpg

Soes Boef
soes_boef.jpg

Soes la bonnet
soes_la_bonnet.jpg

Sourmug
sourmug.jpg

SollX
SollX.jpg

Stax
stax.jpg

Steven079
steven079.jpg

Thedude
thedude.jpg

Thijs_Sinds_1985
Thijs_Sinds_1985.jpg

Unforgiven_NL
unforgivennl.jpg

Zandor
zandor.jpg

Zeerflex
zeerflex.jpg

Zundappiej
zundappiej.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aangezien we aan de 2500 posts zitten bij deze een nieuw topic. Dit keer zal ik deze beheren. :] *D

Vanavond zal ik de startpost even mooi opmaken. Ik zit nu op mijn werk en het is hier erg druk dus nu even geen tijd maar dan kunnen we al wel vast weer verder spammen _O- :Y *D :+

Suggesties voor het starttopic zijn welkom!!

Starttopic zoals deel 4 :Y
Met foto's, handige tips, links enz...........
 
Hoi,

ik ben nieuw op dit forum.

Ik lees al een tijdje mee, vooral in het Bandit-topic, omdat ik welja ook met een Bandit rijd, een N600.

Momenteel ben ik bezig met hem een beetje te verbouwen. Zo komen er andere spiegels op, andere knipperlichten en andere koplampen (duo).

Ik heb me nu geregistreerd op dit forum omdat ik graag iets wilde vragen.

Ik las in het Bandit-topic van enkele mensen dat ze de verlichting van hun nummerplaat wegsloopten en hun nummerplaat dan een stukje hoger hangen en gelijk die volledige taartschep weghalen. Natuurlijk is dit mooier, en daarom zit ik er ook aan te denken, maar:

mag je die verlichting van je nummerplaat zomaar weghalen?? Is het toegestaan om deze niet te verlichten??

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

O ja, ik ben ook zeer geïnteresseerd in bandit-meetings! Houd me dus zeker op de hoogte.

gegroet,

Vyvyan
 
Hoi,

ik ben nieuw op dit forum.

Ik lees al een tijdje mee, vooral in het Bandit-topic, omdat ik welja ook met een Bandit rijd, een N600.

Momenteel ben ik bezig met hem een beetje te verbouwen. Zo komen er andere spiegels op, andere knipperlichten en andere koplampen (duo).

Ik heb me nu geregistreerd op dit forum omdat ik graag iets wilde vragen.

Ik las in het Bandit-topic van enkele mensen dat ze de verlichting van hun nummerplaat wegsloopten en hun nummerplaat dan een stukje hoger hangen en gelijk die volledige taartschep weghalen. Natuurlijk is dit mooier, en daarom zit ik er ook aan te denken, maar:

mag je die verlichting van je nummerplaat zomaar weghalen?? Is het toegestaan om deze niet te verlichten??

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

O ja, ik ben ook zeer geïnteresseerd in bandit-meetings! Houd me dus zeker op de hoogte.

gegroet,

Vyvyan

Altijd leuk nieuwe leden voor het bandit topic en het forum, welkom *O* *O* :W :W

Over de verlichting, officieel moet je kentekenplaatverlichting hebben. Ik zou je ook aanraden deze er toch wel op te zetten. Er zijn een hoop alternatieven voor. Misschien dat anderen in dit topic je daar meer advies over kunnen geven. In deel 4 staat hier ook wel het een en ander over geschreven.....

B.B.I.L. en ik zijn bezig een meeting te organiseren. Zodra de definitieve datum bekend zullen we dat hier zeker kenbaar maken! :]

Veel plezier nog hier op het forum en bij de bandieten :Y :Y :+
 
bedankt!

ik ben benieuwd naar de altneratieven voor die taartschep (hij is er nu al wel af tot onder de kentekenplaat, maar ik wil dat hele plastieken ding weg). Iemand?

Count me in voor die meeting! Enig idee waar die ongeveer zou doorgaan? Ik woon namelijk in België.
 
bedankt!

ik ben benieuwd naar de altneratieven voor die taartschep (hij is er nu al wel af tot onder de kentekenplaat, maar ik wil dat hele plastieken ding weg). Iemand?

Count me in voor die meeting! Enig idee waar die ongeveer zou doorgaan? Ik woon namelijk in België.

Hey Vyvyan, als alternatief heb je bv. een soort boutje die je in de kentekenplaat schroefd waar LEDs in zitten, weet niet of het legaal is (zal wel niet...) maar ik zal de link ff voor je opzoeken.
(edit: heb de site gevonden maar ik kan die kentekenplaat LEDs niet vinden.... )

Maris
 
Laatst bewerkt:
Nieuw topique *O*

Altijd leuk :)

Wij gaan zondag naar de motorbeurs, nog meer mensen die gaan? I.v.m. geplande aankopen gaan wij lekker met de trein :Y

Bandit meeting, lijkt me leuk!

Alleen niet van 23-6 t/m 7-7, want dan ben ik met mijn vriendje lekker met de motors naar Zuid-Frankrijk *D iemand toevallig nog een aanhanger voor 2 motoren in de aanbieding?
 
bandit meeting ga ik ook proberen bij te zijn. Ik heb bij Optitune (OBP) een offerte gekregen voor een nieuwe undertail. als iemand belang heeft kan ik wel mailen
 
Hey Vyvyan, als alternatief heb je bv. een soort boutje die je in de kentekenplaat schroefd waar LEDs in zitten, weet niet of het legaal is (zal wel niet...) maar ik zal de link ff voor je opzoeken.
(edit: heb de site gevonden maar ik kan die kentekenplaat LEDs niet vinden.... )

Maris

Volgens mij worden ze op motozoom.nl en/of op louis.de verkocht. Heb ze ook een tijdje gehad, maar echt veel licht geven ze niet. Ff kijken of ik een fotootje kan vinden ....

Jep gevonden :)

full


Bovendien ook nog blauw licht dus nogal sjonniestijl tegenover de politie. Dan val je nog meer op dan zonder kentekenplaatverlichting (ik zou 't er gewoon afslopen... het mag niet maar ja, er mag nog veel meer niet :z ). De stroomtoevoer naar de lichtjes waren ook nog eens hele dunne slappe draadjes dus die waren binnen no-time kapot.

Misschien dat er betere zijn, maar die ik had waren iig 3x niks ;)
 
Laatst bewerkt:
bandit meeting ga ik ook proberen bij te zijn. Ik heb bij Optitune (OBP) een offerte gekregen voor een nieuwe undertail. als iemand belang heeft kan ik wel mailen

Ik wil ook wel een undertail maar ik heb een bandit 600N uit 1996. Spuiten die lui hem ook in een kleur of moet je dat zelf nog doen? :+
 
Ik zal binnenkort eens kijken of ik een betere foto voor de startpost kan vinden, want de verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen...

Edit: hmm, de originele foto ziet er net zo uit. :+
 
Laatst bewerkt:
Alweer een nieuw topic.. Hulde! :)

Wat minder hulde.. Ik ben gister van m'n bandit afgereden, reed op m'n gemakje in de file en er besloot iemand van rijbaan te wisselen.. Dan lig je opeens...

Misschien dat iemand me nog gespot heeft? HMP 1.2-1.3 op de A8 (Net uit de coentunnel vandaan en dan die bocht in..)
 
Alweer een nieuw topic.. Hulde! :)

Wat minder hulde.. Ik ben gister van m'n bandit afgereden, reed op m'n gemakje in de file en er besloot iemand van rijbaan te wisselen.. Dan lig je opeens...

Misschien dat iemand me nog gespot heeft? HMP 1.2-1.3 op de A8 (Net uit de coentunnel vandaan en dan die bocht in..)

Veel schade??
Ik heb eventueel nog wel wat onderdelen liggen..........
 
Ik heb een tijdje terug in deel 4 'ergens iets gelezen van een stekkertje dat je kan uittrekken. dit stekkertje diende om de ontsteking zo te regelen dat dit de emissienormen en geluidsnormen respecteerd. Welke kleur hadden de kabeltjes weer van dit stekkertje. eerlijk gezegd, ben gewoon te lui om nog eens heel dit topic na te kijken.

Gisteren trouwens nog een uurtje of 3 rondgebolt. en de lucht maar proberen bij te lichten, hehe. is iedere keer weer ff wennen. het moet gewoon terug lente en daarna zomer worden zodat ik iedere dag wat kan oefenen. zoveel te sneller dat ik het kan. nu 1 dag rijden en dan weer 2weken niks.

veel rijplezier vandaag, heb morgenpost dus ideaal? deze namiddag gaan we weer een tourtje maken met het beestje.

greetz en tot :]
 
Jemig, de mijne staat er niet eens tussen in de startpost -O-

Ff foto'tje maken binnenkort :P
 
Ik heb een tijdje terug in deel 4 'ergens iets gelezen van een stekkertje dat je kan uittrekken. dit stekkertje diende om de ontsteking zo te regelen dat dit de emissienormen en geluidsnormen respecteerd. Welke kleur hadden de kabeltjes weer van dit stekkertje. eerlijk gezegd, ben gewoon te lui om nog eens heel dit topic na te kijken.

Gisteren trouwens nog een uurtje of 3 rondgebolt. en de lucht maar proberen bij te lichten, hehe. is iedere keer weer ff wennen. het moet gewoon terug lente en daarna zomer worden zodat ik iedere dag wat kan oefenen. zoveel te sneller dat ik het kan. nu 1 dag rijden en dan weer 2weken niks.

veel rijplezier vandaag, heb morgenpost dus ideaal? deze namiddag gaan we weer een tourtje maken met het beestje.

greetz en tot :]
Ik ben vandaag ook op de motor naar het werk. Heerlijk!!! *D *D

Na het werk ff een stukje omrijden.... :] :] :]

Jemig, de mijne staat er niet eens tussen in de startpost -O-

Ff foto'tje maken binnenkort :P

Toen ik de starttopic aan het opmaken was dacht ik al dat ik van jou geen foto had.
Ik zie hem wel verschijnen in mijn mail (of in het topic). *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan