Hyusong Trend-Killer gezien op MBU?

Hyusung trendkiller; gezien? mooi?

  • Prachtig!!

    Stemmen: 5 31,3%
  • mooi, maar koop liever 2de hands bekend merk.

    Stemmen: 1 6,3%
  • Lelijk!!

    Stemmen: 6 37,5%
  • Niet gezien, maar lijkt wel leuk.

    Stemmen: 1 6,3%
  • Niet gezien, moet er ook niks van hebben.

    Stemmen: 2 12,5%
  • Deze hele poll doet me weinig ;)

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
417
0
Lelystad
Goedemorgen,


Nou was ik aan het rondsnuffelen op de beurs gisteren, zie ik ineens een best stoer chopper model. Das op zich niet zo bijzonder op een motorbeurs, maar deze stond op de Hyosung stand!! :?

Bleek een bestaand model van Hyosung te zijn, welke op zeer mooie wijze was omgebouwd.Heb helaas even geen foto bij de hand,
maar vrij dik achterwiel, heel kort achterspatbord, leuk chroom her en der. Torretje schijnt een doorontwikkeld Suzuki 650cc torretje te zijn.

Hebben jullie deze ook gezien?
Wat vonden jullie ervan?
(misschien kan iemand even wat foto's hier plaatsen, google geeft bij zoeken op Hyosung trendkiller wel afbeeldingen).
 
Goedemorgen,


Nou was ik aan het rondsnuffelen op de beurs gisteren, zie ik ineens een best stoer chopper model. Das op zich niet zo bijzonder op een motorbeurs, maar deze stond op de Hyosung stand!! :?

Bleek een bestaand model van Hyosung te zijn, welke op zeer mooie wijze was omgebouwd.Heb helaas even geen foto bij de hand,
maar vrij dik achterwiel, heel kort achterspatbord, leuk chroom her en der. Torretje schijnt een doorontwikkeld Suzuki 650cc torretje te zijn.

Hebben jullie deze ook gezien?
Wat vonden jullie ervan?
(misschien kan iemand even wat foto's hier plaatsen, google geeft bij zoeken op Hyosung trendkiller wel afbeeldingen).

Zag de stand van Hyosung maar ben er met een grote boog omheen gelopen :P
 
dat was ook mijn opzet, maar door stom toeval toch te dicht bij de stand gekomen en zag daar dit chopper model. En kon niet anders dan heel voorzichtig zeggen dat ik het een super ding vond.
Enige jammere ius her en der het Hyosung logo, maar daar moet wat op te vinden zijn.
 
http://home.wanadoo.nl/cattier/Hyosung/Aquila-650.jpg


http://www.hyosung-motors.de/gv650c.htm
 
Laatst bewerkt:
carbabe_01.jpg


Niks mis met bijv. dit model... met de motor ook niet.
Ziet er een beetje uit als design van 10 jaar geleden.


Aquila-650.jpg


Dit wringt een beetje kwa verhoudingen.
 
Laatst bewerkt:
maar het gaat dus om een aangepaste versie van die chopper. een dikkere uitvoering waarvan foto's in het linkie wat ik net poste. Krijg alleen die twee foto's hier niet online.
 
ik vind zowel de originele als verbouwde lelijk :z heb hem inderdaad zien staan, in het echt is hij iets mooier dan op de foto, maar het oogt imho niet
 
haha, ok. bedankt.

Dat is m ja.
Ik vind het best een dik dingetje. Dik achterwiel, mooie tank vorm. De algehele bouw vind ik wel mooi.
Maar kan me ook voorstellen dat mensen er niet al te enthausiast over zijn ;)
 
Poormans V-rod? haha, ja idd. maar dat vond ik eigenlijk ook wel de grap; ik wil wel een chopper, maar zal er waarschijnlijk nooit echt veel op rijden. Ben meer een persoon voor een sportmotor. Vandaar dat ik het wel geinig vind dat ik dan toch met krap budget een nieuwe chopper kan kopen. Een V-rod zou denk ik net iets teveel van het goede zijn, aangezien ik er misschien wel praktisch nooit op rijd.

Het blok schijnt doorontwikkeld SV650 blokje te zijn.
 
Poormans V-rod? haha, ja idd. maar dat vond ik eigenlijk ook wel de grap; ik wil wel een chopper, maar zal er waarschijnlijk nooit echt veel op rijden. Ben meer een persoon voor een sportmotor. Vandaar dat ik het wel geinig vind dat ik dan toch met krap budget een nieuwe chopper kan kopen. Een V-rod zou denk ik net iets teveel van het goede zijn, aangezien ik er misschien wel praktisch nooit op rijd.

Het blok schijnt onderontwikkeld SV650 blokje te zijn.


hmmm als low-budget is het idd wel grappig :Y maar toch blijft het een Hyosung he :+ vaak moeilijk aan onderdelen te komen en relatief veel onderhoud nodig, althans dat zijn de meest gehoorde verhalen
 
trendkiller?? gewoon een goedkope V-rod rip-off... :r en de V-rod is al niet mooi...

Ben blij dat ik die gemist heb op de beurs, ik had het er trouwens toch al met 1,5uur gezien.. wat een fucking tupperware-party...zonde van m'n geld...
 
trendkiller?? gewoon een goedkope V-rod rip-off... :r en de V-rod is al niet mooi...

Ben blij dat ik die gemist heb op de beurs, ik had het er trouwens toch al met 1,5uur gezien.. wat een fucking tupperware-party...zonde van m'n geld...
mijn ega stond daar met een standje van haar werk (tt-baan) dus ik had een vrijkaartje, anders was ik helemaal niet gegaan...

bij de ingang schrok ik me al dood, allemaal van die zware grefo's, ik dacht eerst dat ik niet goed zat maar er was blijkbaar ook iets bijbels te doen ofzo...als je veel van die gasten bij elkaar hebt ruik je ze gewoon, motteballen....blaaaarghhh...
 
mijn ega stond daar met een standje van haar werk (tt-baan) dus ik had een vrijkaartje, anders was ik helemaal niet gegaan...

bij de ingang schrok ik me al dood, allemaal van die zware grefo's, ik dacht eerst dat ik niet goed zat maar er was blijkbaar ook iets bijbels te doen ofzo...als je veel van die gasten bij elkaar hebt ruik je ze gewoon, motteballen....blaaaarghhh...


wat zijn we weer vriendelijk :N



wel jammer van alle tupperware ja, of beter gezegd; jammer van het tekort aan niet-tupperware, maar heb er wel veel plezier gehad. Lange dagen, maar erg gezellig :Y
 
Ben er nog niet uit of ik 'm mooi vindt, dat verbouwde ding
Denk dat ik er ook niet uit zal komen
"apart" is een goede omschrijving O-)
 
wat zijn we weer vriendelijk :N
geloof me jonge, als je elk weekend belaagd wordt door horden stomdronken kaffers uit Staphorst (en niet een kein beetje grefo ofzo) die zich thuis keurig inhouden maar 5km in meppel de beest uithangen dan ben je snel klaar met dat volk hoor...
1539.gif


als je op maandag het plaatselijke sufferdje doorneust lees je ook altijd alleen maar over Staphorsters die of dronken reden of knokpartijen begonnen, alleen maar ellende met die lui...

ik reed vroeger nog wel eens "dames" rond voor een hoerekeet hier, op zondag, na kerktijd af en aan naar staphorst, scheinheiligen...
 
Laatst bewerkt:
geloof me jonge, als je elk weekend belaagd wordt door horden stomdronken kaffers uit Staphorst (en niet een kein beetje grefo ofzo) die zich thuis keurig inhouden maar 5km in meppel de beest uithangen dan ben je snel klaar met dat volk hoor...[http://smile.smilies.nl/1539.gif (afbeelding)]

als je op maandag het plaatselijke sufferdje doorneust lees je ook altijd alleen maar over Staphorsters die of dronken reden of knokpartijen begonnen, alleen maar ellende met die lui...

ik reed vroeger nog wel eens "dames" rond voor een hoerekeet hier, op zondag, na kerktijd af en aan naar staphorst, scheinheiligen...


:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan