accu

lock

Die hard MF'er
5 jul 2004
605
0
Den Haag
ik was weer eens bezig met me intruder. (wat een klote klus het in elkaar zetten van zo'n ding) maar dat even terzijde.
ik wou me accu gaan aansluiten en ik denk laat ik hem eerst ff door meten. dit gaf nauwelijks iets aan op het scherm. dus ik de oplader van een maatje er op gezet en 24 uur laten staan.
dit had ook geen effect. ik neem aan dat hij stuk is.
nu zou ik graag willen weten wat voor soort accu ik het beste terug kan zetten. had namelijk op mijn R6 een gel accu. is dit beter?
en waar kan je voor weinig een accu kopen?

ik hoor graag van jullie

alvast bedankt
 
Ik heb een tweetal gel accu's gekregen van een maat van mij. Deze werden gebruikt om aggregaten mee te starten. Ik heb gewoon een andere accubak gemaakt.
Accu moet wel aan laadcapacitetit kunnen voldoen en voldoende startstroom kunnen leveren.

Ik heb geen idee wat een gel-accu kost, maar ze zijn wel een stukkie duurder dan een zuur-accu.
 
ik was weer eens bezig met me intruder. (wat een klote klus het in elkaar zetten van zo'n ding) maar dat even terzijde.
ik wou me accu gaan aansluiten en ik denk laat ik hem eerst ff door meten. dit gaf nauwelijks iets aan op het scherm. dus ik de oplader van een maatje er op gezet en 24 uur laten staan.
dit had ook geen effect. ik neem aan dat hij stuk is.
nu zou ik graag willen weten wat voor soort accu ik het beste terug kan zetten. had namelijk op mijn R6 een gel accu. is dit beter?
en waar kan je voor weinig een accu kopen?

ik hoor graag van jullie

alvast bedankt


Een gel accu is op zich wel beter, of in ieder geval minder onderhoudsgevoelig, maar dan ga je ook richting de 125 euro. Voor een onderhoudsarme accu meer richting de 80/90. Een tip; ga niet op zoek naar de goedkoopste accu, maar naar een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het heeft geen zin om een tsjing-tsjeng-wong-accu te kopen, dat is uiteindelijk duurkoop. Gewoon een goede Yuasa of Varta kopen, heb je veel meer plezier van! Succes!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan