Kleine update verbouwing

tom tailor

Banned user
13 mrt 2005
500
0
Leiden
Tijdje geleden al foto's neergezet van de verbouwing van de VT 600. Vandaag maar ff een updaatje:

Gestript: ( let ook op het werk op vierkante milimeter )


full
 
En nog een. Tank en de rest zijn al gespoten. Het is een mustang geworden. Traffic red met zwarte streep. Ben wel erg blij met m'n whitewalls.....gelukkig moest ik toch nieuwe banden... 8-)

full
 
Krijg je hem wel buiten met dat brede stuur door die enorme ruimte waar je hem in aan het bouwen bent?
 
Krijg je hem wel buiten met dat brede stuur door die enorme ruimte waar je hem in aan het bouwen bent?


Weer ff paar fotos, en als antwoord: natuurlijk.... :z Maar het werk aan het schuurtje achter die ik aan het uitbreiden ben ligt even stil, anders krijg ik hem straks niet meer naar buiten.. |(

Malletje voor zadel:

full
 
Zonder die homp plastic achterop lijkt het wel wat. Tenzij je zo'n dikke reet hebt ......
 
Ik zou idd. ook zeggen; al die frametroep boven je achterwiel eraf zagen; plastic in de grijze container; klein spatbordje op je achterbrug bevestigen (dus op je band); zweefzadeltje d'r op; violá!!! 8-)
 
Hij is redelijk af.....en het oude spatbord zit er weer op. Heb besloten om eind van dit jaar weer verder te gaan, dan een custom spatbord erop te zetten. ZAl een dezer dagen weer wat foto,s neerzetten.
Spatbord was inderdaad geen porum. Dank voor alle opbouwende kritiek... })
 
Eindelijk weer rijden...:-)...( op een chopper, bedoel ik, nu de Rat een beetje liefde geven..)

Is nog niet helemmal klaar, wacht nog op achterlichtje ( Hey, Savagepielk, schiet eens op...:-) en ben nog forward controls ana het maken ), maar goed:

third.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan