Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 28

volgorde van de startpostpiccies

  • op kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • op kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 14 33,3%
  • zonder kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • zonder kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 1 2,4%
  • kan mij het bommen als ik er maar in sta

    Stemmen: 21 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind die selfmade fietsen wel erg gaaf hoor? Hiermee bedoel ik niet de streetfighters maar echt die motor met extreem grote wielen enzo
klopt als je bv. de violator ziet. :9~
alleen is ervolgens mij niet mee te rijden.
de voorvork staat zo extreem schuin en dan nog zo'n slof achter.
maar voor de looks staat het toppie.
 
Sutra.... :?
Excuses...
25 jaar is echt te jong voor Alzheimer, maar sommige dingen ontschieten me gewoon...

Was wel enorm verheugd dat er een echte MotoGP2006 Kawa op de Akrapovic stand stond.
Even flink er op los geklikt voor wat detailopnames voor MotoGP Zetje... :9~

Ik zie 'm al helemaal staan in mijn gedachten... Kwam er ook vanmiddag achter dat al het zwart aan die fiets gewoon carbon is ipv gewoon mat zwart... Als je het doet moet het wel goed zijn natuurlijk....

Ik heb voorlopig wel genoeg teken- en plakwerk de komende weekenden...
Maar met een beetje geluk moet het voor april wel lukken...

edit: heb alles nog eens kritisch bekeken, maar kan nog niet verbeteren geloof ik zonder een grote zak geld mee te nemen... Die nieuwe zeds hoeven iig niet, zou ik nog eerder voor een Superduke gaan... Of over een paar jaartjes misschien Fulleke wel achteraan met een K1200R ofzo...
 
Laatst bewerkt:
Aankomende Z-etters en Z-etterinnen *O*


supathaifly
mr_willes
JDB
Nick1966

Zow netjes hoor, sta er gewoon al tussen *O*

099835952a8dc09477e562f71ee0b52e

zwarte cilinder? Is dat nu standaard bij de Z1000? En ik mag er voor mijn 750 een paintjob voor betalen B|
 
Nog wel een vraagje na vandaag...
Die mooie Pazzo hendels passen dus wel op de Z1000 maar niet op de Z750.

Iemand een mooi zwart alternatief die een beetje op die korte versie van Pazzo lijkt voor de Z750?
 
Zow netjes hoor, sta er gewoon al tussen *O*zwarte cilinder? Is dat nu standaard bij de Z1000? En ik mag er voor mijn 750 een paintjob voor betalen B|

in deel 27 ook al hoor,dus de credits zijn voor Mr T :P
 
By the way; ik heb een fantastische dag gehad. Nodige forumleden gezien en dus ook nog een paar gemist. Bij thuiskomst pas in de gaten dat ik Bart en Dion niet op de foto heb gezet...SORRY! '(

[afbeelding]

Heb je duckman ook ?

Zijn we ff mee kennis wezen maken bij Verheul kleding. hij had het flink druk })


:)
 
Halllloo....ik ben dr ook weer in deeltje 28 *O*

Heb ook de nieuwe Z1000 gezien Donderdag en...ja,ik vind hem best mooi!
Vooral de tank vind ik echt supergaaf geworden :Y ...mooi bol :9~

Over een weekje komt de Zet weer uit het vet...Dan post ik wel een fotootje van mij OP de Zet voor in de beginpost. :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi,

ik heb net nog ff met mijn dealer gebeld en die zegt dat mijn nieuwe Z750 nog steeds in maart geleverd word! :) Ik ben benieuwd want een dame van de importeur die ik een paar weken geleden belde zei dat het april of mei kon worden :? .
We zullen zien en het liefst zo snel mogelijk ;) .
 
@Maestro:ga zeker proberen te komen op de meet.

voor iedereen,is er niemand die die site nog weet met de chroom velgen?(is voor maat van mij)
 
Hoi hoi,

ik heb net nog ff met mijn dealer gebeld en die zegt dat mijn nieuwe Z750 nog steeds in maart geleverd word! :) Ik ben benieuwd want een dame van de importeur die ik een paar weken geleden belde zei dat het april of mei kon worden :? .
We zullen zien en het liefst zo snel mogelijk ;) .

de Dealer heeft gelijk! (Hopen we :) )


@???????; heb net PCIII ff aan de PC gehangen en zo uit de doos zit er map in voor duits model met standaard uitrusting. Ik zag op de site dat er ook een map is voor het europese model. Nu is een duits model ook europees :) weet iemand het verschil?
 
Ik ga niet naar de beurs want ik ben al naar Motornewz, GSM in Beringen(B) en de motorsalon in Brussel geweest. Mijn nieuwe Z750 heb ik al in december besteld en daar wacht ik op en laat hem standaard leveren. Veranderingen doe ik op het gemak als er wat meer spulletjes voor de nieuwe Z op de markt zijn.
Voor de degenen die nog wel gaan, veel kijk en :9~ genot.
 
''''He kwazed, waar heb jij deze kapjes vandaan??''''

hey wally z750', ik heb de kapjes van de z1000 gekocht en deze aangepast voor mijn z750
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan