ZRX Trefpunt (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DGP

MF veteraan
12 mei 2002
1.307
24
ZRX Trefpunt (deel 3)
Dit is het trefpunt voor alle Kawasaki ZRX-rijders (1100, 1200 en uitgeboorde 1300+'ers). Het is de bedoeling dat we weer net zo veel ZRX-wetenswaardigheden bij elkaar sprokkelen als in deel #1 en deel #2.


De laatst gehouden ZRX Meeting was op zondag 16 augustus 2009 waarbij om 10.00 uur werd verzameld bij hotel "de witte bergen" aan de A1. Klik hier en hier en hier en hier en hier en hier voor wat foto's van de meeting. Meeting gemist en had je er bij willen zijn? Niet getreurd want er zullen ongetwijfeld nog wel meerdere meetings komen in de toekomst. :]


Voor als je nog terug wil naar Deel #1 en Deel #2:
ZRX Trefpunt
ZRX Trefpunt (deel 2)

** 8-) Het ZRX Smoelenboek 8-) **
Click the thumbnails to enlarge...

full

Blue Bullet

full

DGP

full

jay the outsider

full

zrx gum

full

Dinosaurus

full

ron zrx

full

divingrex

full

babozrx1200s

full

Windzak

full

dynozrx

full

Rex

full

ErwinZRX

full

awakzrx

full

Wheezl

full

kawadirk

full

Mighty Mouse

full

silversv

full

ZRXfun

full

Kwakboy

full

ZRX Amsterdam

full

kawa 75

full

Han

full

IMI_TATIE

full

heyses

full

Anthony.J

full

Jimmi ZRX

full

magere hein 666

full

Bullfrog

full

Hannes84

full

zrexBertje

full

Drenthie

full

Norrie

full

GerrieM

full

Greyhounds

full

dr. Kawa

full

terror_do

full

Kawa_D

full

guntherrex

full

zoekie

full

zrxjean

full

martin78

full

ZRXman

full

henkbandit

full

ep

full

leon zrx

full

spiraldive

** 8-) ZRX Modifications 8-) **

* modificaties van Kwakboy
* modificaties van Mighty Mouse
* modificaties van divingrex
* modificaties van silversv
* modificaties van dynozrx
* modificaties van DarthDave
* modificaties van IMI_TATIE
* modificaties van jay the outsider
* modificaties van Jimmi ZRX
* modificaties van Anthony.J
* modificaties van ErwinZRX
* modificaties van terror_do
* modificaties van guntherrex
* modificaties van Kawa_D
* modificaties van zrxjean

Voor de ZRX'ers die nog geen fotootje van zichzelf met ZRX hebben gepost:
we are expecting your pictures as well 8-) .
(En als je plaatjes post gaarne op MF zelf en niet op een externe site buiten MF. Dit om rode kruisjes tegen te gaan omdat plaatjes eventueel niet gevonden kunnen worden. Bij voorbaat dank..)
 
Laatst bewerkt:
hallo daar... ik had bij deel twee al een fototje gedaan maar het mooie weer komt eraan dus ik zal weer ff een paar mooienieuwe maken...
have fun allen..
groets Mightymouse *O* :]
full
 
Eindelijk een topic-starter die WEL weet hoe ie een smoelenboek moet bijhouden.
Alleen al daarom is part #3 een verbetering :-)
 
Ik ben bezig met een alarm te installeren op mijn zrx, maar weet niet goed welke draad ik moet nemen om de startonderbreker op aan te sluiten, heeft iemand hier ervaring mee?
het is natuurlijk gemakkelijker als ik al weet welke draad ik moet nemen, ander moet ik het uit gaan zoeken, en weet nie goed waar te beginnen
in de bijlage het aansluitschema

b.v.d.
--------------------------------------------------------------------------------
 
Laatst bewerkt:
deel 2 is vol :)

Ok, bedankt voor het afsluiten en heropenen.

hoj

Hoe krijg ik mijn foto in het smoelenboek

dedlef
==> Done 8-)

Eindelijk een topic-starter die WEL weet hoe ie een smoelenboek moet bijhouden.
Alleen al daarom is part #3 een verbetering :-)
Yes indeed :P

en waar is dat dan? Voor die fotos in het begin,heb er eens gepost. Vinden jullie die terug of wat moet ik doen? Kwestie van nog een belg erbij te zetten :+
==> Done 8-)

Hoi Dave, hier een nieuwe foto van m`n brommert, zou je de oude willen vervangen voor deze, Groet awakzrx
==> Done 8-)

Inderdaad, de openingstopic staat nu op mijn naam :P en ik zal hem van af nu bijwerken.
Heren, post uw foto´s hier of geef een url waar de foto van jullie ZRX staat zodat ik deze kan opnemen in het openingstopic.

En ik wil ook linkjes opnemen in het openingstopic van de modificaties die jullie aan jullie bikes hebben gedaan zodat we een mooi overzicht krijgen van wat we allemaal aan een ZRX kunnen pimpen :P

En als U piccies post gaarne op MF zelf en niet op een externe site buiten MF. Dit om rode kruisjes tegen te gaan omdat piccies eventueel niet gevonden kunnen worden .

9/2/2008 ==> smoelenboek geupdated :]
 
Laatst bewerkt:
Voor in het smoelenboek een plaatje van mijn ZRX ;-)

Al heb ik hier al eerder zo af en toe eens een posting geplaatst, voorgesteld had ik me hier nog niet echt.
Mijn naam is Frank (46 jaar), ik woon in Den Haag, getrouwd en twee kinderen (9 en 10) en al bijna 30 jaar een motorfanaat.
De ZRX is mijn huidige liefde na de eerdere GPz-jes die ik heb gehad, de laatse GPZ900R zelfs voor 16 jaar en 90.000 km. Zo weinig kilometers alleen omdat onze kinderen mij thuis hielden... met de ZRX in de afgelopen 16 maanden al weer 26.000 :]
De kinderen zijn nu ook wat ouder en ik mag van het vrouwtje zo af en toe alleen weg op de brommert ;-)
Nog even en ze mogen met ons mee achterop, vrouwlief heeft ook haar eigen Kawa ZXR400, nu alleen dat rijbewijs nog.
Voor het hele verhaal, lees: Op de koffie, dus even voorstellen...
Ik ben een conservatieve rijder, mag echt wel eens een lekker bochtje pakken en/of de snelheidslimiet overschrijden, maar houd me normaliter aan de regels. Drie total-loss-jes is genoeg geweest... afgezien van de persoonlijke schade.
Wil ik kneedownen dan trek ik het leer aan en pak ik de 400 als het even kan, de ZRX kan het ook maar met de 400 is dat echt leuker.


De mods:
Zadel, home-made RVS-uitlaatdemper (lees: open pijp met een machtige grom),
Xenon, spiegels, richtingaanwijzers, afgezaagd achterspatbord en rimstriping en natuurlijk een MF-stikker.
Verder gewoon standaard, hij is al erg goed zoals die de fabriek verliet. :-)

Motorgroetsels,

Frank :]
full
 
En Kwakboy's bike is ook opgenomen in het openingstopic 8-)
 
goedemorgen dave, alles goed , ik vind het een strak plan om een lijst met modificaties samen te stellen, wil je dat ik het op het forum post of dat ik het naar je mail adres stuur.

gezien het grote aantal nieuwe zrx rijders is het wel eens leuk om een rit te organiseren, voor de km vreters is de motorradgottesdienst(ieder jaar een deelnemersaantal van 5000 motoren) op 6 april in de eifel wel een leuke bestemming, ik ga in ieder geval.

hi hoi divingrex
 
goedemorgen dave, alles goed , ik vind het een strak plan om een lijst met modificaties samen te stellen, wil je dat ik het op het forum post of dat ik het naar je mail adres stuur.

Hoiii Hans, met mij gaat het zijn gangie met jou ook alles goed? Ik wil weer in 2008 met de ZRX richting Frankrijk (zoals elk jaar onderhand :P ).

Als je foto's hebt van de mods (je wavedisks, je titanium uitlaat, stalen remleidingen etc. etc. :P ) dan kun je die hier gewoon posten waarna ik wel zorg voor een verwijzing ernaar in het openingstopic. Anders kun je de foto's wel naar me mailen waarna ik ze wel plaats.

En het is een beetje erg veel werk om de vorige topics door te spitten en linken te plaatsen naar de gedane modificaties die een ieder in de loop der tijd hebt gepost, maar in deel 3 kunnen we in ieder geval een start maken ermee *D .

Grt,
Dave
 
Hoi Dave,
hier een nieuwe foto van m`n brommert,
zou je de oude willen vervangen voor deze,

Groet awakzrx
full
 
welkom FRANK, mooie fiets...

en als reactie op de motorradgottesdienst, dat is wel een heel eind weg, misschien kunnen we een keertje met zn allen in nederland een dagje tuffen.....??????????
ben vandaag nog ff het noordhollandse land in geweest (200km) met een paar maten, wat een heerlijk weer....ik hoop dat jullie allen zo genoten hebben vandaag...

mijn modi's
achterkant gedremeld, nieuw achterlicht (led met knippers geintergeerd) groene led verlichting onder de kont...bosch uitlaat ...en....en verder NOG geen plannen...

groets MM
 
Hoi ZRX fanaten,
-
Ik lees al een poosje jullie berichten, discussies en vooral de tips.
Dus tijd om me even voor te stellen.
John uit Amsterdam (Nieuw Sloten) 47 jaar en getrouwd met als modificatie een dochter van 10.
Rij motor sinds de vorige eeuw begin jaren 80.
Wel een poosje gestopt wegens een klappertje met letsel.
-
Ben sinds een half jaartje de zeer gelukkige bezitter van een ZRX1100 in de enige echte juiste kleur.
Lang naar gezocht want er zitten veel slechte tussen in de handel.
Hij is vrijwel standaard, alleen stalen remleidingen en een paar blauwe accentjes.
-
Voorheen oa gereden op Soes 750, Honda Bol'dor 750 & 900, kawa Zephyr 1100 special.
Rij niet zoveel km per jaar, alleen prive en bij mooi weer he, verder de leasebak.
-
Ik ben nu op zoek naar een mooie carbon uitlaat met dubbel uitlaatstuk, ik heb wel iets gezien op www.mijnwebwinkel.nl/winkel/blueflame/?menu=category&categoryID=71810 een slip-on echter wel bovengemiddeld mooi, maar ook bovengemiddeld duur.
Iemand nog een voordeliger tip voor zoiets.
De Mouse heeft een fraaie onderspoiler, van ??
-
Gr.
John
full
 
he john, welkom en heel verstandig om weer op te stappen en dan gelijk op (de goeie motor) ZRX....

de poepschep zat er al op bij aanschaf, dus geen idee.... op e-bay is veel te krijgen, vooral in duitsland....succes,

groets MightyMouse
 
John (ZRX Amsterdam),

Heb zelf ook een onderspoilertje gekocht via ebay (rond de 70 euro) moet hem alleen nog monteren. De prijs in de online shop laat je misschien schrikken, maar kopen doe je hem via ebay... veel goedkoper. *D
Kijk hier maar eens:
mbd-superbike.de

Motorgroetsels,

Frank :]
 
Laatst bewerkt:
thx om de foto te plaatsen,hij is nog een beetje verandert nu: mijn uitlaat is een stuk korter nu en men hendels zijn eraf. Ook heb ik op de kont links en rechts een racenummer gekleefd. Zal een van de dagen eens fotos nemen. :W :W :W
 
Eyy, deeltje 3, kijk aan.

Wie was u ook alweer = ikke. = Wheezl, ofwel gewoon Daan :-)
 
Geweldig een deel drie................

Allemaal welkom hier.

EHHH ja die 3 tandjes groter gaat er komen en in mijn geval is dat beterder als 1 tandje voor kleiner.. Dit in verband met een paar raisers die er onder zitten. En de ruimte tekort op de achterbrug en de ketting.
Ik heb btw de eerste gesproken die het stepje rechts aan de grond reed (zonder slechte afloop dan) van zijn ZRX1200! Bij deze gefeliciteerd Ron. Is dit iemand anders ook al wel eens gelukt, zonder daarna een total-down!? (en ja, je moet een ZRX rijden, met een ZX-9R kan ik het ook.)
 
Hier een foto van mijn ZRX voor het smoelenboek

De modificaties tot nu toe: kleinere knippers, andere spiegels, sliders, bos demper en
progresieve voorveren.

Groeten, Henno

18bfe30d6719c19f6c61ef7d39a710d7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan