vage zijkap

weed

Die hard MF'er
22 jun 2006
607
0
roosendaal
ik ben weer eens kreatief geweest en heb mijn zijkap verandert
wiet blad gedroogd matblanke lak er opgespoten wietblad er op gelegt en weer gespoten
het is best goed gelukt maar de blanke lak was op nu ga ik het op en nieuw doen
en op al mijn zijkapjes en als ik een nieuwe benzinetank heb ook op mijn tank
dus als iemand toevalig een tank heeft voor een vs700 intruder hoor ik dat graag
full
 
5 gram is gedoogt en zo`n bladje weegt 0,00000001 gram of zo dus ken ik nog maar door plakken
 
krijg de foto's er niet op maar koop de Big-twin maar eens daar staat jou motor in naam van de motor green devil
full
 
kijk die heeft smaak
de motor op zich vint ik niet mooi maar de wielen en forward control zijn supper :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y vet
 
Ik vind die motor werkelijk te triest voor woorden. Ik ben er nooit een fan van geweest om allerlei onnodig crap op een motor te bouwen (à la OCC) en als ik bouwers het woord "thema fiets" in de mond hoor nemen dan springen me de tranen in de ogen.
Daarbij vind ik het sneu hoe die polen wiet verheerlijken. Get a fucking life.
 
Ik vind die motor werkelijk te triest voor woorden. Ik ben er nooit een fan van geweest om allerlei onnodig crap op een motor te bouwen (à la OCC) en als ik bouwers het woord "thema fiets" in de mond hoor nemen dan springen me de tranen in de ogen.
Daarbij vind ik het sneu hoe die polen wiet verheerlijken. Get a fucking life.

hier in nederland gebeurt niet anders
en dat heeft niets met verheerlijken van wiet maar met iets wat je mooi vind
en deze motor is niet zo occ gehalte vind ik
 
hier in nederland gebeurt niet anders
en dat heeft niets met verheerlijken van wiet maar met iets wat je mooi vind
en deze motor is niet zo occ gehalte vind ik

Ik denk wel degelijk dat ze een statement willen maken en dat het een vorm van verheerlijking of rebels gedrag is. Als ze het gewoon mooi vonden zouden ze het niet zo overdrijven. In de jaren 60 was wiet miscchien rebels en cool, maar ik vind het enigzins achterhaald in 2007. En helemaal in Nederland, waar wiet net zo legaal is als een zak crocky chips.

En misschien ben ik de enige, maar ik vind die gefreesde wiet wielen, plaatje in zadel, forward controls en het kleurschema een erg hoog OCC gehalte hebben. Bah.
 
Terug
Bovenaan Onderaan