Sportster XLH 883 van 1998

13 jul 2005
91
0
Groningen
Het is geen chopper, maar toch past ie hier het beste. Morgen ga ik bij deze motor kijken: ≥ Motoren - Marktplaats.nl . :9~

Wat is een beetje een redelijke prijs volgens de mensen hier? Ik heb €4500,- geboden en de verkoper vindt dat er nog wat bij moet.

Verder nog tips? Waar moet ik nog even goed op letten morgen?
 
ik denk dat 5500 reeëler is voor een 1998'er. Maar ziet er zeker schön aus! Een fiets om veel plezier van te hebben, me dunkt :Y
 
Gekocht!! Ergens tussen de €4500,- en de €5500,- , maar dichter bij de €4500,- ;) Zag er prachtig uit op wat gebruiksspoortjes na, maar wat wil je, het is ook geen nieuwe motor. Rijdt ook lekker, maar er moeten nog wel open uitlaten op. Die waren al los verkocht, maar het SE filter en Dynajet ontsteking zitten er nog op.

Ik ben tevreden, dit is precies wat ik zocht: Een sportster met 5-bak, belt, spaakwielen voor en achter en ook nog forward controls. Volgende week een mooi ritje voor de boeg: Hilversum Groningen *D :]
 
@SavagePielk. Ik weet niet of je al een motor hebt voor je zware rijbewijs, maar hier in Groningen staat een nette Sportster uit 2001 te koop die voor €5200,- weggaat. Zie ook marktplaats. Ik kan natuurlijk niet in je portemennee kijken.
 
Vet hoor Rene!! Over een maandje even rondje knallen? Es kijken of zon HD tegen een badass Guzzi opgewassen is...! ;)
 
Red je dat binnen een maandje? ;) . Maar ik denk dat ik de Sportster het wel af moet leggen tegenover de 1000cc Guzzi. Ach we zullen wel zien....

Weet iemand nog leuke open uitlaatjes of slip-ons te koop? Tegen een zacht prijsje uiteraard.
 
@SavagePielk. Ik weet niet of je al een motor hebt voor je zware rijbewijs, maar hier in Groningen staat een nette Sportster uit 2001 te koop die voor €5200,- weggaat. Zie ook marktplaats. Ik kan natuurlijk niet in je portemennee kijken.


ik heb al een mooie fiets gekocht, maar bedankt voor de tip! Straks lekker met 1337cc rondknallen ;)
 
Ik heb nog geen foto's gemaakt. Er is ook nog niet veel veranderd in vergelijking met de foto's op marktplaats.nl. De originele spiegels zitten er weer op en ik denk dat ik binnenkort ook de originele knipperbollen maar weer terug ga zetten. Ik heb nu al situaties meegemaakt waarin overige verkeersdeelnemers volgens mij niet zien dat ik af wil slaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan