brallie z'n tankje

chopachop

Die hard MF'er
5 feb 2006
366
0
@bral,ik zou nog ff reageren op je tankdesign maar kon je topic niet meer vinden omdat die f#cker weer zit te naaien.
maar enniewejs als die bovenlaag te hard is om te schuren zou ik er nog een paar lagen in versch. kleuren overheen spuiten en dan her en der(vooral bij de randen e.d.)wat schuren zodat je een echt slijtage effect krijgt.
daarna misch even op grote afstand een beetje matzwart er over(doorschijnend) voor een "vuil" effect
 
@bral,ik zou nog ff reageren op je tankdesign maar kon je topic niet meer vinden omdat die f#cker weer zit te naaien.
maar enniewejs als die bovenlaag te hard is om te schuren zou ik er nog een paar lagen in versch. kleuren overheen spuiten en dan her en der(vooral bij de randen e.d.)wat schuren zodat je een echt slijtage effect krijgt.
daarna misch even op grote afstand een beetje matzwart er over(doorschijnend) voor een "vuil" effect
daar zit dankzij ........een focking
full






op
 
Jammer genoeg kan ik de link van een hot rod site niet meer vinden.
Daar stond nl een hele beschijving hoe je het effect zelf kan spuiten.
Op een hoop hot rod site's staan vaak wel een beschrijving.
Ik weet dat ik de link ooit gekregen heb via www.volksrods.com
Dus even daar tussen de links zoeken. (zijn er een heleboel)
 
mischien de boel [tank] eerst lomp schuren, dan wa blanke lak d'r op en er dan ijzerpoeder [verkrijgbaar bij elke apotheek & op de vloer vd werkplaats] in blazen........ ff laten roesten..........en hij is oud .....
 
Terug
Bovenaan Onderaan