Nieuwe aanwinst

errug cool dingetje,en vertel eens wat zijn je plannen ermee???

Plannen genoeg!

Het rijwielgedeelte (frame, blok, wielen) wil ik in ieder geval zo laten, want de vorige eigenaar heeft dit perfect laten uitlijnen en het ding stuurt echt als een debiel!!!!! Echt een lichtgewicht gooi- en smijtfietsje. Het frame is ook mooi zoals het is verder niet aan prutsen, hooguit wat bevestigingslipjes ofzo.

Wel zijn er inmiddels staaaaaaaaapels bikebladen door gespit. Ik wil in ieder geval geen standaard klassieke bobber of chopper maken.. Wel vind ik de oud-Engelse stijl streetfighters erg gaaf (dus lichtgewicht hardtails met race-invloeden) of die eerste gele hardtail fighter van VG frames, mooi man! Misschien iets met een clip-on stuurtje en een racy koplamp? Ook bleef ik hangen bij een reportage over een ruige fiets van Twisted choppers, met zo'n weirdo puntige tank en dito spatborden enzo. Met het huidige MZ project zijn we ook zelf bezig met het bouwen van een tank, dus misschien ook doen voor GS chop? Verder wil ik een bruut-lompe uitlaat (kachelpijp), en invloeden uit Mad Max.

We zullen zien! Kan best zijn dan er morgen weer heel andere plannen zijn (misschien ga ik ‘m wel ombouwen naar een swingarm frame hahaha)

Eerst maar eens een tijdje rondrijden en zo langzaam aan onderdelen vervangen of ombouwen. Over een jaar ziet het ding er vast anders uit :-)
 
Laatst bewerkt:
net als bij mij eigenlijk dus, veel meer ideeen als motorfietsen en net zo veranderlijk als het weer in dit mooie landje...
rijwiel gedeelte ziet er zo ook erg goed uit dus daar zou ik zelf ook niets aan veranderen( enigste minpuntje voor mij zou zijn dat het een viercilinder is maar ja das persoonlijk)
ik ben beniewd!!!
 
Knap ding Floris :}

Volgens mij houd ik mijn ogen open of dicht op de verkeerde momenten -O- 8-)
 
Knappe actie Floris. Ziet er veel belovend uit en de plannen klinken ook interesting...
Ik heb hier nog een stel cherry bombs... Is dat wat?
 
net als bij mij eigenlijk dus, veel meer ideeen als motorfietsen en net zo veranderlijk als het weer in dit mooie landje...
rijwiel gedeelte ziet er zo ook erg goed uit dus daar zou ik zelf ook niets aan veranderen( enigste minpuntje voor mij zou zijn dat het een viercilinder is maar ja das persoonlijk)
ik ben beniewd!!!

Haha klopt
En ik vergat Dr Death uit Engeland nog te noemen als inspiratiebron :P
Ow, en iets met lammellen of louvers wil ik ook nog
enne...
enne...

Nou eerst maar 's het MZ project afronden en wat kilometers maken op deze chop :]
 
Laatst bewerkt:
Nee! Old Suzi's niet. Nieuwere Opel's daarintegen wel:

full


_O- :]
 
Ik denk, laat ik eens kijken wat harder is; de achterkant van een X5, of de plastic voorkant van een Vectra....


Gelukkig is'ie van mijn baas.
})
 
gerechtigheid !!

maar ik begrijp dat je weekend alweer begonnen is dus ? eikel
dan kom ik strax ff koffie leuten........
 
Isgoe, 'had je al gebeld maar ik begrijp dat je nog niet aangekleed genoeg bent om'm op te pakken?
 
nee, was gister jarig, moest ff uitslapen, ben er met een uurtje wel, eerst ff een paar bammen tot stront malen....
 
sssst, GEEN verjaardagstopic van maken, anders gaat een slotje erop |( |( |(

Bral, dus een dubbele gefeliciflapstaart, birthday en Zwolle....... :9 :9 :9
 
Ja, dat weet ik.

De NIEUWE AANWINST(en) van Bral wil ik wel zien :9

De eerste is natuurlijk 1 jaar erbij, wil weten waarbij! 8-)
De aanwinsten van Zwolle wil ik ook zien. })

Dus: Nieuwe aanwinst........... :} :}
 
de aanwist van zwolle is een hele hoop king-kerosin t shirts, cool spul.......

www.kingkerosin.com

maar bij mij veel goedkoper uiteraard...... :9

de rest is 1 jaar erbij , nu 38......
 
Laatst bewerkt:
Hee Floris,

Gave motor hoor!! Waar blijven de foto's?

Ik heb het snoertje van de dig. camera gevonden hoor, dus MadP. kan ze posten.

Heb je 'em al binnen in de woonkamer staan ;)

groetjes
 
Laatst bewerkt:
de aanwist van zwolle is een hele hoop king-kerosin t shirts, cool spul.......

www.kingkerosin.com

maar bij mij veel goedkoper uiteraard...... :9

de rest is 1 jaar erbij , nu 38......
Zeg ouwe, heb je het hele assortiment in verschillende maten of een beperkte collectie? En hoe-vééél goedkoper?
 
Terug
Bovenaan Onderaan