K&N luchtfilters

tubs

Rookie
16 feb 2007
13
0
Hoi, ik ben in het bezit van een XV920 uit `84 en ben deze wat aan het verbouwen. Nu is het de uitvoering met digitale teller en de koplamp zit dus tjokvol electrisch. Dit wil ik dit in mijn luchtfilter behuizing gaan inbouwen tezamen met het contactslot. Ik wil dus nu van die K&N luchtfilters plaatsen op mijn carbs alleen weet ik niet welke maat en waar ik ze kan bestellen. Misschien weet iemand dit?
 
Hoi, ik ben in het bezit van een XV920 uit `84 en ben deze wat aan het verbouwen. Nu is het de uitvoering met digitale teller en de koplamp zit dus tjokvol electrisch. Dit wil ik dit in mijn luchtfilter behuizing gaan inbouwen tezamen met het contactslot. Ik wil dus nu van die K&N luchtfilters plaatsen op mijn carbs alleen weet ik niet welke maat en waar ik ze kan bestellen. Misschien weet iemand dit?


gewoon de buitenmaat van je carbs nemen en met die kennis naar een motorzaak gaan, die helpen je er wel aan!
 
Das helemaal waar maar ik vergelijk graag en daar is internet ideaal voor. Heb al gezocht maar ik kan geen site vinden waar ze deze verkopen.
 
Das helemaal waar maar ik vergelijk graag en daar is internet ideaal voor. Heb al gezocht maar ik kan geen site vinden waar ze deze verkopen.

kijk eens op motozoom punt ennel. daar vind je ook powerfilters van Delo, die kosten rond de 10,- per stuk, K&N's zijn al gauw 70,- per stuk... ;)
 
Allen bedankt voor de reactie. Kga de Delo powerfilters bestellen.
 
Alle spullen die motozoom verkoopt, kun je beter bij louis.de bestellen, het zijn dezelfde spullen alleen goedkoper, en verzendkosten kom je toch aan het betalen. Kijk hier voor delo filters (v.a. 7,95): http://www.louis.de/_106a642ad2840c...=528&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=10050100
effe naar beneden scrollen, alle maten staan er bij.

Er word wel eens beweerd dat die delo's niks waard zijn, met name bij extreem nat weer. Wat dan een optie is om deze filters te behandelen met filterolie (in spuitbus)
K&N verkoopt deze namelijk wel, en het filter dat je daarmee inspuit hoeft echt niet origineel van K&N te zijn. :Y

Originele K&N onderhoudsspullen vind je hier:
http://www.knfilters.nl/cleaning.htm
 
Laatst bewerkt:
He Bikebouwer,dat scheelt inderdaad een stuk. Alleen zijn ze er niet voor de XV920 dus ik ben nog effe aan het prakizeren hoe het nu te doen.
 
Let er wel op dat je 'm naderhand weer goed afstelt want door powerfilters loopt ie een stuk armer als je niks aan de A/f wijzigd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan