Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 28

volgorde van de startpostpiccies

  • op kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • op kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 14 33,3%
  • zonder kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • zonder kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 1 2,4%
  • kan mij het bommen als ik er maar in sta

    Stemmen: 21 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Op de beurs gesproken met Mark, een vertegenwoordiger van Kawa; hij zei dat de verhalen over late levering allemaal flauwekul zijn. Ze beginnen gewoon in maart met uitleveren maar omdat er zo'n grote vraag schijnt te zijn (vooral Italie schijnt de Z-etjes fors in te slaan) kunnen ze niet in een klap aan de eis voldoen. Het zal dus deels in fases gaan gebeuren.

Dus vrees niet; alles sal reg kom.

*O*
 
Zie mijn naam voorbijkomen in het kader van die belofte voor de custom tachoschijven.
Hier een afbeelding van degene die ik voor mezelf nog weleens snel in elkaar heb gezet.

[afbeelding]

Als ik nu eens voorstel om ze voor de 1 april meeting gereed te hebben.
Hebben jullie nog ruim de tijd om eventueel zelf een ontwerpje te fabriceren. En heb ik nog ruim de tijd om acher de schermen alles administratief gezien op orde te krijgen.
Moet ook nog een telerplaat uit een Z1000 inscannen en exact overtekenen zodat alles precies netjes past.

Als je geen eigen ontwerp hoeft te hebben maar gewoon een effen kleur

Zwart
Grijs/zilver
Groen
Rood
Oranje
Blauw
Of iedere willekeurige andere kleur
Kun je dat gewoon aangeven in dit topic.
Zorg ik ervoor dat groen ook echt 'kawagroen' is ipv donkergroen.


Voor de creatievelingen onder ons hierbij nogmaals de templates van de Z750 (de Z1000 volgt in de loop van de week) in .PDF

Template tacho Z750 in PDF
http://www.vankruiningen.nl/niels/tacho_zet750.pdf

Ze worden digitaal geprint dus je hebt geen beperkingen qua kleuren, verlopen en mogelijkheden.

De ontwerpen kunnen zowel vector- of pixelgebaseerd aangeleverd worden.
Voor vector geld opgemaakt in Adobe Illustrator met eventuele afbeeldingen ingesloten en fonts omgezet naar lettercontouren.

Voor pixel gebaseerd ontwerpen (Photoshop enz) geld een resolutie van tussen de 200 en 300 dpi om een scherpe afdruk te kunnen garanderen. Dus je afbeelding moet zo rond de 1000 en 1500 pixels breed en hoog zijn.

Ontwerpen kunnen gemaild worden naar het emailadres uit mijn profiel.
Nelis, vriend..perfect. Ik ga proberen creatief te worden en u hoort van mij.... :}

En om de hollandse kant in mij even voorrang te geven; Wat maak ik naar je over? Of af rekenen op 1 april? :}
 
nope, is de lijn van de campagne voor de werknemers, ik doe de opdrachtgevers en de totsle communicatielijn, maar we zien mekaar 1 april toch?
Fulco; je was koud weg bij de beurs, komen we een hoek om en wat zien we daar??
Een partij Schubert helmen, concept, S1......het leek wel een muur, zo hoog stonden ze opgestapeld.

Maar ja, jij was er niet meer..... :N 8-)
 
Fulco; je was koud weg bij de beurs, komen we een hoek om en wat zien we daar??
Een partij Schubert helmen, concept, S1......het leek wel een muur, zo hoog stonden ze opgestapeld.

Maar ja, jij was er niet meer..... :N 8-)
die had ik volgens mij al wel gezien hoor... maar ik was op zoek naar de J1, de nieuwe jethelm van Schubert, en die was nergens te vinden...
maar toch bedankt voor het kijken hoor... ouwe stripper ! ;) :o

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan