Geef mij maar Amsterdam 12!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

horney

MF veteraan
22 nov 2003
5.038
4
Amsterdam
de terrrasjes-editie!!! 8-)


full



deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
deel 11

*O* JAAAA, EN HIER GAAN WE WEER IN DEELTJE 12!!! *O*



Plaats ajb. bij je beginpost je leukste MFA foto uit den oude doosch..



MFA 'richtlijnen'
Ik wil de vrijheid van het motorrijden niet beperken, maar in het verleden is toch wel gebleken dan een paar richtlijnen over rijden in groepsverband nodig zijn,
dus bij deze:


- Stunten buiten de rijdende groep! Dus niet midden tussen de motoren wheely’s o.i.d. ajb. :N

- Voorrijder bepaalt de route, deze inhalen is op eigen risico. 8-)

- Hou je achterligger in de gaten, zie je die niet meer, dan stop je. Zo kunnen we nooit iemand kwijt raken.. :]

- De hekkensluiter (laatste) geeft evt. seintje aan de voorrijder dat groep compleet is. :W

- Haak je af, laat het dan even weten, dan zoeken we tenminste niet naar iemand die allang weer thuis zit. |(

- Mocht het toch gebeuren dat de groep uit elkaar valt, wacht dan bij de eerstvolgende kruizing.
Heb je een afslag gemist, rij dan terug naar het punt waar iedereen het laast bij elkaar was en zorg dat je daar veilig kan wachten. :Z

- verder is iedereen natuurlijk verantwoordelijk voor zijn of haar eigen (weg)gedrag :)


en nog een handige link voor mensen die geen of weinig ervaring hebben met rijden in groepen ;)



verder wens ik ons allen heel veel plezier deze zomer met veel gezamelijke en veilige kilometers!
 
Laatst bewerkt:
dit vind ik wel een leuke..


full




(nu snel naar m'n werk, want ik ben al veel te laat :X ) tot zo!
 
Laatst bewerkt:
x1pjzF2-RYhxRWSpggOgnEJb1beW4X8Ujo-ykom53LTiEuBIQurrwF82yKIa3mRN7kDnXnxcA-xPiWs0oJ1QfpzqJ2elUHTFqD5N2WAzLJpYUYqrKS6bi0OkQ


Met dank aan X, V en horney ;)

Ff kijken of dit nog wel werkt :)

Jaaahhh eindelijk iets dat nog hetzelfde is gebleven na softwaredinges dat veranderd is :P
 
Laatst bewerkt:
haha shit ik op de GPX.. herstel de verkochte GPX...


full


Iris en floris de motoren, de vorige motor van Prairy en mijn vorige motor..

Samen met MC okselfris op het terras aan de meest linkse motor te zien :+

 
full



Toen ik nog niet bij was ...

Het is altijd leuk om andermans foto's te zien!!!!

Goed plan van Horney :}

Ik ga maar weer verder aan het werk :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan