gelul over vanalles behalve die XS400

Al

permban
10 jun 2004
1.105
0
full


Duidelijk?
 
ha fijn.....


nou nou het is toch wat he tegenwoordig met die telefoonrekeningen..

Iemand trouwens nog dochters in de aanbieding? Floris staat een beetje droog geloof ik..
 
_O- _O- _O- goed bezig Al, krijg ik ook niet meer op m'n flikker als ik offtopic ga ;)

@Floris:
Ik hoor het wel als de koffie lauw staat
Altijd, sufferd, maar ik bedoelde niet mijn post. Lees die post van Smiling Pitbull nog maar eens door, die begint de smaak aardig te pakken te krijgen. Ik ben al lang ratbekeerd...
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- goed bezig Al, krijg ik ook niet meer op m'n flikker als ik offtopic ga ;)

@Floris:Altijd, sufferd, maar ik bedoelde niet mijn post. Lees die post van Smiling Pitbull nog maar eens door, die begint de smaak aardig te pakken te krijgen. Ik ben al lang ratbekeerd...

Smiling Pitbull schreef:
omg...










-O- :? :o
 
de klas uitgekickt en daarna op de gang lekker verder ouwehoeren....
doet me aan m'n werk denken, dit topic :Y
 
de klas uitgekickt en daarna op de gang lekker verder ouwehoeren....
die opleiding heb ik ook gedaan !!!!

kun je heel goed marktkoopman mee worden....

kom je de directeur van je ouwe school tegen in zien suzuki alto, rij je hem bijna dood (geheel per ongeluk uiteraard) met je veuls te dikke zwarte terreinwagen waarop de man zegt "zo, het is toch nog goed met je gekomen".....uiteraard dildo, beter dan het met jou ooit zal gaan....get a life...
_O-
 
Laatst bewerkt:
die opleiding heb ik ook gedaan !!!!

kun je heel goed marktkoopman mee worden....

kom je de directeur van je ouwe school tegen in zien suzuki alto, rij je hem bijna dood (geheel per ongeluk uiteraard) met je veuls te dikke zwarte terreinwagen waarop de man zegt "zo, het is toch nog goed met je gekomen".....uiteraard dildo, beter dan het met jou ooit zal gaan....get a life...
_O-

Pfff, bij mij kwam sprak de directeur bij de diploma-uitrijkinghandjes-geef-ronde 'We konden het niet altijd goed vinden, maar even goede vrienden' :r Ben zo door gelopen, mafkees met z'n grevo-plofkop
 
euh... bedankt voor 't aanbod, maar ik ff niet.... gisteren iets teveel biertjes gehad... dacht dat ik brak was vanwege de kater, maar volgens mij is de hoeveelheid gerstenat nog steeds niet helemaal verwerkt.
maar 's een tijdje dood op de bank gaan liggen, kijken of het over gaat... B|

bij mij op de opleiding waren ze blij toen ik eindelijk afstudeerde... 5 jaar lang structureel overal tegenaan geschopt... })
 
Laatst bewerkt:
euh... bedankt voor 't aanbod, maar ik ff niet.... gisteren iets teveel biertjes gehad... dacht dat ik brak was vanwege de kater, maar volgens mij is de hoeveelheid gerstenat nog steeds niet helemaal verwerkt.
maar 's een tijdje dood op de bank gaan liggen, kijken of het over gaat... B|

bij mij op de opleiding waren ze blij toen ik eindelijk afstudeerde... 5 jaar lang structureel overal tegenaan geschopt... })

Koffie dan maar?
Ja doe maar
binnenkort
 
Terug
Bovenaan Onderaan