Honda CB-1 (Schade) €550

Status
Niet open voor verdere reacties.
:? Zou je niet ff wachten, tot wat de schouwing cd schade-expert oplevert?

Ik denk eerlijk gezegd dat je makkelijk meer geld kunt halen uit je motor. :Y



Ziet er in mijn ogen namelijk zekers niet uit als een wrak. Als frame/voorpoten/wielen/blok allemaal in orde is istie toch op zeker voor een beperkt bedrag weer goed rijdbaar te maken. :Y


(Blijft je eigen beslissing uiteraard, just my 2 cts.) ;)
 
:? Zou je niet ff wachten, tot wat de schouwing cd schade-expert oplevert?

Ik denk eerlijk gezegd dat je makkelijk meer geld kunt halen uit je motor. :Y



Ziet er in mijn ogen namelijk zekers niet uit als een wrak. Als frame/voorpoten/wielen/blok allemaal in orde is istie toch op zeker voor een beperkt bedrag weer goed rijdbaar te maken. :Y


(Blijft je eigen beslissing uiteraard, just my 2 cts.) ;)
Het is geen wrak, maar er zit wel schade aan... Schade-rapport is al gemaakt, dus mocht de tegenpartij gevonden worden dan staat dat ook allemaal al op papier. Natuurlijk is de kans dat ze hem vinden nihil.

Ik heb de ruimte gewoon niet, en ik wil wel graag weer wat te berijden hebben. Eer dat de motor verkocht is zijn we ook weer een paar weken verder waarschijnlijk, dus ik heb hem bij deze te koop gezet. Ik snap je reactie ;)

Verder, over de waarde van het ding: frame, wielen en blok zijn OK, maar het ding heeft sowieso al wel een hoop puntjes hoor:

- 67.000 MILES gelopen
- Linker voorvorkpoot klein beetje lek
- Voorband gaat nog, maar niet lang meer
- Voor en achter moeten de remblokken vervangen worden

En dan sinds de klapper:
- Clipons hebben geen spiegelbevestiging meer
- Tellers kapot
- Koplamp kapot
- Achterkant en voorspatbord hebben krassen
- Linker knippers afgebroken

En als je ziet waarvoor CB-1'tjes van eigenaar wisselen op Marktplaats bijvoorbeeld, dan denk ik niet dat ik veel meer kan krijgen voor deze CB1...
 
Laatst bewerkt:
Balen joh...gelukkig dat je zelf er goed vanaf gekomen bent, zonder de lantarenpaal te raken. Het begint toch bijna een trend te worden...Audi-bestuurders die motorrijders van de weg afrijden. :N -O-
Succes met de afwikkeling.
 
Ik neem mijn woorden terug... O-)



m'n vrouw heeft serieus interesse, om em als opknappertje te adopteren



kan ik je vanavond bellen?
Haha, zeggen dat 'ie duurder kan, en zelf willen overnemen :P

Wat mijn betreft kun je me vanavond gewoon bellen hoor! Tot vanavond spreeks?

Groeten,
Wietse
 
Laatst bewerkt:
1
Haha, zeggen dat 'ie duurder kan, en zelf willen overnemen :P
2
Wat mijn betreft kun je me vanavond gewoon bellen hoor! Tot vanavond spreeks?
Wietse
1
Wil niet zeggen dat ik ga overbieden. :N En is vrouwlief die interesse heeft, terwijl ik redelijk nuchter de techniek & onkosten denk te kunnen afwegen. ;)
(stond trouwens nog net een ietsje ander prijsverhaal toen ik reageerde & ik heb intussen beter bijgelezen in een ander topic en op je site)

Maar serieus, als ik em de moeite waard vind komen we uit de prijs wel uit. :Y

2
Zal ik doen.


het is trouwens ook een hele leuke zijspanfiets O-)

Hij wordt sowieso niet van mij, heb ik dus niks over te zeggen. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net even het een en ander nagekeken en weer een beetje opgeknapt. Ik had nog oude knippertjes liggen, dus die heb ik er op gezet. Knipperlichten doen het dus weer, en er zitten geen afgebroken knipperlichten meer op.

De koplamp leek gewoon enkel scheef te zitten, die heb ik even losgehaald en weer netjes vastgezet en nu zit hij gewoon weer helemaal recht. Verder heb ik het zand e.d. er overal afgeveegd.

Achter op het de kont zit, zag ik nu, wel een barst van een centimeter of 3. Oppervlakkig, maar hij zit er wel. In het koplamphuis zit er ook een van een centimeter ongeveer.

Verder zaten de spiegels niet aan de clipons, maar links aan de koppelingshendelhouder, en rechts aan het remvloeistof-reservoir. De beide spiegelbevestigingen zijn afgebroken. Linker-hendel-houder en rechts het remvloeistofreservoir vervangen kan dus geen kwaad.

De motor liep gewoon weer met 1 druk op de knop, dus motorisch lijkt het allemaal wel OK. Gelukkig zaten er valbeugels op.
 
leuk opknapprojectje, erg leuk fietsje zo'n 400....

jammer dat het een all season bike is.
veel roest etc etc.

maar wel een schopje voor dit fietsje :D
 
:Y


full

8-)

United Colors...



...by Honda. :9~
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan