Linker vorkbeen UPSD GSX-R1000 K5/K6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joe Tosh

MF veteraan
23 feb 2003
5.941
3
Past ook in een GSXR 1000 K3/K4, en mogelijk ook in 600/750's met radiale klauwen

In prima staat, voorvork 3000 km gebruikt.
Staat 100% recht en is net gereviseerd met nieuwe keerringen en nieuwe olie volgens specificaties.
Wel beschadiginkje bovenaan van clip-on (zie foto) Onzichtbaar bij montage.

Prijs: 250 €



full
 
Laatst bewerkt:
Hmm, kwam ik vandaag nog tegen in de garage...
 
Laatst bewerkt:
met al het respect, maar ik heb een tijdje terug 2 vorkbenen verkocht voor dezelfde prijs. ook usd, ook radiaal, ook modern (kawasaki ninja 600 2004) en ook helemaal top, zonder krassen!

ik denk dat je die heel lang in de garage zult tegenkomen!

kick
 
met al het respect, maar ik heb een tijdje terug 2 vorkbenen verkocht voor dezelfde prijs. ook usd, ook radiaal, ook modern (kawasaki ninja 600 2004) en ook helemaal top, zonder krassen!

ik denk dat je die heel lang in de garage zult tegenkomen!

kick


verkopen voor zeer weinig is een makkie ja,
voor normale prijs is gewoon wat lastiger omdat iedereen op zn centen zit en bang is om maar iets teveel te betalen, en als het niet in de weg ligt, laatm aar lekker liggen dan.
 
Laatst bewerkt:
met al het respect, maar ik heb een tijdje terug 2 vorkbenen verkocht voor dezelfde prijs. ook usd, ook radiaal, ook modern (kawasaki ninja 600 2004) en ook helemaal top, zonder krassen!

ik denk dat je die heel lang in de garage zult tegenkomen!

kick

:^ @ Nelisd
Wou ik net zeggen, dan heb je te goedkoop verkocht |(

Ligt idd niet in de weg.
Dit is ook niet iets wat ik ga verkopen als ik plots een belachelijk lage prijs vraag.

Als daarentegen morgen een kerel met zijn gixxer onderuit gaat of ergens opknalt en 1 kapot vorkbeen heeft, dan zal ie hiermee wél goedkoop geholpen zijn tov de complete vorken die gewoonlijk verkocht worden (en dan meestal niet voor 250€).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan