vage zijkap

Ik vind de fiets fuck.Zinker uit Polen voor mijn poeltje.Ik heb verder altijd graag een joint gerookt.
Ik voelde me er altijd lekkerder bij dan een pilsje.Voordeel is dat je geen kater hhebt en na een uurtje weer helder bent.Nadeel is dat een joint 7x zoveel kankerverwekkende troep bevat dan een sigaret.

Heb al 3 jaar geen sigaret of joint meer aangeraakt.
Gaat goed. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ja zo zie je maar ieder zijn smaak anders rijden we allemaal H-D van wiet plante
maar met alle respect voor de bouwers knap gemaakt en of je er nou wel of niet van houd het blijft een knap stuk werk
 
Geheel mee eens als je dan toch eens origineel wilt doen doe het dan op een andere manier.
En het ergste van alles het lulverhaal dat er bij verteld wordt. Meer een manier om die onzin te kunnen rechtvaardigen.
 
gewoon ieder in zijn ijgen waarde laten dat is het beste en weed mooi doen wat je leuk vind doe ik al 40 jaar bevald mij goed ;) ;) ;) ;)
 
oooh , dus ik zou ze ook snappen.
dat zou iji ook snappen

maare , blijft t bij die ene kap of komt er nog meer?


dat was om te proberen
de rest moet nog maar eerst blaadjes drogen
en matte blankelak halen er moet best veel op gespoten worden
 
gewoon ieder in zijn ijgen waarde laten dat is het beste en weed mooi doen wat je leuk vind doe ik al 40 jaar bevald mij goed ;) ;) ;) ;)

juist(bijna) iedereen in zijn/haar waarde laten
en doen wat je wil doen
doe ik ook AL 36jaar en bevald mij ook goed :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
knukkel ik geef je groot gelijk, maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van..... laat een ieder lekker doen waar hij zin in heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan