Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 28

volgorde van de startpostpiccies

  • op kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • op kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 14 33,3%
  • zonder kleur en de 750 eerst

    Stemmen: 3 7,1%
  • zonder kleur en de 1000 eerst

    Stemmen: 1 2,4%
  • kan mij het bommen als ik er maar in sta

    Stemmen: 21 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gruezi aan alle nachtbrakers!

Nieuw deeltje! *O* Jullie (ja jullie, want ik draag de laatste tijd niet zo veel bij) Zetta's houden de eer hoog want WE staan bijna altijd bovenaan de topiclijst :Y

Ik ben in poser mood en in dit deeltje is er bar weinig zilver te vinden en omdat het echt begint te kriebelen bij me dan maar even een pic:

[afbeelding]

Ik blijf het gewoon een g**le foto vinden 8-)


Is ook een hele .ei.. foto, vind alleen de poser mood een beetje kort duren ;)
 
O, en...nieuwe 1000 niet zo mooi als oude 1000 dus dit jaar niks nieuws kopen!
Ik ga nog wel een keer de Gsxr-750 K7 berijden dit jaar!! :9~
 
goede avond allemaal,

ik ben vandaag de hele dag op de beurs geweest wat een rotzooitje :P maargoed dus een en andere gekocht onder andere een nieuwe helm van shoei zie foto niet echt goeie foto maargoed. verder was ik opzoek naar alpinestar laarzen maar deze waren helaas niet meer in de juiste maat te verkrijgen dus ik haal ze wel bij de lokale dealer. wat een drukte trouwens. ik post gelijk maar een paar foto's

ciao!
full
 
:W :W :W hoi allemaal in dit nieuwe deel :W :W :W

Ben vrijdag in Utrecht geweest, heb en linne (all weather) broek kunnen scoren en een paar nieuwe laarzen....Binnen budget. *O* *O* *O*

kan er weer een paar jaar tegen. *O*
morgen worden ze ingeweid.
 
goede avond allemaal,

ik ben vandaag de hele dag op de beurs geweest wat een rotzooitje :P maargoed dus een en andere gekocht onder andere een nieuwe helm van shoei zie foto niet echt goeie foto maargoed. verder was ik opzoek naar alpinestar laarzen maar deze waren helaas niet meer in de juiste maat te verkrijgen dus ik haal ze wel bij de lokale dealer. wat een drukte trouwens. ik post gelijk maar een paar foto's

ciao![afbeelding]
:9~ helm.
 
Ik ook........die zouden ze van mij best met een 1000 blok er onder mogen uitbrengen.
Wie weet?

@Fulleke: Antwan werkt ook bij ons inderdaad.......kom jij 2 april ook naar ons om de jaarmodellen feestelijk te bekrachtigen?
nope, is de lijn van de campagne voor de werknemers, ik doe de opdrachtgevers en de totsle communicatielijn, maar we zien mekaar 1 april toch?
 
Om een beetje het overzicht te bewaren moeten degene die interesse hebben in tachoschijf hieronder hun gegevens even invullen. Zo heb ik meteen overzichtelijk wie wat waar enz...
Als iedereen dan de bovenste reactie qoute op de bericht quote moet het goedkomen zo heb ik bedacht...

Naam: Nelis00
Type: Z750
Soort: eigen ontwerp / of kleur specificeren

Crawl
Z1000
Eigen ontwerp
Straycat
type:Z750
soort:zwart
 
of zetjes op datum van aanmeldig hier.
kan je zien wie hier het langst komen. :Y



muis, ad, fulleke, meastro, z-crew, knutsel en brinz zijn de ouwe hap hier.
waren er bij met de eerste Z meeting .
volgens mij vergeet ik er nog een paar.
dit waren ze... maar bij het verzamelpunt was Arckira er bijvoorbeeld ook al, maar die reed toen niet mee...

full
 
goede avond allemaal,

ik ben vandaag de hele dag op de beurs geweest wat een rotzooitje :P maargoed dus een en andere gekocht onder andere een nieuwe helm van shoei zie foto niet echt goeie foto maargoed. verder was ik opzoek naar alpinestar laarzen maar deze waren helaas niet meer in de juiste maat te verkrijgen dus ik haal ze wel bij de lokale dealer. wat een drukte trouwens. ik post gelijk maar een paar foto's

ciao![afbeelding]

Mooie helm heb je gekocht :9~
 
ben ook zaterdag naar de beurs geweest ,was best wel druk ,alleen hetgeen wat ik zocht niet gevonden. wel heel veel helmen en kleding
maar rizoma stuff ,niet gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan