Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 28

volgorde van de startpostpiccies

  • op kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • op kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 14 33,3%
  • zonder kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • zonder kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 1 2,4%
  • kan mij het bommen als ik er maar in sta

    Stemmen: 21 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.gsm.be

ze zitten daar onder de belgische adviesprijs (www.kawasaki.be) dus ze kunnen in principe doen met de prijs wat ze willen...

Aha ok. Inderdaad ja, heb ik gezien op hun Kawa-introductieshow, daar is ook bovenstaande foto van Z750 genomen door mij. :)
En deze hieronder ook.
full
 
zondag ga ik naar de beurs, heb de nieuwe zedjes al een paar keer gezien maar ik vind de oude veel mooier.

hier ook een pick dan
full
 
..... maar ik vind de oude veel mooier.

:W ook net terug uit utrecht en eens goed om, over & onder de nieuwe Z gekeken. Vindt het oude model toch mooier, met name de tellerunit & koplamp. Maar van het kontje van de nieuwe Z wordt ik ook niet echt wild. De nieuwe Hornet heeft trouwens wel wat Kawasaki trekjes :Y

Heb alleen Fulleke nog ff kort gesproken, maar hij was alweer op weg naar de uitgang.
Verlanglijstje kunnen halveren vandaag, paar alpinestar laarzen en een PCIII aangeschaft. Was nog geen map beschikbaar dus binnenkort nog naar Tiel (of Oss??).

Ga Lama gezocht kijken :W
 
Zo, ik ben er weer even. Eerst nog ff met m'n broer meegeweest, toen naa huis, 20.30 gegeten, toen gedoucht en nu even achter de pc. Moet snel zijn want vrouwtje komt zo thuis van de beurs. Zal kijken of ik een paar foto's erop kan gooien, anders wordt het waarschijnlijk pas zondag.

(zal wel veel gaan posten want ik weet niet hoe ik meerdere foto's in een bericht krijg. Komt nog wel)
 
By the way; ik heb een fantastische dag gehad. Nodige forumleden gezien en dus ook nog een paar gemist. Bij thuiskomst pas in de gaten dat ik Bart en Dion niet op de foto heb gezet...SORRY! '(

full
 
:W ook net terug uit utrecht en eens goed om, over & onder de nieuwe Z gekeken. Vindt het oude model toch mooier, met name de tellerunit & koplamp. Maar van het kontje van de nieuwe Z wordt ik ook niet echt wild. De nieuwe Hornet heeft trouwens wel wat Kawasaki trekjes :Y

Heb alleen Fulleke nog ff kort gesproken, maar hij was alweer op weg naar de uitgang.
Verlanglijstje kunnen halveren vandaag, paar alpinestar laarzen en een PCIII aangeschaft. Was nog geen map beschikbaar dus binnenkort nog naar Tiel (of Oss??).

Ga Lama gezocht kijken :W


dat viel me ook op bij de hornet.....

Geslaagde beurs voor je duZ

hmmm ik heb niks gekocht, gebeurt me anders nooit..... wel ff bij aantal leveranciers staan ouwe hoeren over hebbedingetjes.... toen ik met bohica stond te praten, kocht mijn kameraad ff setje laser dempers voor zijn motor...

ik vind die selfmade fietsen wel erg gaaf hoor? Hiermee bedoel ik niet de streetfighters maar echt die motor met extreem grote wielen enzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan