TK: Diverse Honda CBR1100XX super Blackbird onderdelen

[modbreak]
Ik weet niet of je grappig denkt te zijn of gewoon wilt narren maar dergelijke ongefundeerde postings laat je maar achterwege.[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is die oma ook ouder dan 14 dagen, en toch blijft ze hangen :o
Maar ff een vraagje, welke kleur zijn die kappen? Van de week iemand tijdens het achteruit rijden tegen mijn BB aangereden :(
 
"Kuipdeel rechts van benzinetank: €10,-" staat tussen je lijst. Kuipdeel/kappen das toch hetzelfde, niet dan -O- Het is toch gewoon een synoniem, dus die opmerking van dat iemand niet op zit te letten is een beetje overdreven, niet?
 
Ik bedoelde die gene die achteruit reed, 't is maar net hoe je het opvat ;)

Dat kuipdeel is ongespoten zoals bij bijna alle Blackbirds. Je gelooft toch niet werkelijk dat ik een zijkuip aan zou bieden voor €10,-
 
Oh sorry, mijn excuses. Het is inderdaad even van hoe je het op vat. ;) Krijg je nou eenmaal als je met onaardige verzekeringsmaatschappijen in de kling ligt :X De kap die er nu op zit is licht beschadigd. Van die "schaamhaar" krasjes van de klinkers, maar wel een doorn in het oog. Probeer nu dus uit te vinden wat de beste optie is om deze weg te krijgen. Overspuiten of nieuwe kap :/
 
Nogal lang geleden maar ik probeer het toch... kuip deel rechts van de tank. Dat vlak liggende kapje dus van matzwart kunststof. Voor tien euro. Ziet dat er nog netjes uit en past he top een 2001 blackbird? Dan wil ik het van je overnemen svp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan